Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1125
Hei freaks. Så idag at komplett plutselig hadde 2 modeller for Logitech G35, men hva er egentlig forskjellen?
Ser at det er en økning med 200 kroner i pris + noen små forandringer, men er det verdt 200 kroner?

Skal bestille g35 veldig snart, gammel modell eller ny!

På forhånd, takk for svar!
Tror de er helt like modeller. Mulig Komplett som har tullet med prisen O.o
De dyreste G35 tror jeg liksom skal være en " ny og bedre" utgave av den forrige, men det ser ut som om de bare har lakkert litt av plasten så den blir shiny, og har farget G35 logoen på toppen. Du kan se hvem som er hvem ved å se på lagerstatusen. De nye kommer ikke før om en stund
I stede for å kjøpe G35 så kan man jo kjøpe G430. De er nylig lansert, men butikker som komplett får dem ikke på lager før rundt 10 mai da.
G430
Sikker på at de ikke har fiksa at de knekker så lett på sidene?
Ikke kjøp G35...

Surround effekten de påstår skaper kun ekko, høres ut som om man er i en kirke.
Fibrene som dekker kabelen er for stiv slik at kabelen blir stående i bøyene som den ble sendt med. Etterhvert blir fibrene ødelagt i bøyene og kabelen tyter ut av hullet. Kabelen blir halvparten så lang...

Egentlig så har jeg veldig dårlig erfaring med Logitech sine headset i det hele tatt. Jeg ville anbefalt deg og sett på noe annet, mye bedre ting på markedet
Sitat av Kriis Vis innlegg
Sikker på at de ikke har fiksa at de knekker så lett på sidene?
Vis hele sitatet...
Reklame for logitech nå:

"The new and better G35. We have polished som plastic stuff and painted a sticker. We even have fixed so our 150$ headset doesn't break when you drop it on the bed anymore"
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Reklame for logitech nå:

"The new and better G35. We have polished som plastic stuff and painted a sticker. We even have fixed so our 150$ headset doesn't break when you drop it on the bed anymore"
Vis hele sitatet...
Da ser jeg helt ærlig ingen svakheter i denne nye G35.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Da ser jeg helt ærlig ingen svakheter i denne nye G35.
Vis hele sitatet...
For all del, jeg har ikke noe imot G35 selv om det kanskje kommer slik fram. Jeg har det selv og er fornøyd, men skjønner ikke hvordan de mener at den nye modellen er verdt 200 kr mer enn den gamle. Med mindre dem har endret noe på høytalerene og sånt også
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Ikke kjøp G35...

Surround effekten de påstår skaper kun ekko, høres ut som om man er i en kirke.
Fibrene som dekker kabelen er for stiv slik at kabelen blir stående i bøyene som den ble sendt med. Etterhvert blir fibrene ødelagt i bøyene og kabelen tyter ut av hullet. Kabelen blir halvparten så lang...

Egentlig så har jeg veldig dårlig erfaring med Logitech sine headset i det hele tatt. Jeg ville anbefalt deg og sett på noe annet, mye bedre ting på markedet
Vis hele sitatet...
det med fibrene gjelder vel mye det ;P
kjøpte en razar naga, tok ikke lenge før kabelfiberen sprakk, og kabel kom ut. forsiktig har eg vert og.
Paranoid
Trådstarter
81 2
Så den nye(?) modellen er muligens verdt de 200 kronene?
Paranoid
Trådstarter
81 2
Kjøper nok den gamle modellen ettersom det er 25% avslag på dem
samme her ellers ha eg gjerne betalt 200kr for at eg ikkje sku vør redd for at sidene knekker for lett. Siden eg mister hodetelefonene i bakken hele tiden men 25% avlsag er awesome det ^^