Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4123
Flaut og si det men jeg har ikke fått med meg ca hvor mye det koster for ei uke på The Gathering?
http://www.gathering.org/espresso/ står vel det du trenger å vite der, er enda en stund til neste gang tho :P
Trådstarter
Nei jeg er blotta og finner ikke ca hva det koster. Selv om lenge til går det da ann og glede seg. Stor sansynligheter for at jeg skal. Spare penger osv.
6-700 forrige gang kostet det 665 for billett med bånd tilsendt i posten
Kostet 645,- til sammen i år. Regn med noe av det samme til neste år. Spennet er vel fra 550 - 700,-
Var vel siste gangen det skulle være i Vikingskipet nå...Hadde vist ikke fått forlenget avtalen sin..Hørt rykter om at det skal være i Varemessa på Lillestrøm neste gang?Noen som har hørt noe om det?
bare rykter. har ikke sett noe slikt i noen av crew epostlistene..
Skreiv dem ikke under en 5-årig kontrakt med vikingskipet i fjor da? Var det som gjorde at det ble lagt inn gigabit linje til skipet.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Nå er det tvilsomt at ditt pengeforbruk er like stort som mitt, men jeg brukte 650 for selve TG billetten, 598 kr tur-retur Egersund med tog, 2500 på mat og diverse på turen(bla. ny 200GB sata disk).

Da nærmer vi oss stygt 4000. :S (faen, brukte jeg så mye?)
Til alle som høre rykter om TG. Sjekk ut KANDU sidene, alle som har vært på TG er medlem av kandu og derav "medeier" i TG. Alt som vetas (som f.eks. en 5årig kontrakt med HOA) vil være dokumentert og tilgjengelig..

TurboAciid: Jeg klarte noe heller motsatt i år. Inngang; jobbe 8 timer pr døgn, mat gratis, disk: formaterte noen jeg har hatt en stund, reise: ca 400kr, to casebages; 30kr røyk: 400kr.

total 850kr, mindre en jeg bruker pr uke som vanlig student
Sist endret av RoadKill; 14. mai 2005 kl. 01:30.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Jeg brukte 800,- på reisen, og la opp et budsjett på 200,- til mat hver dag. Jeg endte vel på rundt 2700 for hele turen til sammen. Så sørget jeg også for å ha et par tusen ekstra med meg på kortet hvis noe hw skulle ryke.

Det ble ganske dyrt når jeg tenker etter.
Jeg brukte 200 kroner på mat fordi jeg glemte at butikkene stengte. En loff varer forholdsvis lenge da.
Trådstarter
Så cirka regne med 3000 - 4000 kr da? det skal jeg da klare og skrape sammen. Håper det blir i skipet. Stor plass iværtfall.