Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 649
Jeg har brukt å bestille ting til min hjemme adresse og hentet sakene i helgen (er student) men forsøkte og bestille til min hybel adresse nylig.

Det har ikke dukket noe opp ennå, og har satt lapp med navn på boksen til adressa.

Er jeg nødt til å melde flytting for at post skal kunne komme i mitt navn til hybel adressa?
Nei, det er du ikke. Jeg har bodd i 4 forskjellige hybler, men har aldri meldt flytting. Så lenge du har navn på postkassen, vil post adressert til denne adressen havne der.
Er nok bare jula som slakker ned post leveringstiden da
Takk for svar!
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er brevet korrekt adressert, kommer det fram. Også må du ha en postkasse på et godkjent sted med korrekt navn på. Jula forsinker nok posten litt, men siden mange ikke sender julekort lenger, skal det ikke være så alt for store forsinkelser. Du kan jo ofre 13 kr og sende et brev til deg selv og se om det kommer fram. :-) Er det andre som også bruker kassa, så spør dem om dem har tatt inn noe for deg og glemt det.