Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1692
hei:=)
jeg tenkte jeg skal på tg, men så lurte jeg på om hva som er den billigste måtten og komme seg hen der??
det må være sånn at jeg kan ta med daten og skjermen uten at jeg risikerer at det blir ødelakt..
thx til de som svarer
Tog får du jo for 199 per billett, er vel jernbane i lillehammer (er det ikke der TG er?) om du bestiller en tid før. www.nsb.no for mer info. Og du kan jo bare bære med skjerm og data, ev. ha med en kompis og bære ombord på toget. Så har du full kontroll over tingene hele tida.

Edit: Ja ok HAMAR DA! Er ikke ejg som skal tid så jeg trenger ikke å vite hvor det er men går vel tog til HAMAR og ?
Sist endret av Lille My; 12. desember 2006 kl. 15:16.
Du er nok feil sted om du drar til Lillehammer, er jo i Hamar. Men jeg vil gjette tog er best, god plass og konfertabelt.
det er Hamar, vikingskipet ligger i HAMAR! OL var på Lillehammer, vikingskipet ble bygd i HAMAR!