Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 15372
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Hva med noe slikt da:
http://tege.voldern.net/plassering3.jpg
?
Smuuuuuud.
Oh btw, mens jeg husker. Jeg har plutselig en ekstra bilett, kommer vel til å bruke den for å få ekstra plass, så jeg tar to plasser

Og comicz skal værra med, regner med han vil sitte ved siden av meg.
Så veldig greit ut fra min side ihvertfall!

Foresten så må vi kjøre syrebriller i år! Skal prøve å få laget et sett eller to
Voldern: Hvor ble min plass av? Sendte deg jo en PM for lenge siden ang sitte palss atmed harry og ztaale, som ble rett ovenfor harry. Dette godkjente du og hadde på et eksemplar tidligere men nå er jeg tydeligvis ikke der. Kjipt.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Ser bra ut
Sitat av Dark
Så veldig greit ut fra min side ihvertfall!

Foresten så må vi kjøre syrebriller i år! Skal prøve å få laget et sett eller to
Vis hele sitatet...

Fantastiske plasser. Syrebriller må bli til i år. var skuffa da det ikke var noe i fjor. selvom det var artig å se Dark tælle rundt i stua med de på før vi dro^^
Hehe, hadde ønske meg og sitte helt i utkanten men men...
Btw, blir noen med og prøve og organisere en rasterbation? Haddde vært fett
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sorry kakebak, slas og stiansj var før deg.

Oppdatering:
http://tege.voldern.net/plassering4.jpg
Er det bestemt hvilke rekker vi får ennå?

En annen ting jeg kom på. Hva med å få opp en Wiki som som i fjor? Syntes det var kjempe kjekt!
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dark
Er det bestemt hvilke rekker vi får ennå?

En annen ting jeg kom på. Hva med å få opp en Wiki som som i fjor? Syntes det var kjempe kjekt!
Vis hele sitatet...
Les denne posten, seatingen er dog ikke lengre på wikien.
Hvis jeg får skaffet noen billeter, er det da sjanse for at jeg for plass med 3 venner?
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av kamikaze666
Hvis jeg får skaffet noen billeter, er det da sjanse for at jeg for plass med 3 venner?
Vis hele sitatet...
Det er det helt klart.
Er det noe info om hvor stor plass vi får i år? Kan vi vær så snill sitte i en bred gang, så jeg kan ha sofa?
Jeg vet ikke om det tidligere er diskutert osv, Men siden det virker som vi skal i nord-enden av skipet og NÆRME scena så kom jeg bare til å tenke på det helvetes bråket som kommer derfra. Er selveste området vi skal sitte på/ iavklart? Hvis ikke, vil jeg yttre ønske om at vi flytter oss BITTELITT (par rader om ikke annet) lenger sør.
Jeg er ganske imot det forslaget stiansj. Hele poenget er jo å kunne sitte på rekka og ha kort vei til scena. Siden det er der ting skjer. Skal du sitte og leeche löl mens du irriterer deg over støynivået har du egentlig missforstått noe om TG. Synest jeg.
vil også være nærmest scena, grunnet: Temperatur - nær kiosken - nær all action - lett tilgang til å skade en eventuelt Toastmaster (Trym var fjorårets, herregud jeg hatet han) - og alle n00b-høytalerne med Boten Anna er plassert lenger sør.
hvorvidt jeg "forstår" TG eller ikke er for det første en individuell sak. Ja, jeg liker nord-enden godt pga. "nærhet" til action, mat & andre "fasiliteter", men forandring fryder & man trenger strengt tatt ikke å ha 2 tusen DB i ørene for at TG skal være den perfekte opplevelsen.

Men for all del, jeg seater meg der NFF skal seate seg jeg. Gleder meg til TG å ting blir KNALL.... (fast inventar siden 2001) Ti fire sju null en.
Er jo like mye mas uansett hvor man sitter uansett, så det er like greit å være nær the heat ved scenen.
slett meg fra lista. selger biletten og trekker meg opp på fjellet i påska
Sitat av Psych|Com
slett meg fra lista. selger biletten og trekker meg opp på fjellet i påska
Vis hele sitatet...
Men jeg som hadde laget kode til deg og greier - KODE sier jeg!
Sitat av Mushy
Men jeg som hadde laget kode til deg og greier - KODE sier jeg!
Vis hele sitatet...
lifes a bitch and then you die

en perm varer desverre bare så så lenge. får fan ikke tid til alt.,
du får motta anal kos en annen gang
Sitat av Psych|Com
lifes a bitch and then you die

en perm varer desverre bare så så lenge. får fan ikke tid til alt.,
du får motta anal kos en annen gang
Vis hele sitatet...

SKUFFA!!! SKUFFA HØRER DU!! :/

Jeg er emo nå http://content.ytmnd.com/content/9/d/3/9d3c94cdf74cc2610dd7ce332454a799.gif
synes det var perfekt med raden i fjor jeg. da satt vi akkurat passe nærme^^
Hei, jeg, "geir marius"+"andy luck"+"karianne tøråsen"+"aleksander storm".
Samma hvor vi sitter egentlig
ikke ta noen fra pyroforumet med;] for sikkerhets skyld!
Sitat av kwm
ikke ta noen fra pyroforumet med;] for sikkerhets skyld!
Vis hele sitatet...
Hvilket pyroforum?
Noen som vet ca når seatinga på partyticket starter?
How do I reserve a seat?
This feature is not availabe. The seat reservation will open after most of the tickets are sold out. (We dont have a date yet).
Etter mye tenking har jeg komt fram til følgende:
Jeg skal ikke på TG.
Biletten er solgt. Jeg kan dermed fjernes fra alle lister.
Nå da jeg endelig har fått tak på billet (takker epinosa ) så må jeg vel få ordna seating også. Jeg og noen andre vil sitte i nærheten av voldern, epinosa og co.
Sist endret av Hedges; 19. februar 2007 kl. 11:33.
Sitat av Golder
Etter mye tenking har jeg komt fram til følgende:
Jeg skal ikke på TG.
Biletten er solgt. Jeg kan dermed fjernes fra alle lister.
Vis hele sitatet...

WOOT?!?!?!? BUT WHYY?
Drar heller ikker på TG iår, etter mye om og men. Så det er bare og slette meg ifra lista desverre :/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Såeh.. Due to recent events må jeg plage voldern litt igjen: sett av en plass for et kvinnemenneske ved siden av meg. Hvilken side spiller liten rolle.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Oppdatering:
http://tege.voldern.net/plassering5.jpg
Må jeg sitte SÅ langt unna bakkus?!

NEI! (
Vil bare minne om at seatinga kommer til å skje SNART, innen en ukes tid! Husk at de som ikke setter voldern som seater innen fristen kanskje må sitte ett annet sted.
Sette voldern som seater? Hvor/hvordan gjør man det? Var ikke mye hjelp å få på TG-sidenes faq heller. Føler meg litt dum nå...
frosken, når du logger inn på partyticket.net:
Your Account --> Trykk på Ticket Number til billetten du vil sette seater på (under Tickets ) --> Pick new user under "Change"

Der står det "Seater N/A" nå .. men som vidder sier, kommer snart.
Du kan sikkert sette Epinosa mellom meg og bakkus

Og jeg får en faens mail hver dag om at jeg bruker to plasser. Litt slitsomt i grunn. Det er lov, right?
Sitat av q_Werty
Og jeg får en faens mail hver dag om at jeg bruker to plasser. Litt slitsomt i grunn. Det er lov, right?
Vis hele sitatet...
Det går an å krysse av noe "big rig" i settings, slik at de ikke bryr seg om at du har flere billetter enn én.
Sist endret av Hedges; 2. mars 2007 kl. 16:53.
Ett problem: En av de jeg har kjøpt billetter til har dratt på ferie og får ikke satt meg som seater, kan jeg på noen måte (som owner av billetten) sette den til meg som seater også?
Kan ikke finne denne funksjonen, og det haster.
Om det er du som har kjøpt billetten så kan du endre seater ja, http://www.freakforum.nu/forum/showp...&postcount=141


Blir forresten åpnet straks ..
http://gathering.org/tg07/news/article?artId=117
Sitat av q_Werty
Du kan sikkert sette Epinosa mellom meg og bakkus

Og jeg får en faens mail hver dag om at jeg bruker to plasser. Litt slitsomt i grunn. Det er lov, right?
Vis hele sitatet...

Neei, det går bra, jeg trvies med voldern og jrp.

Voldern er satt som seater til meg ;D seat me well.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Du kan fjerne spørsmålstegnet på meg :P
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Oppdatert:
http://tege.voldern.net/plassering6.jpg
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Hvem er:
Ole Kristian (aka kakebok)

Om dere ikke har samme nick på PartyTicket som på nFF vennligst informer meg om dette. Jeg er ikke synsk, dessverre.
Sist endret av voldern; 6. mars 2007 kl. 17:34.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Hvem er:
Petter Andreas Eriksen (of saggroup)
Det er Dark, men det vet du nok allerede.