Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 14252
Hei. Har tidligere erfaring med pepper, xtc og kola. Har nå 1g med Molly. Hva er beste måte å innta det på? Hører noen pakker det inn i Rizla og dropper det. Andre/bedre måter for best effekt? Bør det knuses, hakkes opp før inntak?

Tar gjerne i mot tips
Hvis du ikke har vekt tar du å fordeler stoffet i 10 hauger, da har du ca 100 mg i hver haug. Evt så kan du lage 8 hauger da har du i teorien 125mg i hver haug og dosene er litt sterkere. 150mg og oppover er i overkant sterkt og oppturen kan være litt hard, hehe Ta å pakk inn rus dosene i dopapir eller rizzla og svelg det med litt drikke. Du kan også sniffe det, men ruseffekten varer da noe kortere og det svir sinnsykt i nesa i gode 5 minutter etter å ha tatt det i nesa. Sniffer du blir du mye raskere ruset da det tar 45-60min før effekten inntreffer når du svelger Molly´en.

EDIT: Hvis du skal svelge det så har det i teorien ikke noe å si om det er en liten krystall eller finhakket pulver.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 17. april 2017 kl. 20:51.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jo det har noe å si. Knus krystallene. Ikke ha det i nesen, det er både vondt og waste av emma.
Jepp helt enig med de over her, knus det og dropp i rizla/dopapir. Prøv deg frem med doseringen men begynn heller for lavt enn høyt. For en førstegangsbruker ville jeg holdt meg til 100-120mg for så evt å fylle på med 50-60mg senere. Mange gjør feilen å fylle på større enn den første, meg inkludert de første gangene.

Resultatet da er at man blir mer sliten dagen etterpå enn nødvendig.

Når det kommer til snorting så står jeg personlig over den, smaker høgg i helvete, svir og det går bare både fortere opp og ned. Man skal kose seg med molly i min mening, det kan være magisk om tatt i kontrollerte og trygge omgivelser med folk man stoler på og er glad i.

Håper du får en god opplevelse om du ender med å forsøke. Drikk et glass vann i timen (de små glassene på 2,5dl ike halvliterglass da vann faktisk er farlig å få for mye av likesåledes for lite)
Hei på dere..!

Takker og bukker for svar..! :-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
I dag blir det Molly. Har også litt kola liggende. OK å blande? Hva med alkohol? Bruker å drikke øl når jeg tar kola.
Sitat av hyper_hyper Vis innlegg
I dag blir det Molly. Har også litt kola liggende. OK å blande? Hva med alkohol? Bruker å drikke øl når jeg tar kola.
Vis hele sitatet...
Kola kommer til å overkjøre MDMA rusen helt, pluss at det kan være problematisk ift. hjerte, samt at serotoninsyndrom er et potensielt utfall. Ligg unna!

Litt alkohol går helt fint, men hold deg til et par øl, om du er full demper det rusen. Evt. spare det til nedturen.
Sist endret av Lyra; 29. april 2017 kl. 14:52.
Aha.. har allerede tatt to små striper med kola, men da stopper jeg der nå. Tenker å innta molly litt senere i kveld, rundt 1800, og da er nok kola-rusen borte uansett. Takk ;-)
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Sitat av Lyra Vis innlegg
Kola kommer til å overkjøre MDMA rusen helt, pluss at det kan være problematisk ift. hjerte, samt at serotoninsyndrom er et potensielt utfall. Ligg unna!

Litt alkohol går helt fint, men hold deg til et par øl, om du er full demper det rusen. Evt. spare det til nedturen.
Vis hele sitatet...
Hva er serotoninsyndrom? Prøvde å google men fikk ikke noe vettuge svar.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Hva er serotoninsyndrom? Prøvde å google men fikk ikke noe vettuge svar.
Vis hele sitatet...
Det vil si at kroppen får for mye serotonin.
Gjerne det som skjer om man kombinerer med antidepressiva (MAOI) eller om man tar for store doser molly.
Det kan føre til:

Ikke så alvorlig;
Forvirring, hyperaktivitet, agitasjon, hyperrefleksi, svette, tremor, diare.

Litt mer alvorlig;
Feber, takykardi, trismus, muskelstivhet, myoklonier, mydriasis, nedsatt bevissthet.

Veldig alvorlig;
Uttalt generell muskelrigiditet, koma og hypertermi.



http://www.helsebiblioteket.no/forgi...ed-forgiftning
https://nhi.no/sykdommer/psykisk-hel...tonin-syndrom/
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
49 3
Bare en liten oppdatering.... hadde altså tatt et par striper kola tidligere på dagen, men droppa da å ta mer av dette når det ble bestemt at molly skulle testes. Tok da å droppet 100mg (finhakket pulver i litt toalettpapir). Anslår at dette da var ca 4 timer siden siste stripe med kola. Etter ca 1 time og 20 minutter hadde jeg ingen virkning. Jeg er 40 år og veier 105 kilo. Tok derfor og sniffet litt molly og ta kom en fin form relativt raskt. Justerte med et par små striper molly i nesa utover kvelden. Hadde fin virkning, men river litt i nesa. Tenker å forsøke å droppe neste gang.
Hvor mye molly bør droppe neste gang? Forsøke å øke til 130mg-150mg ved første dose?
1-2 mg per kg er anbefalt dosering, jeg ville nok prøvd et sted mellom 125mg og 180mg i første drop. Også eventuelt redosere med 50mg etter noen timer. Anbefales ikke å redosere utover dette da det fort fører til en kraftigere nedtur.
Kan anbefale å skaffe gelatinkapsler til en annen gang, for å slippe å svelge papir
1. Kjop Revaxor med pumpe.
2. Los opp MDMA i vann.
3. Ta av deg buksa og legg deg i fosterstilling.
4. Sprut MD i rompe.
5. Ikkje shit på en timme.

Det slar hart og raskt. Mye av kvalmen forsvinner, sa att si alt. Veldigt individuellt dog.
Trådstarter
49 3
Takker Ferigo. Da skal jeg forsøke det neste gang. Ja, Gelatinkapsler høres lurt ut. Trodde det skulle bli vanskelig å svelge papir, men gikk greit med en stor slurk vann :-)

Å sprute MD i rompa tror jeg helt sikkert fungerer fett.... Men skal prøve en gang til med å svelge :-)
Bruk http://mollymeasure.com/ så finner du en mer passende dose for din kroppsvekt.

På 105kg får jeg opp dette:

Your suggested dosage is 125mg.
With a re-dose of 63mg 90 to 180 min later.

Du kan jo velge å runde opp til 130mg med en 60/70mg redose.
Personlig synes jeg det beste er å droppe i kapsler om man har det tilgjenglig eller i rizla papir med noe drikke for å skylle ned.
Trådstarter
49 3
Ikke så mye økning fra 100mg da, som ikke ga meg noe effekt. Trur du det er nok?
Nei, hvis 100mg ikke gir funk, så tror jeg du like gjerne kan ta 200.
Dette baserer jeg kun på min og mine venners doseringer opp igjennom.
30mg kan gjøre stor forskjell, det kommer jo selvfølgelig ann på kvaliteten men du skal ikke behøve å måtte overstige 200mg.
Trådstarter
49 3
Ja, OK. Takk for info.!