Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1256
Det var en her som lurte på hvor lang tid det tok å bli edru etter et bestemt inntak av alkohol. (Posten ble desverre stengt)

Denne linken tror jeg skal kunne hjelpe de fleste:

http://home.no.net/drinker/sider/annet/test.html

/Biz
Woah...Såpass...Fant ut hvor mye jeg hadde i promille forrige helg der ja...En god del for å si det slik En liten regel er vel at man skal vente ca. 12-14 timer før man kjører...
▼ ... over en uke senere ... ▼
uhm stemmer dette? 2 sekspakninger(160g alkohol) på 6 timer gir 3,7 i promille? og 30 t forbrenningstid? det virker litt vel mye for min del...
Kan ikke være store karen du da
Han veier 49 kilo :S

Men denne linken er jo nesten samme som den som ble nevnt i forrige threaden( http://www.cool.no/alkotest/ ).
Er ikke helt pålitelig de der.
Alt er avhengig av personen som drikker.
alkohol er gøy, uansett! det syns nå jeg da
Omg... 49 kilo? Jaja... Kan vel ikke være strie sakerne du kan ha i deg da... Til og med dama mi veier mer en deg!

Jaja... Etter seks timer med 160 g alkohol har jeg 1.506 i promille og 16 timers forbrennings tid... Tåler kansje en liten anelse mer en deg trigger
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Grattis Viper. Du er tøff. Jeg vil at du skal gå og få en promille på 5,0 nå. Fordi at du er så tøff som drikker så mye og tåler så masse. Jeg elsker deg.
Forøvrig kan man ikke stole på denne testen da folk er forskjellige uansett om man rekner utifra hvor mange gram alkohol man har i seg, hva slags kjønn det er snakk om og vekten på invdividet.
Et annet poeng er at begge alkotestene (cool.no og den andre) gav forskjellige resultat.
Cool.no informerer også om følgende:

Denne alko-testen er kun laget som en veiledning, Vi minner om at alle reagerer forskjellig på alkohol.
Vis hele sitatet...
Jeg beklager å måtte knuse deres ynklige drømmer (jeg er i dårlig humør og dere fortjener det), men de omtalte alkotestene gir bare en ca. sum av hvor høg promille dere skal ha hatt ved det angitte tidspunktet. Det finnes dog EKTE alkotester som man kan kjøpe og bruke når som helst og mange ganger om igjen om man skulle være så trist at man ikke har bedre å ta seg til.



Mølla hater alle.
Det var jo for faen ikke sann ment! Ohooo jada... Jeg er såååå tøff... Merket jo bare at han som veger 49 kg i følge testen skal ha så mye i promille, og jeg som veier så mye tåler så mye i forhold til han!
Hmm, i russetida dro jeg kassa på 5 1/2 time. Det vil da si at jeg hadde et sted mellom 5-6 promille da jeg var ferdig. Ifølge denne testen da. Hmm.. Det kan forsåvidt stemme :P
hehe, tror jeg engang regna ut at hvis man hadde slukt en kasse med 96%(rent hypotetiskt) så hadde det tatt en måned før man var edru
Opprinnelig postet av cyanid
Han veier 49 kilo :S
Vis hele sitatet...
ikke meg, en kompis av meg