Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  129 13120
Vi må vel få valgt seater så snart som mulig for å få reservert tidligst mulig, melder voldern seg frivillig i år og?
Dette er første året på , hmmf. mange år at jeg ikke seater meg med nff. blir litt rart.
Skaffer meg billett nå. Men vil sitte på Nff rekka i år som ifjor sammen med han Idark
Jeg skal være seater. For øvrig er det en god stund til noen får valgt seater på PTN.

edit:
stiansj: Jeg kan seate deres gruppe, og plassere dere nær rekka?
Sist endret av Nichotin; 15. desember 2007 kl. 16:53.
Der har jeg og 3 kompiser skaffa oss billetter også, vet ikke om det blir no nffrekke i år heller, da de 3 andre kompisene ikke er medlem.
Blir uansett 4året på rad, whuhuu.
Raymond: Som jeg sa til stiansj, la meg seate gruppa, så setter jeg dere nær oss. Gjorde det sånn med hele mac1-rekka i 06 siden det var såpass mange nFF-folk der.
Ahh.. Nichotin.. Good old gammelnok! Stiansj skal vel sitte i en form for infodesk elns.. Men jeg blir å sitte på rekka! I år må vi få organisert NFF-Kebab@TG..! blææ
Sitat av sLaS
Ahh.. Nichotin.. Good old gammelnok! Stiansj skal vel sitte i en form for infodesk elns.. Men jeg blir å sitte på rekka! I år må vi få organisert NFF-Kebab@TG..! blææ
Vis hele sitatet...
Slasyboy dæven lenge siden sist nå:P Hehe. Ble ikke infodesk men, Resepsjonen på dagtid. hehe. Så jeg kan prate sjit og henge med nff på kveldstid og natt.)

glær mæ no ja. :P Har vel sertet til tg også, så blir vel kanskje og kjøre nedover selv. rææzar.
Bare lurte på om noen visste om seating hadde startet? Har 2 biletter til TG08, men ikkeno plasser yet Om det har startet, hvor seater jeg? Hvis ikke, phew Blir det annonsert på forsiden til gathering.org ?
Seatingen før om en stund, starter vel en noen uker før LANet start sted, om ikke kansje 1 mnd før.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Seatingen har vel startet nå, sånn i tilfelle noen ikke merket det :O

Blir desverre ingen nFF rekke på meg i år heller, visse folk som tror det bråker så heftig nærme scenen, så kommer nok utpå rad 30-40 et eller annet, akkurat det hvor musikken stopper og det evige bass brølet tar over. Hurra!
For ikke å være dust! men vis litt respekt a Nichotin!
jævla tulling...
Jaha? Hva har Nichotin gjort galt?
Seating har ikke started enda. Jeg så iallefall ingenting når jeg sjekka ut partyticket.
Jo, seating har startet for de med >5000 personer å seate. Du kan derfor nå begynne å velge en seater, og så vil det gå sakte nedover og la de med flest billetter seate folk først.

Satte Nichotin som min seater i alle fall.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Da fikk jeg også satt Nicho som seater, blir mitt første år på TG med nFF (har vært der en gang i 01 og som crew i 02).

Jeg hadde egentlig fått intrykket av at TG er totalt ødelagt av gamerunger, men siden kremen av internett skal dit, må jeg jo bli med en siste gang.

Og jeg forventer helst å sitte i nærheten av mine likesinnede (Nicho, Forc, Sinister, helk, skyfex, magisk etc..) :P
Sist endret av Dodecha; 15. januar 2008 kl. 17:10.
Da har jeg også satt Nichotin, er det mulig og få sitte atmed min kamerat jonarnev som er medlem her på nFF ?
Sist endret av nPulz; 15. januar 2008 kl. 20:13.
Ja, det er mulig.

Til alle: Husk å oppgi navnet/nicket dere bruker på PTN, sånn at jeg vet hvem som er hvem.
Har samme nick på nFF og PTN.
Samme gjelder meg, heter nPulz begge plassene.
Vurderer om jeg skal, må velge mellom TG & Roskilde =/
Noen som har forhørt seg om en eventuell portal?
Jeg har ikke TEGE-følelsen. Herre. Gud.

Jeg.. tviler på mitt mulige nærvær i båten i år. Jeg.. trenger.. motiva.. sjon.
epinosa: Du trenger U96 - Das Boot og et galleri. techserver.gathering.org

Jeg gleder meg sånn at jeg nesten kvævler.
epinosa, les signaturen din.
*raawr*

Golder, jeg og! Gleder meg til jeg og Dodecha skal rotte oss sammen og lage sweet sweet music.
Sitat av helk
epinosa, les signaturen din.
*raawr*

Golder, jeg og! Gleder meg til jeg og Dodecha skal rotte oss sammen og lage sweet sweet music.
Vis hele sitatet...
øy jeg skal være med og lage musikk. Jeg er en jævel på å nynne!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Epinosa da.. du vet du får et antall bodyguards med roterende vaktskift for å holde visse... friker unna?

Sweet sweet music.. yes! Du får ta med egen mic da ulldott.
Inntrykket jeg faar er at man skal lage noen store hyller som skal dekke mange plasser av gangen. Det hadde jo gaatt an aa legge ut maal paa nFF, og saa kan man lage hyller for en og to plasser som man bare snekrer sammen naar man setter seg opp inne i skipet. Mye enklere aa fikse, frakte, feste og fjerne.
Naar man da setter de sammen utgjoer de en stor hylle. Hvis noen lager hyller som ikke kraesjer med routerne, saa kan man bare plassere de der det trengs.
Skjoenner?

Edit: Skrivefeil
Sist endret av Jellow; 29. januar 2008 kl. 07:38.
Vel, ja, jo. Ja. Jo, jeg vil. Jeg kommer nok. Men når er det? Dato plx?

Og voldern, du må mase mer på meg!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Epinosa
Vel, ja, jo. Ja. Jo, jeg vil. Jeg kommer nok. Men når er det? Dato plx?

Og voldern, du må mase mer på meg!
Vis hele sitatet...

I påska, vel!