Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1746
Det er sikkert mange som kvier seg for å ta med tung pc og skjerm på toget til TG, meg selv inkludert. Tenkte at det burde vi ha en tråd på.

Jeg ser etter noen som kjører fra Oslo(-området). Jeg bor på Bislett, men kan selvfølgelig komme meg til Oslo S eller liknende kurant henteplass for folk med bykjøringsfobi.
Av utstyr skal jeg bare ha med et kabinett og en 19" flatskjerm, ikke noen sofa eller superhylle. Kanskje bare noen små datahøytalere dersom det er plass, i tillegg til en bag med det nødvendigste for å opprettholde en noenlunde hygienisk standard.


Ellers er det supert om folk som kjører fører seg opp her med hvor mange de kan ta med, og eventuelt om de skal ha noe mer enn bare bensinpenger for turen.
Så blir man kjent i tillegg til at man sparer både penger og miljø.
Jeg vet at Chubby skal kjøre - og har i allefall blass til 1-2 geeks. Du kan jo høre med han.
Heh, joa, om han kjører fra Ålesund til Hamar via Oslo så kan det kanskje gå.
Hehe, nei, han har flyttet til Oslo (igjen) - så det er bare å sende han en PM. Ellers hadde det blitt en spennende tur
Jeg og Comicz skal kjøre fra Nesodden rett ved oslo. Jeg skal ha med en god del stuff, men i værste fall kan vi få med oss en kar (eller jente) til. PM om det er nødvendig.