Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2085
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, tok sobrila istad. lenge siden sist. Lurer på hva jeg burde forvente av virkninger. digg å røyke også?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og hvilken effekt har stilnoct? 10 eller 15 mg med delestrek.
Om du har tatt 30mg sobril å 10mg stilnoct hadde jeg bare lagt meg iallfall. Sikkert digg med en blås sålenge du er våken.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er stilnoct kun greit for å sovne?
Det er jo sovemedisin så ja. Jeg har aldri rusa meg på sovetabletter iallfall.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
okey takk for svar
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Digg å røyke ja men bortkasta fordi du kommer til å føle deg for trøtt til å være våken særlig lenge. Sobril når topp punktet etter to timer, jeg må legge meg etter ca 1,5 time toppen når jeg tar 30mg.
Sobril er bortkasta om man er ute etter rus
Synes det kan være en fin kombo, men heller med imovane om du har det tilgjengelig pga lengre halveringstid. Topp det hele med noe røykings
Stilnoct i høyere dosering gir SNÅL form og merkelig hallusinasjoner om man ikke sovner også noe inni granskauen med stuk. Sobril er mer for dagtid og gir sikkert peace at mind. Personlig blir jeg bare skikkelig grinete på dem og irriererer meg av den minste ting xD Så ikke mitt favoritt benzo. Stilnoct kan jeg ta for å sove, så ikke så stor glede i høyere dosering gitt.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Det er jo sovemedisin så ja. Jeg har aldri rusa meg på sovetabletter iallfall.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver nå, vanskelig å skrive

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Digg å røyke ja men bortkasta fordi du kommer til å føle deg for trøtt til å være våken særlig lenge. Sobril når topp punktet etter to timer, jeg må legge meg etter ca 1,5 time toppen når jeg tar 30mg.
Sobril er bortkasta om man er ute etter rus
Vis hele sitatet...
Ikke enig. Med2 øl og litt cognac Funger det perfet. Man bli sossial, men man bør være alene, og skru av intrernett.

Ser jeg sammenhegen i det jeg skrev har, og tar det til meg bør jeg skru av wifi dette øyblikk. Selvkontroll ftw yay
Sist endret av Mr.Clean; 21. januar 2021 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stilnoct gir ikke særlig rus men kan gi hallusinasjoner noe som kan være morsomt med rus fra benzo/hasj
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tidligere stilnoctmisbruker her.
Det er deilig, men ikke miks med alkohol!
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enda en tidligere stilnoct missbruker her xD
Stilnoct er fantastisk deilig, selv om du ikke husker majoriteten av hva du gjorde. Toleransen for stilnoct når du ruser deg stiger sjapt og det er lett i stilnoct rusen å fortsette å tygge dem som godteri, vær ekstremt forsiktig med det. Som han over sa, ikke bland med alkohol. Om du gjør det så hold det til 2 glass vin. Om du først har tilgangen til stilnoct vil jeg bare si at du må være veldig forsiktig med en spesiell kombo, dette er da alkohol, stilnoct og cannabis. Det blir en tur helt uten hemninger og utrolig dumme valg samt hallusinasjoner og fikseringer på de rareste ting.

Vær forsiktig <3
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri merka ruseffekt av ti Stillnoct, bare en slags kjemisk/elektrisk lobotomi-følelse. Sobril gidder jeg ikke å bruke, de slår inn etter to timer og forsvinner etter åtte, ofte med akutt seponeringssyndrom eller hva det het. Dårligste komboen, prøv Imovane og Vival heller.