Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 710
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Jeg avslutta en meta-tur med siste justering i går rundt 10 på formiddagen. Jeg startet i forrigårs, og ble som sagt ferdig igår med siste redosering ca 10. Ble vel mellom 1 gram til 1,5.

Først har jeg endelig fått spist litt, og husket og ha i meg noen liter med vann. Søvn har foreløpig uteblitt, men ble litt døsig og klar for det når jeg tok ett trekk isted. Problemet mitt er at jeg må holde meg oppe i dag, har ikke og vil ikke ta mer speed. Det jeg vil ta, er en friskmelding Dolcontin. Kroppen min er ikke vant til noen av stoffene lengre.

Med omstendighetene som er blitt fortalt, så ville jeg satt stor pris på om noen kunne sagt fra til meg om jeg ikke burde gjøre det før jeg har sovet(ikveld/natt) med tanke på om sjansen er stor for at jeg besøker sykehuset, eller blir kasta 6 fot dyp. Tenker altså spise litt først, og drikke litt mer vann. Setter pris på ordentlige svar uten pekefinger, takk på forhånd! (Haster!!)
Dusj og drikk en del kaffe, spis litt mat, er viktig og ha energi, viss du skal prøve å være våken, tror det blir vanskelig viss du skal ha i deg dolconti når du ikke har toleranse...
Så mye bedre å ta det når du er uthvilt! Dolc er jo fantastisk sammen med stimulanter også, føler det får frem mer av det gode. Morfin i seg selv er en ganske dyp, men kjedelig opiatrus etter min mening, men med litt speed en stund etter inntak så er den det eneste som kan måle seg med oxy.