Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1776
Jeg vet det sikkert finnes mange forum der ute som har tonnevis med brukere som kan dette, men de få jeg finner er nesten døde. Kanskje noen av dere kan hjelpe meg å finne et aktivt forum?
Jeg gjør et forsøk her siden jeg har sett brukere som vet ALT om både rent gull, uniformer, og masse krigseffekter, her i løpet av årene. Here goes:

Arvet en porselen figur, en (ballet)danserinne i fin positur. Noen små skader, men det er kanskje ikke verdien som er viktigst, men historien.

Det jeg har forstått er at det er Kongelig Dansk Porselen som har produsert, basert på stempel.
Det er også risset inn en signatur som ser omtrent slik ut av den som malte den: -><>, og et lite stempel ved siden av det som jeg ikke klarer å tyde.


Uansett om den er ny/gammel, Dyr/billig, eller sjelden/masseprodusert, så syns jeg den er utrolig kul, og den kommer til å bli stående på den fineste plassen jeg har her.
Ballerina
Uleselig stempel og "signatur"
Meninger og tanker om den er velkomne, jeg syns det er uvant å gå inn i en slags classy innredningstil her..
Se der ja! Takk skal du ha, det betyr en del for meg å vite litt om denne!

Hvem vet hva jeg kløna med når jeg googla rundt, godt det er slike som deg
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Se der ja! Takk skal du ha, det betyr en del for meg å vite litt om denne!

Hvem vet hva jeg kløna med når jeg googla rundt, godt det er slike som deg
Vis hele sitatet...
Var faktisk ikke værre enn "Danish royal porcelain ballerina" på google.