Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 937
Hei. Skal inn i avhør snart, fikk plutselig besøk av onkel p. De fant ikke noe betydningsfult hos lmeg trur jeg... Sannsynligvis så har jeg blitt «tatt» på grunn av noen jeg har kjøpt dop av sin tlf har blitt tatt av politiet. Noen gode råd til avhøret? Har ikke lyst å få noe på rullebladet eller betale noe bot...
Så lenge de ikke fant noe hos deg og så lenge du ikke innrømmer kjøp eller bruk så har dem ingenting å ta deg på. Meldinger kan være fellende men regner med dere er smarte nok til å ikke skrive om dealing på sms. Du har krav på å vite om du har status som mistenkt eller som vitne og krav på advokat til avhøret om du er mistenkt
Sitat av celtseus Vis innlegg
Så lenge de ikke fant noe hos deg og så lenge du ikke innrømmer kjøp eller bruk så har dem ingenting å ta deg på.
Vis hele sitatet...
Glemte du ikke ta med urinprøven i beregning her?
De har tatt telefon min å hatt den i 1døgn der sto det en del åpenbare meldinger, men ikke kjempe mye. Er mistenkt i denne saken..

Har vell lov til å nekte på pisseprøve? Mener det skal stå noe om det i ransakingsordren demmes da.. ellers så er det vell bare når man blir arrestert man er pliktig til å levere urinprøve?
Sist endret av Turboneger; 9. oktober 2018 kl. 14:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Turboneger Vis innlegg
De har tatt telefon min å hatt den i 1døgn der sto det en del åpenbare meldinger, men ikke kjempe mye. Er mistenkt i denne saken..

Har vell lov til å nekte på pisseprøve? Mener det skal stå noe om det i ransakingsordren demmes da.. ellers så er det vell bare når man blir arrestert man er pliktig til å levere urinprøve?
Vis hele sitatet...
De vil nok forsøke å lure til seg litt urin. Bare si nei takk