Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2454
som du ser i tittelen så sliter jeg med at pcen blir treig som fy når jeg plugger i ladere. videoer går i slowmo alt annet på pcen går i slowmo og lyden begynner å hakke.

dette skjedde etter at laptoppen datt i bakken og laderen ble bøyd så er mest sannsynlig derfor. men hvorfor er det slik? er det noe jeg får gjort?

har vært borti mye rart men at pcen blir treigere har jeg aldri vært borti...


har vært sånn i typ 2 mnd nå men har alltid funnet "punktet" hvor laderen funker 100% og pcen kjører smooth igjen. men etter mye bøying og leting etter det "punktet" så har det bare blitt værre. må stå ivertfall 45 min og bøye og dytte til det plutselig funker.

hva kan jeg gjøre? før helt noya av en treig pce

vet at jeg må kjøpe ny lader assa. men nå er det frdag ettermiddag og er på pills nr.2
Sist endret av Brillert; 22. januar 2021 kl. 18:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.