Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 860
har tenkt å lage ne dokumentar film,hvordan er det med å få dette finansiert(er rakafant)
konseptet er svært bra og tar opp et samfunnsproblem som kanskje ikke er blitt satt ordentlig fokus på enda.
vil lage den seriøst og helst med mulighet for å tjene en slant på dette.
noen forslag på hvordan jeg kan gå frem?
på forhånd takk
Du har åpenbart ein PC. Skriv ned ideen din og gjør den salgbar. Filmfond finnes rundt om,men dei gir ikkje penger folk som skal lage "ne dokumentar film" så få nokon te å språkvaske søknaden din. Tjene ein slant? Du må gjerne prøve,få lykkes.

waffe

Edit: slurvefeil
Sist endret av liftwaffe; 6. juli 2013 kl. 22:54.
Trådstarter
Takk for tipset,men vil helst gjøre det selv da jeg har opplevd og har meget god kjennskap om teamaet,vinklingen er også veldig viktig å få med og jeg vil selv være hovedperson.
Hva handler dokumentaren om? Send PM om du ikke ønsker si det til alle, så kan jeg prøve å se om det er noen relaterte sponsorer
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Takk for tipset,men vil helst gjøre det selv da jeg har opplevd og har meget god kjennskap om teamaet,vinklingen er også veldig viktig å få med og jeg vil selv være hovedperson.
Vis hele sitatet...
Dette høres ikkje ut som et godt grunnlag for ein dokumentar men prøv,det finnes penger å hente. Soloprosjekter er ikkje det som blir tilgodesett først,det blir subb om du er heldig.

waffe
Trådstarter
Vil helst bare ha gode råd,takker forresten inagine for en konstruktiv samtale på pm