Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3739
Putter jeg bare ønsket dose i vann, rører, trekker opp og skyter?

Om noen har generelle tips, kom med det
Filtrer blandingen gjennom bomull når du trekker opp.
vel, skal du gjøre alt etter boken:
kok vannnet sterilt,(altså ikke skyt varmt vann, men for å få vekk bakteriene)

veldig viktig at du trekker litt tilbake med pumpen når du er i åren, gjerne mer enn en gang så du ikke setter bomskudd, det kan bli ondt. hvis det ikke kommer blod, er du ikke i åren, du vil merke det klart å tydelig om den er i.
nålen kan gli litt tilbake under trykkeprossen så pass litt på der.

tørk med alkohol swabs over injeseringstedet før og etter skuddet.

hvis du er ny med dette burde du stase deg opp så du ikke stikker i hel armen, da setter du fks et belde på midten av biceps og strammer, trykk litt rundt på armen og se om du føler åren om du har lite synlige årer, skvis armen intil kroppen og pump/stram med knyttenevene.

og være litt forsiktig med dosen her, det er ikke en feit partystrek, du trenger mindre, om du får skamondt i hodet har du overdoset litt og bør ta noe benzo.

det er best å sitte i den tykke åren i knekken på armen din, eller i mitt tilfelle litt over, siden jeg har skutt såpass mye at det kan være litt slit å finne fram.

IKKE bruk samme bomullen etter hverandre, jeg har hatt bomullsfeber flere ganger, noen benekter at det finnes, men jeg kan garantere deg at det er kjipt, sinnsyke frysninger og ondt i kroppen.

så pekefingen til slutt, om du ikke har skutt enda vil jeg på det sterkeste anbefale å ikke gjøre det på gøy, å gå fra sniffing til sprøyter er to helt forskjellige ting, man leker mer med livet sitt når man skyter og det blir kun nålen etter man har prøvd.

det jeg kommer på i farten håper det går problemfritt
jeg må legge til noe når jeg så hvordan du formulerte det, trekke vannet opp i pumpen først, så tar du speeden i der du skal blande det og sprøyter vannet fra pumpen oppi der, så blander du godt, tar nedi en bomullskule og trekker opp. bruke gjerne kanylehylsteret til å blande med, praktisk.
Aldri del sprøyte med noen andre.. svært vanlig med hepatitt c blandt de som skyter...
Hvis du gjør det uten assistanse så vil jeg anbefale å stase kun hvis du har problemer med å finne en åre å få treff. Du kan miste åren igjen når du skal ta av stasereima, det blir mye å styre med når du bare har en arm tilgjengelig. Hvis du har tilgang til vask med varmt vann og såpe så er dette også å anbefale fremfor alkoswabs, så slipper du å tørke ut huden og få ekstra svie når du skal sette i nåla.
høres logisk ut det aberatus sier, den ene armen min ser ut som den har et kjempebrannsår etter swabs og litt vel mange stikk, det er når armene ikke går å sette i moroa virkelig begynner, fikk satt en i foten i dag etter ca 8 forsøk i armen, jævlig ondt å gå gjennom i ankel, underarm og fot.
skulle ønske det var en måte jeg kunne forklart hvor stress det er å holde på med sprøyter ts, men vet som regel om folk har bestemt seg så gjør de det.
Sist endret av Cosmos; 19. desember 2016 kl. 02:44.
Jævlig usammenhengende, oppstykket og dårlig formulert innlegg, beklager det.

Ikke bruk stas med mindre du må, men hvis du gjør det så husk å slipp opp reima før du skyter. Jeg har aldri hatt noen problemer med å bruke alko swabs (som er ment til å desinfisere injeksjonssteder), vent til det fordamper. Men såpevann er et greit alternativ. Ikke bruk swa
Jeg pleier alltid å først starte med å vaske hendene godt med såpe og vann. Så finner jeg frem utstyret og mekker opp. Ta mobilen og lys gjennom sprøyta etter du har trekt opp, er det så mye som ett rusk der så sprut det ned i en ny beholder og filtrer igjen. Bruk nye nåler og sprøyter hver gang.
Om jeg bommer på åra en gang, så bytter jeg kanylen med en gang, og du må aldri la noe komme borti selve nåla. Når du vrir på hetta kan du sjekke at vinkelen på spissen står omvendt i forhold til håndtaket på sprøyta, så blir det enklere å trykke. Skyt alltid "mot hjertet", slik at det går samme retning som blodstrømmen. Begynner det å svi når du begynner å trykke, så må du trekke litt tilbake og se om du har treff.

Vasker sikkert hendene 3-4 ganger i løpet av prosessen, men jeg er kanskje litt vel nøye.

ALDRI kok opp mekket. Hvis det ikke løser seg opp i vannet etter å ha rotet litt rundt i det, så er det ikke mye amfetamin igjen og kan egentlig kastes. Vask alltid bomullsdotten du filtrerer med først, og når du skal trekke opp tar du inn litt luft i pumpa og blåser gjennom bomullen slik at det bobler. Ikke bruk bomullsdottene opp igjen, i alle fall ikke mer enn 12 timer etter første gangs bruk. Jeg gjør det selv, men ikke mer enn 2-3 justeringer på samme dotten. Dårlig vane. Men hvis du skal gjøre det, så trekker du opp vann og presser gjennom dotten i stedet for vann.