Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2026
Disse har ikke satt meg som seater enda:
3DME
Kimnazk

Vennligst gjør det ASAP, skulle ha helst ha seatet i dag!
For de som ikke klarer det selv finner man en guide skrevet av aviruse her. Jeg er registrert med kallenavnet "voldern" på PartyTicket.
Sist endret av voldern; 7. mars 2007 kl. 17:56.
ah shit! Torquil.. Glemte helt å si ifra til han =S hva skjer med han nå da? hvis ikke han fikk satt deg som seater igår? =S
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Ingen ting, TG folka har vært treg med å åpne for seating så det blir vel først i løpet av dagen.

Hvem er ruben hansen?
Sist endret av voldern; 7. mars 2007 kl. 12:50.
voldern: skriv i alle diskusjonene at ALLE trenger å gi deg sitt navn (pm) eller sette opp nick og kanal på profil-innstillingene på PartyTicket.net

Fornavn Etternavn (aka nickkanal)

=)
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Jeg har nevnt det tidligere i flere av trådene, men det er alltid noen som ikke klarer å ta til seg beskjeder. Men det er kun et par personer som ikke har satt meg som seater enda, så vi får bare håpe at de også ikke tror jeg er synsk.
Sist endret av voldern; 7. mars 2007 kl. 13:18.
Ruben hansen er Torquil Viva la opium valgte seater for han =) så da er det ordna hehe
Ah, TG plasseringen ja!
jeg fikk aldri tak i en eneste bilett. Å kommer meg ikke ned der heller.
Vi får ta det igjen neste år!
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Nå er det to personer som ikke har satt meg som seater enda, jeg kan ikke garantere for plassene til disse to. 3dme og Kimnazk; fort dere!

------

3DME skulle vist ikke være med og Kimnazk har jeg ikke sett eller hørt snutten av på 3-4 uker så jeg regner med at han ikke skal være med. Om han mot all formodning skulle sette meg som seater må han sitte på enden.
Sist endret av voldern; 7. mars 2007 kl. 22:54.