Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 996
Hallo jeg har et modem fra Telenor nå som jeg har hatt i mange år. Tengte jeg skulle oppgradere det for å få det raskere. Nå har jeg en Speedtouch 510. Men må jeg kontakte Telenor for å få nytt, eller kan jeg kjøpe nytt på elkjøp selv? Altid noe jeg har lurt på :S Og Hva eventuelt trenger jeg?

Takk !
Sist endret av Maprixx; 14. september 2010 kl. 22:11.
Du får ikke noe raskere internett av å bytte modem nødvendigvis.
Nei men jeg trenger bare nytt utstyr. Kan jeg kjøpe det selv?
Sitat av Maprixx Vis innlegg
Nei men jeg trenger bare nytt utstyr. Kan jeg kjøpe det selv?
Vis hele sitatet...
Ja, du kan helt fint kjøpe utstyret selv, men hva er det du trenger/hvorfor trenger du det (la gå at speedtouch er noe som burde bli slått ut med badevannet). Jeg tror btw ikke elkjip selger routermodem. Har ikke sett det ihvertfall.

edit: elkjip selger ikke routermodem, og alt de har er i kategorien; "ikke bedre enn speedtouch"
Sist endret av meitemark; 14. september 2010 kl. 22:19.
Men hvor kan jeg kjøpe en ny en som er bedre en den jeg har da...?
Ring Telenor og be om et nytt modem, si det gamle er defekt, deretter sett opp en ordenlig router istedet http://freak.no/forum/showthread.php?t=165681
det er expert.no som selger telenor utstyr. (ja du bestile på nette å hente på expert bak tempo'en)

hva med bare oppgrader til fiber.... du kan nok få sfjbb