Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2768
Laurus canus
mås'n's Avatar
54 1
Jeg og en kompis lurer på å kjøpe lsd på løk nettet. Fant en dealer som sender lucy tabs fra Norge, noe jeg antar er mye tryggere for meg enn at det kommer utenlandsfra. Lurer egentlig bare på om post som blir sendt innenriks blir røntgen skjekka i det hele tatt og hvor stor risken egentlig er for å bli tatt.
Takk på forhånd for svar, hilsen en nordmøring med litt små noia
Nei, men de har hund, men det er veldig lav sjanse for å bli tatt.
Hunder lukter ikke lsd uansett.
Mye mindre sjanse for å bli tatt om det blir sent innenlands ifra.
Jeg er veldig sikker på at det ikke er vanlig praksis at hunder skal kunne lukte LSD. I innenlands post tror jeg det kun brukes hunder, og svært lite av den innenlandske posten blir sjekket. Jeg ville ikke vært særlig redd for å sende LSD i en konvolutt.
Hunder kan muligens lukte LSD, slik de kan trenes opp til å lukte nesten hva som helst ? Men det betyr ikke at de er lært opp til dette, kanskje slike hunder finnes i UK/USA el, men i Norge er bruken av syre såpass begrenset at det ville være absurd ressursbruk.

Kort og greit: innenriks forsendelse av LSD er noe av det sikreste en kan gjøre.

Det er kanskje slik at beslag av LSD oftest skjer i kombinasjon med beslag av andre ting ?, ergo var det ikke syre de lette etter i utganspunktet.
Dog, med med en gang en snakker om post fra utlandet kommer toll inn i bildet, de har neppe slike hunder heller, men er mye bedre trent til å finne narko, også sjeldnere ting. Sjansen for å bli tatt mangedobles.
Det er nok ikke lukta eller stoffet som avgjør om det blir tatt. Det er kun tilfeldigheter. Vakuumpakking er dessuten standardisert, og tollvesenet tar LSD i hytt og pine uten hund. Det er andre ting som avgjør