Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Har du prøvd scarfing?
Ja 3 5,00%
En gang aldri mer. 1 1,67%
Nei 56 93,33%
Stemmegivere: 60. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  16 2384
Foreslår heller at folka på Plata begynner å vise hverandre litt mer kjærlighet i dens fysiske form ...
Kudos's Avatar
Trådstarter
Ja. Hvorfor ikke masturberings rom istedenfor sprøyterom.
Masturberingsbilen istedenfor sprøytebilen.
Kanskje vi kan foreslå dette til de høyere ministre?
Vi i nFF burde hatt kontrollen over landet!
jeg tror helle narkiser føler for heroin enn sex, fordi det er MER avhengihets dannende! Selvom hjernen får det samme utslaget, så vil nok heroin føle helt andeledes!
En venn av meg fikk morfin i ambulansen en gang, tror ikke hun satt der å hadde orgasme forran alle folka
Kudos's Avatar
Trådstarter
Det finnes unntak
Man kan sikkert bli avhengig av sex også.
Bare vi starter en trend på plata med sex så er vi godt i gang.
Det kan bli vanskelig
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Opprinnelig postet av Morph^
kunne ikke vært mer enig med dere! narkotika er no faens dritt! hater junkier og hippier...
Lenge leve nFF!
Vis hele sitatet...
Jaja, her ser vi en som er trangsynt du. Har du etter 18 år på jord enda ikke innsett at rus er en utrolig stor del av både den norske kultur samt alle andre kulturer du sansynligvis kan tenke deg?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sex og heroin kan begge også spre aids. Mange likheter ja.
Opprinnelig postet av Tias
Jaja, her ser vi en som er trangsynt du. Har du etter 18 år på jord enda ikke innsett at rus er en utrolig stor del av både den norske kultur samt alle andre kulturer du sansynligvis kan tenke deg?
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke være trangsynt for å være mot dop. Men å si at du "hater junkier og hippier" derimot, er trangsynt.
1) denne tråden hører til i rusmiddelforumet.
2) Morph^ prøver sikkert desp å bli kickbannet herfra. Jeg slettet posten hans fordi den var idiotisk. nå, isteden for at dere svarer på dritten han slenger ut, eller andre slenger ut, så kan dere heller prøve å floode crew med "rapporter denne posten til crew". Da forsvinner drittposter kjappere, og det samme med drittbrukere.

mm
Det at heroin påvirker hjernen på samme måte vil ikke si at heroin føles som orgamse. Både hjernen og heroin påvirker "gledes" delen av hjernen som slipper ut dopamin og serotonin.. Røyk f.eks påvirker serotoninen i hjernen, samme med bolling, men det betyr ikke at det føles som man har pult når man har tatt en sigg heller akkurat.
synes nå ikke heroin har samme effekt som orgasme kan man si.
Skal man oppleve noe av det samme som orgasme vil jeg heller foreslå cola og e + litt myspus med ei søt jente.. DET får dopaminen til og skifte til ett høyere gir uten og stimulere kjønnsorganet..
Stimulering av kjønnsorganet i tillegg er jo heller ikke så dumt da..
Kansje herion da er tingen for de funksjonshemmede som dette LOTUS-prosjektet skulle hjelpe. Herion istedenfor statlig ansatt hore!!
Kudos's Avatar
Trådstarter
God ide.
Vet ikke om det er billigere men. Da kan gamle menn og børsmeglere ta horene. +Ungdommer som har lyst på noe.
Noen som vet pris på heroin?
Kunne jo tatt et regnestykke på om hva som lønner seg.
Ikke jeg da for jeg suger i matte

Mvh
Kudos
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
LOL? Håper ikke denne heroin vs sex diskusjonen deres i det heletatt har planer om å sammenligne seg med virkeligheten... Heroin er ikke et stoff man kan sammenligne med sex, selv om rusen ved orgasme kanskje har fellestrekk med heroin (dsv, påvirker samme deler av hjernen) så betyr det ikke at det på noen måte er likt.

Og det derre sex prosjektet dere snakker om var ikke ment å være en lovlig versjon av prostitusjon for bevegelseshemmede, men heller et prosjekt der funksjonshemmede får hjelp og råd til sex delen, feks et par som har problemer med selve sex akten kan få hjelp av en utenforstående til å ha sex sammen. At denne personen fikk lov til å ha sex med personen de prøvde å hjelpe er en annen sak, men det er jo ikke stort forskjellig fra at kjøpmannen som leverer mat til de får lov til å gjøre det samme.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av Kudos
Noen som vet pris på heroin?
Kudos
Vis hele sitatet...
Ca. 1K grammet.
LOTUS prosjektet er jo helt på trynet da!