Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 677
Heisann. Etter 2,5 år i lære og endt fagbrev har jeg bestemt meg for å gå tilbake til skolen igjen og har da valgt påbygg. Flere muligheter senere, da jeg ikke har bestemt meg hva jeg vil videre enda.

Men det jeg lurer på er om noen har noen gode tips til hvordan jeg kan forberede meg til skole igjen? Merker at matte kunnskapene har sunket og jeg tror at studieferdighetene mine er og ganske lave. Har dere noen tanker å dele? Evt. linker. Om noen vet om en bra side som man kan ta mattekurs på, så setter jeg pris på det
Se på ndla.no, der finner du mye av stoffet som dagens VGS elever skal gjennom. Det enkleste vil jo være å lese på det pensumet du har glemt og friske opp igjen, stoff og oppgaver finner du på ndla såvidt jeg husker og bruker du nok tid vil du nok få et godt utgangspunkt til påbygg-året.

Ellers anbefaler jeg at du sparer litt penger ettersom borteboerstipend/hjemmeboerstipend er om mulig enda mindre enn lærlingelønn.