Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1573
Leste nettop igjennom en genial post om utendørs dyrking, postet av Cyanid i september.

http://www.freakforum.nu/forum/showt...ighlight=dyrke


Nå er jeg spent på hva folket her inne har å si om innendørs dyrking. Må da gå an å få til noe i ungkarsboligen i vinter også.. som et morsomt prosjekt. Hvilke lamper er best ? Noen som har fått til noe virkelig bra innendørs ?
hvis du skal ha masse thc kan du bruke Black-light.. En kammerat av meg som fikk gudd gress av på den måten.
Kjøp deg ei vifte og sett planten/plantene ikke langt fra en ovn. Det må ikke være for varmt ellers dør planten. Vann ofte, men mulden må ikke være helt gjennomvåt.
Du finner det du trenger av guider på www.swecan.org og www.overgrow.com.

edit : Tror ikke Cyanid skal ha for mye credits for den geniale posten om utendørsdyrking.. (les vedlegg)
Belysning: HPS eller LE. IKKE bruk hallogen.
Tempratur: 18-25 grader.
Luftfuktighet: 40-60%

Kilde: http://cannabisodling.swecan.org/
flott side, må se å få bestilt meg noen frø. Trodde dette var lov i norge. Men den gang ei, hva med sverige ?
hmm det var noe skid. får finne det ut på en annet måte.
Noen gode tips om hvorfra man kan bestille gode frø, og som takler temperaturen i Norge?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, THC.dk har et flott utvalg.
Men hva om frøene blir stoppet i tollen ?
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Be dem pakke det i lufttette poser slik at ikke lukt slipper ut, og ikke bestill for mye om gangen...
Be de sende frøene i en hvit standar konvolutt. a5 eller noe. Det pleier som oftest å skli igjennom.
man kan kjøpe frø over disk i oslo..