Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5706
Vi må sette tidspunkt for babb, syrebrilleløp, gruppebilde osv folkens. Så kom med forslag for når vi skal gjennomføre de forskjellige tingene, så kan jeg oppdatere denne posten når vi har noe konkret. Kom også gjerne med andre forslag på ting vi kan gjøre!

Vi må også få avholdt noen uformelle konkurranser i dataspill på rekka folkens, så kom med forslag! Jeg vet det er interesse for BZFlag, så om flere er hyppe så rop ut!

Utkast:
Babb - Fredag kl 20:00
Taco - Lørdag 19:00
Gruppebilde - Lørdag kl 21:00
Sist endret av voldern; 9. april 2007 kl. 16:24.
jeg har en compo jeg skal spille inatt
24 timers sak..
så jeg skal sove fra 17-18:00 tiden tror jeg


Sånn utenom det er jeg med på whatever..
har spist ganske mye i dag, så for min del kan vi omså ta babb nå
Jeg kan fortsatt stille opp selv om jeg ikke sitter på rekka, rite?

EDIT: om det er stemning for en turnering i smash brothers, wii sports eller whatever så har jeg det her. (showoff)
Vi skal spille GTA2 NÅH

wii, jeg er lysten på wii..
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Høres morro ut Ulldott. Kanskje jeg stikker innom :P
Babb i morgen en gang!

Gruppebildet kan vi vel kanskje ta ut på dagen på lørdag ellerno? Ellers er jeg klar for BZflag
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Da sier vil babb kl 19:00 i morgen (fredag), og gruppebilde kl 18:00 på lørdag?
Sist endret av voldern; 5. april 2007 kl. 16:11.
Kunne vi ha tatt bildet litt tidligere?
Jeg må dra lørdag ettermiddag for å nå et fly.
(sånn går det når mor bestiller transport uten å spørre meg)
Ta babben en time seinere så jeg får blitt med og
Er framme med tog kl 7 i morra.
Jeg kjeder meg, kan vi kjøre igang syrebrilleløp før mattid?

Evt et eller annet anna sosialt.. I fjor så man faktisk ansiktene til de på rekka, nå er det jævla asosialt å komme inn på rekka i forhold til i fjor.. Alle sitter med sin skjerm og sitt headsett, det er litt tørt.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sånn går det når dere ikke tar med meg!
Sitat av Epinosa
Jeg kjeder meg, kan vi kjøre igang syrebrilleløp før mattid?

Evt et eller annet anna sosialt.. I fjor så man faktisk ansiktene til de på rekka, nå er det jævla asosialt å komme inn på rekka i forhold til i fjor.. Alle sitter med sin skjerm og sitt headsett, det er litt tørt.
Vis hele sitatet...
DET VAR DET JEG VISSTE!

Hadde vært noe helt annet om jeg var der. Jeg er så stor at ting samles rundt meg. Se newtons definisjoner for mer informasjon om hvorfor.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av Golder
DET VAR DET JEG VISSTE!

Hadde vært noe helt annet om jeg var der. Jeg er så stor at ting samles rundt meg. Se newtons definisjoner for mer informasjon om hvorfor.
Vis hele sitatet...

Er så stor at du har et kraftig gravitasjonsfelt, egen atmosfære og en liten måne som går i bane rundt deg? :P hehe
Sitat av Golder
DET VAR DET JEG VISSTE!

Hadde vært noe helt annet om jeg var der. Jeg er så stor at ting samles rundt meg. Se newtons definisjoner for mer informasjon om hvorfor.
Vis hele sitatet...
Du skal ikke si noe, du ditcha oss bare. TAPAR!
Sist endret av Epinosa; 5. april 2007 kl. 20:02.
Hvem har med syrebriller?! Jeg vil være med på konk! ^^,

Syrebrillene mine ble bøffa på party for etpar måneder siden! *snufs*
Sitat av Acidous
Er så stor at du har et kraftig gravitasjonsfelt, egen atmosfære og en liten måne som går i bane rundt deg? :P hehe
Vis hele sitatet...
Ikke bare det, månen er til og med registrert på forumet!


Skjer med felles sosiale aktiviteter? Begynner å bli litt små-kjedelig :P

Orker sikkert ikke sitte utover natta i natt heller, ble stress med å komme seg hit så jeg glemte masse.

Måtte sove rett på betongen i hele natt :/

Noen som har tips til hva en jævel som ikke har et eneste sted å sove? :P Prøvde meg på å sove under bordet, men ble vekket av (en meget hyggelig) security fyr.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av ivioyner
Ikke bare det, månen er til og med registrert på forumet!


Vis hele sitatet...

Hahahha! Må ikke si sånt, holdt på å daue av latter når jeg såg for meg han med det glade gliset løpe så fort han bare klarte med musesteg rundt og rundt
Noen av dere som faktisk har syrebriller? Har evig lyst til og teste disse! Aner ikke hvordan de ser ut eller noe som helst hehe Men hørtes artig ut da...!
Sitat av iDark
Noen som har tips til hva en jævel som ikke har et eneste sted å sove? :P Prøvde meg på å sove under bordet, men ble vekket av (en meget hyggelig) security fyr.
Vis hele sitatet...
Gjør som jeg gjør, ta frem en pute, legg den på tastaturet og lukk øya. Er du trøtt så spiller det ingen rolle. Ellers er det bare å ta på seg hetta, finne en god posisjon i stolen og lukke øya. Funka fett de gangene jeg skulle sove (Powernaps ftw). Er på TG, men ikke på nFF rekka. Sitter ikke langt unna though ^^
Jeg sov vel kanskje en time eller to med urolig søvn fra 6-9 elns, og jeg er faktisk overraskende våken nå. Ender vel med at jeg ligger langflat i midtgangen og snorker til slutt..

Er vel kanskje i kombinasjon med at jeg ikke gjør en dritt bortimot at jeg faktisk ikke slukner.
Sovet max 5 timer i natt, sto opp 10. Lys våken nå!
TG har en magisk evne til å frata meg søvn...
La meg ca 3, våknet 3:15 da høytalerne jeg sov under begynte å spille musikk, sovnet en eller annen gang etter 3:15 igjen, våknet 7-8 tiden , trøtt!
Kan være greit å ta med seg at når vi var på kebabturnè ifjor forsvant følgende på rekka:

2-3 Eksterne harddisker
En laptop (?)
En steam-konto (!)
En musematte med mus

Så når hele rekka er rensket for folk kan det være greit å gjemme unna det som står lett tilgjengelig..
Sist endret av vidder; 6. april 2007 kl. 12:22.
Sette på web-cam? er vel et par stykker som har, så får vi bare filme litt. ellers så har jeg et og thoryllo har tre stk.
Går det ikke an å få security til å labbe litt ekstra mellom rekka vår når vi er vekk perhaps?
Skal ikke være verre enn å ikke la alt som er lett å røske med seg stå på utstilling.. Legg det bak skjermen, under bordet etc.
Hørnå, skal vi sette tidspunkt på kebabben? jeg fåreslår 21:00.. hva tror folket?

Sitat av iDark
Skjer med felles sosiale aktiviteter? Begynner å bli litt små-kjedelig :P

Orker sikkert ikke sitte utover natta i natt heller, ble stress med å komme seg hit så jeg glemte masse.

Måtte sove rett på betongen i hele natt :/

Noen som har tips til hva en jævel som ikke har et eneste sted å sove? :P Prøvde meg på å sove under bordet, men ble vekket av (en meget hyggelig) security fyr.
Vis hele sitatet...
Forconin tar betalt for seng i kropp!
Hva hjelper et webcam, egentlig? Vi får jo ikke sett noe når vi er borte uansett, og blir det tatt, så blir det tatt. Vi har dessverre ikke hi-tech CSI-computere som kan tidoble oppløsningen slik at vi ser hvem som stjeler.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Jeg tror de som stjeler er raskt ut av skipet uansett.
Sitat av Bjølg
Hva hjelper et webcam, egentlig? Vi får jo ikke sett noe når vi er borte uansett, og blir det tatt, så blir det tatt. Vi har dessverre ikke hi-tech CSI-computere som kan tidoble oppløsningen slik at vi ser hvem som stjeler.
Vis hele sitatet...
Vi printer ut masse ark med 'Smil til stalkercam' på.
Synes vi skal ta en liten turnering i det pinball spillet som står borte i chillsonen
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Når blir det babb?
Klokken nærmer seg 21.00 nå.
Sitat av Thoryllo
Når blir det babb?
Klokken nærmer seg 21.00 nå.
Vis hele sitatet...
Det har allerede vært. You missed out!
I like turtles
Skyfex's Avatar
Game Dev vinnere blir annonsert 21:45:
http://gathering.org/tg07/schedule?eventId=55
Sitat av Bjølg
Det har allerede vært. You missed out!
Vis hele sitatet...
Hvorfor stakk dere uten å skrive en bestemt tid på forumet?
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Henriken
Hvorfor stakk dere uten å skrive en bestemt tid på forumet?
Vis hele sitatet...
Sjekk første posten, sto der.
Sitat av voldern
Utkast:
Babb - Fredag kl 20:00
Vis hele sitatet...
Utkast er jo bare et forslag, står ingensteder at det er det endelige valget.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Ja jeg beklager at det ikke ble avgjort klarere, jeg ble tatt litt på senga når klokka pluselig var 20:00. Men jeg trodde alle på rekka fikk med seg at vi stakk, var synd at dere ble igjen.
haha faen, jeg og Torquil spilte c&c 3 så sinnsykt at vi ikke fikk det med oss. lol. ^^

At det er mulig. *lage huskelapp til bildet i morra*
BABB var deilig. Jeg likte det og bakkus var hyggelig og hilste! (klem til bakkus). Til dere som misset det ser det ut til at det blir TACO i morgen klokken uvisst. Er sikker på at voldern er åpen til forslag. Det meste taes på IRC (efnet, #nff.tg) så det er der det skjer lissom he eheh.

Jeg kommer til å organisere en super smash turnering eller noe i den duren hvis stemningen er der for det. Hadde vært fint med litt tilbakemelding på irc.

Takk for mat!
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Henriken drar klokken 14:00 i morgen (lørdag), så hadde vært greit å tatt gruppebildet før det. Om det ikke passer for alle å ta det før det må vi nesten bare redigere han inn.
Sitat av Henriken
Utkast er jo bare et forslag, står ingensteder at det er det endelige valget.
Vis hele sitatet...
Står det klokka 8 så er det klokken 8 #nff.tg er der det skjer, tror jeg varslet om det tusen ganger.

Det er forresten tacobuffet på motellet i morgen fra kl 11 til 23 (tror jeg)..Gi ett hint om du vil være med
Når blir det gruppebilde? Jeg har tenkt å sove litt i formiddag. Blir det før 14, eller kl 18?
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Blir nok etter 18:00, er mange som ikke kan før.
Da bør det bli etter 18 også! Jeg tasser ut i teltet nå for å snike til meg litt søvn nå, og dukker opp igjen rundt seks-tiden.
Vi drar ut i kveld/natt på en liten rånetur, jeg skal kjøre den gule tegemobilen og bmw, de som tør blir med ;D
Høres farlig ut spør du meg. I'm in!