Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 14345
Heisann! Skal ta en joint mest sannsynlig neste helg, og lurer på om det er trygt å røyke hjemme? Far blir vekke hele helgen

I tillegg, hvor lenge er du høy til vanlig og hvor lenge kan det spores? (Er 16 år). Kommer det til å lukte lenge hvis jeg gjør det inni huset?

Er det bra å røyke det uti hagen? Det er store hekker på sidene forresten. Er det synlig at noen er høye?

Og til sist, er det trygt å skrive dette på egen IP uten noe sikkerhetstiltak som proxy eller vpn?

Takker for fremtidlige svar
Sitat av Gavlan Vis innlegg
Heisann! Skal ta en joint mest sannsynlig neste helg, og lurer på om det er trygt å røyke hjemme? Far blir vekke hele helgen
Vis hele sitatet...
I utgangspunktet er det ikke noe stress, nei.

Sitat av Gavlan Vis innlegg
I tillegg, hvor lenge er du høy til vanlig og hvor lenge kan det spores? (Er 16 år). Kommer det til å lukte lenge hvis jeg gjør det inni huset?
Vis hele sitatet...
Du er høy så renge du røyker, hehe. Etter en session er man vanligvis fjern i alt fra en til fire timer.
Tobakkslukten kan henge i. Det absolutt safeste er å bare røyke på rommet ditt med vinduet oppe, eller på badet med uttrekksvifta på
Spores? Mener du i urin? Etter en session, noen få dager kanskje. Tenker du på lukten så er det bare å lufte ut.

Sitat av Gavlan Vis innlegg
Er det bra å røyke det uti hagen? Det er store hekker på sidene forresten. Er det synlig at noen er høye?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe i veien med å røyke i hagen, men er vel mer komfortabelt innendørs etter min mening. Det vises ikke mer enn man tror selv. Du kan få følelsen av at det er skrevet i panna på deg, og enkelte kan få røde øyne, men er i egentlig en veldig overdreven bekymring blant usikre hasjrøykere.

Sitat av Gavlan Vis innlegg
Og til sist, er det trygt å skrive dette på egen IP uten noe sikkerhetstiltak som proxy eller vpn?
Vis hele sitatet...
Det er helt trygt. Lykke til og kos deg, men drit i røyk så jævlig ofte når du bare er 16. Gjorde det selv, og det er ikke så lurt. Hjernen din er ikke ferdig utviklet.


Edit: Div tull
Sist endret av TrippyKing; 23. januar 2015 kl. 18:37.
Hei, Gavlan!
Jeg vil anbefale deg om å røyke på en godt ventilert plass, i ditt tilfelle kan det være lurt å røyke ute. En person som har prøvd rusmiddelet eller omgås/har omgått personer som har vært høye vil nok kunne kjenne det igjen. For det "utrente" øyet kan de hende at du kun er litt sliten og slækk i dag. Du trenger ikke å begyntte deg bak noen proxy eller vpn da sjansen for at politiet er ute etter en som røyker en gang i blandt og som skriver på et nettforum er uhorvelig liten. For alt vi eller politiet vet lyver du om alt i denne posten.

Legger ved en graf om hvor lenge THC generelt ligger i urinen:
http://www.leafscience.com/wp-content/uploads/2014/04/how-thc-system-chart.png
Sitat av KarmaBites Vis innlegg
Legger ved en graf om hvor lenge THC generelt ligger i urinen:
http://www.leafscience.com/wp-content/uploads/2014/04/how-thc-system-chart.png
Vis hele sitatet...

Jeg har pisset positivt på cannabis 5 mnd etter siste inntak
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg har pisset positivt på cannabis 5 mnd etter siste inntak
Vis hele sitatet...
Du tuller? Det nekter jeg å tro på!
Sitat av KarmaBites Vis innlegg
Du tuller? Det nekter jeg å tro på!
Vis hele sitatet...
Prøv lav metabolisme, pluss morgen-til-kveld røyking med 1-3 gram topklasse pot om dagen på vaporizer pluss masse edibles i et par år. Det satt i, ja. Er ikke så mange som tror meg, så det er greit, hehe.

"Most cannabinoids are lipophilic (fat soluble) compounds that easily store in fat, thus yielding a long elimination half-life relative to other recreational drugs. The THC molecule, and related compounds, are usually detectable in drug tests from 3 days up to 10 days according to Redwood Laboratories; heavy users can produce positive tests for up to 10 months after ceasing cannabis use. The length of time varies greatly according to metabolism, quantity, and frequency of use."

Kilde
Sist endret av TrippyKing; 23. januar 2015 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Prøv lav metabolisme, pluss morgen-til-kveld røyking med 1-3 gram topklasse pot om dagen på vaporizer pluss masse edibles i et par år. Det satt i, ja. Er ikke så mange som tror meg, så det er greit, hehe.

"Most cannabinoids are lipophilic (fat soluble) compounds that easily store in fat, thus yielding a long elimination half-life relative to other recreational drugs. The THC molecule, and related compounds, are usually detectable in drug tests from 3 days up to 10 days according to Redwood Laboratories; heavy users can produce positive tests for up to 10 months after ceasing cannabis use. The length of time varies greatly according to metabolism, quantity, and frequency of use."

Kilde
Vis hele sitatet...
Da lærte jeg noe nytt i dag også, hehe!
Men jeg tror likevel den grafen du postet er korrekt. Men for enkelte kan det ta ekstremt lang tid. 4 dager for OP tror jeg er helt innafor.
Trådstarter
29 7
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Men jeg tror likevel den grafen du postet er korrekt. Men for enkelte kan det ta ekstremt lang tid. 4 dager for OP tror jeg er helt innafor.
Vis hele sitatet...
hvis det kan spores i 4 dager ca. vil det si at jeg er alltid "bittelitt" rusa?
Sitat av Gavlan Vis innlegg
hvis det kan spores i 4 dager ca. vil det si at jeg er alltid "bittelitt" rusa?
Vis hele sitatet...
Nei, det er inaktive metabolitter som spores i urinen. THC (virkestoffet) kan kun spores i blodet i noen få timer.
Sitat av Gavlan Vis innlegg
Er det bra å røyke det uti hagen? Det er store hekker på sidene forresten. Er det synlig at noen er høye?
Vis hele sitatet...
Det er omtrent trygt å røyke hasj alle plasser, med mindre det er politi i umiddelbar nærhet.
Trådstarter
29 7
Sitat av svartbønne Vis innlegg
Det er omtrent trygt å røyke hasj alle plasser, med mindre det er politi i umiddelbar nærhet.
Vis hele sitatet...
Har en venn som ble buste ved å røyke gjennom vinduet :/

Helt sikker på at dette er trygt?
Sitat av Gavlan Vis innlegg
Har en venn som ble buste ved å røyke gjennom vinduet :/

Helt sikker på at dette er trygt?
Vis hele sitatet...
du skal bare røyke en joint, ikke gjemme et lik eller noe. se deg rundt, ser du politi eller folk som kommer til å ringe politiet om de skjønner at du røyker hasj?(noe de aller færreste skjønner/gidder) hvis svaret er nei så er det nok en ok plass.
Sitat av Gavlan Vis innlegg
Har en venn som ble buste ved å røyke gjennom vinduet :/

Helt sikker på at dette er trygt?
Vis hele sitatet...
Altså, det må du foreta en vurdering på selv. Om du har utsikt over politistasjonen trenger du ikke å sitte med halve overkroppen slengt over vinduskarmen og holde jointen i peke- og tommelfingeren stoner style. Du kan jo ta det med ro, sette deg ned og røyke, bare med åpent vindu. Lol
Hasj lukt forsvinner fortere enn tobakk og weed. Selv om hasjen er mekket i tobakk forsvinner lukten raskere enn en vanlig tobakkpinne(kreftpinne). Jeg jobbet meg oppover xD heheh, begynte ute med venner, i busker og skur osv. Skoleplasser etter skoletid. Så røykte jeg ut vinduet på rommet når the family var på hytten. De kom hjem etter en helg og merket ingenting. Hvorfor ikke prøve om nettene. Var vell blitt 16 da, (begynte når jeg var 13 aka 8.klasse). Jo, røykte ut vinduet og all lukt var borte når folk sto opp. Etterhvert begynte jeg å stå i sengen å blåse ut vinduet helt oppe mens folk var hjemme. Vi snakker Max 90 kvadrat her. Da jeg var 19 gikk jeg bare inn til min mor en dag å sa jeg røyker på rommet. Hun ble ikke imponert eller glad. Men hun var glad jeg var ærlig og resten er historie. Nå er jeg 24 og røyker fremdeles :-p... Han som aldri sluttet. Har ikke hatt pause i det tidsrommet 13-24. Så og si vær dag. (Man tenker hva med den helgen du var feks i Stavanger?) da hadde jeg med meg såklart. Grunnen til at jeg går litt off topic nå er pga to grunner. 1. Jeg er på speed nå. 2. Hadde jeg hatt den erfaringen jeg har nå, når jeg gikk på ungdomsskole hadde jeg valgt THC som noe å gjøre av og til. Man blir både psykisk og fysisk avhenging. Kommer jo seff an på mengde og hvor lenge. Jeg har prøvd ett 1-2 dager uten og det er ett helv***! Ingen matlyst, hodepine, diare, måtte dusje sikkert 5 ganger for på 1 dag pga svetting og klamhet. Noen som tenker nå, han fyren her trenger å sove å kaste amfen. Heheh ! Poenget! Alt med måte! Hadde jeg spist pizza vær dag siden jeg var 13 hadde det sikkert satt sine spor det og. Good luck!
Sitat av greatness Vis innlegg
Man blir både psykisk og fysisk avhenging. Kommer jo seff an på mengde og hvor lenge. Jeg har prøvd ett 1-2 dager uten og det er ett helv***! Ingen matlyst, hodepine, diare, måtte dusje sikkert 5 ganger for på 1 dag pga svetting og klamhet. Noen som tenker nå, han fyren her trenger å sove å kaste amfen. Heheh ! Poenget! Alt med måte! Hadde jeg spist pizza vær dag siden jeg var 13 hadde det sikkert satt sine spor det og. Good luck!
Vis hele sitatet...
Høres nesten ut som "Cannabinoid hyperemesis syndrome"
http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabi...mesis_syndrome

Jeg opplevde dette da jeg røykte rundt 8 gram i uken. Kvalme, absolutt ingen matlyst, og det lille som gikk ned, kom som regel opp igjen ganske fort.

Det er litt jævlig de første 3-4 dagene, men greier man å holde ut de dagene, så kommer matlysten tilbake og man blir mer eller mindre normal igjen ganske kjapt. Litt svettetokter i en ukes tid er også å regne med, men det er ikke så ille.
Basert på egne erfaringer, så syntes jeg egentlig ikke dette kan regnes helt som fysisk avhengighet, da dette kun blir et problem om man røyker ganske store mengder hver eneste dag og så bråstopper. Selv da, så skjedde det ikke hver gang, og jeg kjenner ikke noen andre som har sagt de har opplevd det samme. Så det er vel gjerne litt individuelt og/eller avhengig av strains.

En del folk på internett mener at "Cannabinoid hyperemesis syndrome" bare er propoganda og at det ikke eksisterer. Det er helt feil. Det er virkelig.
Gå ut og røyk? Skjønner ikke hvorfor du er så paranoid, når han til og med er borte. Ikke ta deg bryet med og røyk inne under kjøkkenvifte eller noe lignende, det er lite vits når du kan gå ut døren, det er trygt og røyke overalt.. Om noen forbigående ser deg med en sigarett i hånden er ikke det første de tenker at du har en joint..
Hvis det er langt mellom neste nabo og deg, kan du fint finne deg en litt diskre plass utenfor huset ditt og ta deg en joint. Gjør det hele tiden, ingen merker noe, men nå er det ganske god plass mellom tomtene der jeg bor. Om du tar det i hagen eller på terrasen er opp til deg, det er ikke så farlig om det lukter litt, det er litt verre om noen ser deg.

Eventuelt bare gå ut i skauen og finn deg en fin stubbe å sitte på, frisk luft og hele pakka. Eneste minuset er at du mest sannsyneligvis må gå litt for å komme deg hjem igjen. Og siden det er din første gang (?) burde du ha en sofa og et velkjent og trygt hus tilgjengelig. Husk å ta med deg vann om du skal gå deg en "tur". Du blir veldig tørr i kjeften.

Det er mer tilfeldigheter enn noe annet som fører til uflaks. Vel, det og uforsiktighet og dårlig timing. Men selv har jeg gått tur i nattemørket og med et uhell blåst røyk utover turgåere som kom litt for brått på, og de gikk videre uten å bry seg selv om det kom en monstersky ut av kjeften min. Har også hengt ut av et vindu midt på lyse dagen (det var ikke smart), og røykt ganske åpenlyst, og ingenting skjedde der heller. Har også tatt meg en joint mens jeg ventet på bussen, og den eneste konsekvensen var at jeg ble ganske høy. Men hadde feil person sett meg, da kunne jeg selvfølgelig ha fått en smekk på fingrene. Var mer nervøs for å bli tatt da jeg begynte å røyke, noiet og stressa, og det helt uten grunn. Det skal faktisk litt til før du blir bustet. Og som regel er det familiemedlemmer som tar deg på fersken, og ikke opprettholdere av lovens lange arm. Folk bryr seg mindre enn man tror uansett.

Helst ikke røyk inne om du har muligheten til å gå ut, og utnytt muligheten mens du har huset for deg selv. Ikke bare er det mindre sjanse for å bli tatt, du får også en mer avslappende rus og får fred rundt deg.
Så lenge du er kjent med kommunen du befinner deg i kan det Være litt safere å røyke der, hvis du er kjent med hvor polti befinner seg. Men polti kan faktisk dukke opp på steder du minst venter! Jeg og en kompis satt langt inni skogen og fyra. . Trur du ikke polti kom gående med hund.. ( dette var hvertfall 10 km unna nærmeste politi stasjon. Og det var en helt vanlig skoh
Har røyka så og si hver dag i femten år, alltid utafor huset og tidsvis i urbane tettbygde strøk. Aldri blitt merka, aldri hatt noe med politiet å gjøre. For mange tror jeg noiaen er en medvirkende årsak når de blir tatt for røyking; man anstrenger så mye for å opptre normalt og skjule sine spor at oppførselen fremstår som mistenkelig.

Senk skuldrene og nyt livet! Hvis du røyker joint skal du svært mye til for at noen ser at det er noe annet enn en sigg, og så lenge det er brunt det er snakk om trenger du ikke bekymre deg for lukta heller. De som har røyka før vil nok kanskje kjenne igjen lukta, men ikke bry seg.
Så lenge du er kjent med kommunen du befinner deg i kan det Være litt safere å røyke der, hvis du er kjent med hvor polti befinner seg. Men polti kan faktisk dukke opp på steder du minst venter! Jeg og en kompis satt langt inni skogen og fyra. . Trur du ikke polti kom gående med hund.. ( dette var hvertfall 10 km unna nærmeste politi stasjon. Og det var en helt vanlig skog, Ikke noe typisk sted for noen som ruser seg.
Anbefaler deg å gå ut, med tanke på respekt for familien din.. Er du på rommet ditt og henger opp et teppe i vindu og står på innsiden av det (altså nærmest vindu, så du har pleddet i ryggen.) Så og si all røyken går utSå lenge du er kjent med kommunen du befinner deg i kan det Være litt safere å røyke der, hvis du er kjent med hvor polti befinner seg. Men polti kan faktisk dukke opp på steder du minst venter! Jeg og en kompis satt langt inni skogen og fyra. . Trur du ikke polti kom gående med hund.. ( dette var hvertfall 10 km unna nærmeste politi stasjon. Og det var en helt vanlig skog, Ikke noe typisk sted for noen som ruser seg.
Anbefaler deg å gå ut, med tanke på respekt for familien din.. Er du på rommet ditt og henger opp et teppe i vindu og står på innsiden av det (altså nærmest vindu, så du har pleddet i ryggen.) Så og si all røyken går ut vindu da. Men siden du er såpass fersk og ung så må jeg bare komme med en liten pekefinger.. Hvis du absolutt må røyke så prøv å gjør det kun i helger, helst kun en gang i måneden, da er det ikke så lett å bli alt for avhengig av det..
vindu da. Men siden du er såpass fersk og ung så må jeg bare komme med en liten pekefinger.. Hvis du absolutt må røyke så prøv å gjør det kun i helger, helst kun en gang i måneden, da er det ikke så lett å bli alt for avhengig av det..
Sitat av marley95 Vis innlegg
Så lenge du er kjent med kommunen du befinner deg i kan det Være litt safere å røyke der, hvis du er kjent med hvor polti befinner seg. Men polti kan faktisk dukke opp på steder du minst venter! Jeg og en kompis satt langt inni skogen og fyra. . Trur du ikke polti kom gående med hund.. ( dette var hvertfall 10 km unna nærmeste politi stasjon. Og det var en helt vanlig skog, Ikke noe typisk sted for noen som ruser seg.
Anbefaler deg å gå ut, med tanke på respekt for familien din.. Er du på rommet ditt og henger opp et teppe i vindu og står på innsiden av det (altså nærmest vindu, så du har pleddet i ryggen.) Så og si all røyken går utSå lenge du er kjent med kommunen du befinner deg i kan det Være litt safere å røyke der, hvis du er kjent med hvor polti befinner seg. Men polti kan faktisk dukke opp på steder du minst venter! Jeg og en kompis satt langt inni skogen og fyra. . Trur du ikke polti kom gående med hund.. ( dette var hvertfall 10 km unna nærmeste politi stasjon. Og det var en helt vanlig skog, Ikke noe typisk sted for noen som ruser seg.
Anbefaler deg å gå ut, med tanke på respekt for familien din.. Er du på rommet ditt og henger opp et teppe i vindu og står på innsiden av det (altså nærmest vindu, så du har pleddet i ryggen.) Så og si all røyken går ut vindu da. Men siden du er såpass fersk og ung så må jeg bare komme med en liten pekefinger.. Hvis du absolutt må røyke så prøv å gjør det kun i helger, helst kun en gang i måneden, da er det ikke så lett å bli alt for avhengig av det..
vindu da. Men siden du er såpass fersk og ung så må jeg bare komme med en liten pekefinger.. Hvis du absolutt må røyke så prøv å gjør det kun i helger, helst kun en gang i måneden, da er det ikke så lett å bli alt for avhengig av det..
Vis hele sitatet...
Tro det eller ikke, men politiet bruker å ta med seg hundene sine på trim tur de også, så heller tvilsomt at den søkte etter narko

Ingen som merker at du røyker hasj, med mindre du gjør en stor sak ut av det, f.eks ved å gjømme seg på teite plasser. Det beste er å late som ingen ting, rull deg en joint med vanlig rizzla, også stiller du deg på trappa og røyker som en vanlig person.
Vist du ikke har mulighet til å røyke utafor huset ditt, så kan du gå deg en tur mens du røyker.
Sitat av KarmaBites Vis innlegg
Du tuller? Det nekter jeg å tro på!
Vis hele sitatet...
Han pisset ikke positivt, politiet sa bare at han pisset positivt og han tilstod. Ofte dem ikke tar pisseprøve i det hele tatt..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Icec0ld Vis innlegg
Han pisset ikke positivt, politiet sa bare at han pisset positivt og han tilstod. Ofte dem ikke tar pisseprøve i det hele tatt..
Vis hele sitatet...
Øh, trenger litt mer info, du kjenner TrippyKing og taler på hans vegne?
Røyk under vifte på kjøkkenet så sprayer du den med deo eller lager mat - ingen lukt

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Øh, trenger litt mer info, du kjenner TrippyKing og taler på hans vegne?
Vis hele sitatet...
Kjenner ikke trippyking, men ingen bør klare det når ekstreme tilfeller som røyker på høye nivåer hver dag har 67 dager før de er clean. Du vet hva ekstreme tilfeller er? Det er tilfeller hvor du bli svimmel av tanken på hvor mye de misbruker stoffet.
Sist endret av Icec0ld; 29. januar 2015 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hostinger.no
72 3
Det er trygt og røyke det inne ja, med mindre noen kommer rett etter du har tatt det eller timene etter. Hasj lukten forvinner feks kjappere enn det weed gjør. Det er synlig fra nær avstand etter du har røykt, og du er høy i 1-4 timer varierer veldig.
Sitat av Gavlan Vis innlegg
Er det bra å røyke det uti hagen? Det er store hekker på sidene forresten. Er det synlig at noen er høye?
Takker for fremtidlige svar
Vis hele sitatet...
det er helt trygt ja, du kan kanskje tro at noen ser på deg, men du har bare litt noia.

folk legger ikke merke til rus så mye som man skulle tro, har selv gått meg vill på kiwi under lsd og 25i-nbome rus uten at noen så spesielt på meg, hadde kanskje litt flaks da
Helst inne/ut ett vindu, i bilen (ikke vær så obvious) eller ute. Skogen osv, you name it.
Mange fine spots, men bare tenk over om det er mye folk der bl.a politi. Ikke gå rundt i byen eller liknende når du er balle, folk vil se det på deg at du ikke er på dine fulle 5 når du er fjern.

Har røyka hjemme flere ganger selv, men ALLTID ut ett vindu. Eller så tar jeg meg en 5min tur til nærmeste spot på kvelden, ikke vits å rushe det.
Kvleden er nok den beste tiden å gjøre det på, hvis man vet man er safe fra politi. Gjemme seg litt for folk, så går det nok fint

Men som TrippyKing sa; Drøy røykinga, det er ikke verdt det så tidlig.

Sitat av Icec0ld Vis innlegg
Han pisset ikke positivt, politiet sa bare at han pisset positivt og han tilstod. Ofte dem ikke tar pisseprøve i det hele tatt..
Vis hele sitatet...
Kommer veldig an på hvor i Norge man er, og hvor seriøst politiet tar det.
Sist endret av Sevensteps; 15. februar 2015 kl. 12:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Her var det mange som var VELDIG paranoid uten grunn til og være det, jeg røyker overalt så lenge det ikke er weed siden det stinker så mye.. Politiet kommer ikke springendes om du fyrer i skogen eller utenfor huset ditt.. Ingen ringer politi om de ser deg med en røyk i hånda.. Slapp av, ingen grunn til og ha så mye noia..
Ekspert på påstander
Jeg vil si at det skal mye til å bli bustet av politiet, men du kan også ha uflaks. For min del har jeg aldri blitt bustet av politiet, men har hatt jævlig mye flaks. Forskjellige politifolk så at jeg røyka weed, mekka weed og ble forhørt av politi mens jeg var fjern flere ganger.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Icec0ld Vis innlegg
Han pisset ikke positivt, politiet sa bare at han pisset positivt og han tilstod. Ofte dem ikke tar pisseprøve i det hele tatt..
Vis hele sitatet...
Jeg hadde pisset negativt på urinprøvesticks jeg hadde kjøpt på internett i et par uker. Så derfor leverte jeg eget piss til labtest, jeg trodde jo jeg var clean. Men det var jeg ikke.

Beklager at jeg drar opp en gammel tråd, men kunne ikke la dette pisset stå ubesvart.

Jo, politiet tar pissprøver av folk.
Jeg pisser forøvrig aldri hos politiet. Jeg bare prøver å pisse, for å drøye ut tiden så lenge som mulig før de til slutt tvinger meg til å ta blodprøve.
Sist endret av TrippyKing; 9. mars 2018 kl. 06:52.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Prøv lav metabolisme, pluss morgen-til-kveld røyking med 1-3 gram topklasse pot om dagen på vaporizer pluss masse edibles i et par år. Det satt i, ja. Er ikke så mange som tror meg, så det er greit, hehe.

"Most cannabinoids are lipophilic (fat soluble) compounds that easily store in fat, thus yielding a long elimination half-life relative to other recreational drugs. The THC molecule, and related compounds, are usually detectable in drug tests from 3 days up to 10 days according to Redwood Laboratories; heavy users can produce positive tests for up to 10 months after ceasing cannabis use. The length of time varies greatly according to metabolism, quantity, and frequency of use."

Kilde
Vis hele sitatet...
Denne lenken sier 1-3 mnd nå.
Your point being?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Your point being?
Vis hele sitatet...
Det lurer jeg også på.
Kanskje at jeg ikke bør skrive innlegg mens jeg fortsatt er halvveis i søvne?
Røykt under vifta eller et ventilert sted med fliser(badet) hvis det du røyker er helt grønt. Om du røyker med tobakk bør du gå ut i hagen, bare la jointen se ut som en rullings istedet for en joint.