Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1389
Heisann, jeg er ei frøken på 21, som konkurrerer i fitness, hvor de kan finne på å narkoteste om man får god plassering.
Sist fikk jeg tre pallplasser, og er ikke i tvil om at jeg havner på pallen i år også. Problemet med dette er at jeg har røyket hasj daglig i 3 år, sist konkurranse var jeg bare heldig som ikke ble testet, samt jeg trodde aldri det kom til å gå så bra om det gjorde.
Denne gangen kjører jeg et litt mer seriøst løp, og sluttet derfor å røyke for litt over 4 uker siden(skal konkurrere om 10 uker). Siden jeg sluttet har jeg gått ned 7kg, trent 5 dager i uken, gått 1 time cardio hver dag, så jeg testet meg i dag i håp om at dette kanskje hadde noe å si, selvom jeg forventer at det kan ta litt tid å bli ren. Men, niks... Den lyste positiv, og nå har jeg litt noia for å ikke rekke å bli ren innen konkurransen.

Noen som har erfaring med litt langvarig bruk, for så å clean’e up? Hvor lang tid tok det? Tips for å få det fortere ut av kroppen? Og kan jeg forvente å bli ren innen de 10 neste ukene, når jeg alt ikke har røyka på 4 uker?
Anonym bruker
"Lysten Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette blir bare synsing, men jeg har god tro på at du kommer til å bli ren innen 10 uker. Alle erfaringer tilsier dette, særlig mtp ditt aktivitetsnivå.

Bra jobba med fitnessen btw. Stå på!
Du er nok ren etter 14 uker, ja. I tillegg er du ei jente som driver med fitness, noe som sier meg at din kroppsvekt og fettprosent ikke er særlig høy. For å være sikker, test deg selv med hurtigtest man få kjøpt på apoteket, du havner på ingen register hvis du kjøper den.
Vanlig tar det 2 måneder. Men du er så mye aktivitet. Du svetter det ut veldig fort. Så jeg vil også nesten garantere du er rein veldig fort. Ta og spis endel hvitløk. Og drikk en liter med appelsiner juice før trening og før du legger deg. (Vis du klarer en liter eller en kartong) og bare ikke begynne og røyke igjen før og "feire" at nå har du holdt deg. Dummeste man kan gjøre tro meg. Med lykke til jeg har troa på deg
Trådstarter
2 0
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Vanlig tar det 2 måneder. Men du er så mye aktivitet. Du svetter det ut veldig fort. Så jeg vil også nesten garantere du er rein veldig fort. Ta og spis endel hvitløk. Og drikk en liter med appelsiner juice før trening og før du legger deg. (Vis du klarer en liter eller en kartong) og bare ikke begynne og røyke igjen før og "feire" at nå har du holdt deg. Dummeste man kan gjøre tro meg. Med lykke til jeg har troa på deg
Vis hele sitatet...

Takk for tips! Jeg får ikke drukket appelsinjucie, når dette tuller med kaloriinntaket mtp vektnedgang, men jeg skal prøve å spise hvitløk til jeg ikke takler lukta av meg selv
Krysser fingre og tær, har litt mer trua på at dette vil gå etter svarene jeg har fått. Ny test om 4 uker!
Sitat av beacon98 Vis innlegg
Takk for tips! Jeg får ikke drukket appelsinjucie, når dette tuller med kaloriinntaket mtp vektnedgang, men jeg skal prøve å spise hvitløk til jeg ikke takler lukta av meg selv
Krysser fingre og tær, har litt mer trua på at dette vil gå etter svarene jeg har fått. Ny test om 4 uker!
Vis hele sitatet...
Du kan droppe hvitløk, den gjør ikke annet enn at du får litt bedre immunforsvar. Hvis testen skal finne sted etter 10 uker, som du skrev i første posten, og du har allerede holdt deg unna cannabis i 4 uker, så kan du omså sitte på ræva i de neste 10 ukene, du kommer garantert til å være ren.
Sitat av beacon98 Vis innlegg
Takk for tips! Jeg får ikke drukket appelsinjucie, når dette tuller med kaloriinntaket mtp vektnedgang, men jeg skal prøve å spise hvitløk til jeg ikke takler lukta av meg selv
Krysser fingre og tær, har litt mer trua på at dette vil gå etter svarene jeg har fått. Ny test om 4 uker!
Vis hele sitatet...
Hvitløk blir lettere og spise hvær bit. Men kutt flere båter opp i veldig små terninger og svelg de nedpå med vann så gjør fordøyelsen resten av jobben
@uerigert daddel : Dette er andre gangen jeg har sett deg anbefale appelsinjuice til dette formålet. Har du noen kilder å vise til?
Anonym bruker
"Lysten Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drit i appelsinjuice. Dette er bare kvasiscience og har ikke noe for seg.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette går fint. Dessuten får man kjøpt hjemmetester på apoteket, så kan du teste selv før eventuell konkurranse
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er garantert clean om ti uker men ikke vær passiv røyker heller.