Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1889
Jeg lurte på hvor mye dere betaler per gram for knakende god hasj. Kjøpte nemlig tre gram i dag for 300 kr, og hørte etter på av en venn at han fikk det for 17 kr grammet.

Hvor mye er vanlig å betale?
17 kr grammet?! Tull og tøys. Han har kjøpt vanlig tobakk han
Trådstarter
16 0
Neinei, seriøst! 17 kr grammet, helt sinsykt, men sant! 17KR GRAMMET!
hvor mye kjøpte kompisen din da? kr pr gram raser jo nedover ganske fort etterhvert som antall gram øker..

100 kr grammet er ganske standard pris for så små mengder
Er vel vanlig å betale rundt 70kr? Har vel mye å si HVEM du handler oss.
17 kr. grammet?Det er garantert bullshit!Han lyger så det renner av han!Den vandlige prisen er vel 100-120 kr. grammet til vandlig tenker jeg...
Hvor kjøper dere hasj??? bare lurer? er det på Plata? hakke peil jg azz
Trådstarter
16 0
Altså, fyren jeg kjenner, kjenner en som har en bror som smugler, rettere sagt: Bestevennen til vennen min har en fetter som smugler, derfor får de det for 17 kr grammet. HAn sa at alle vennene hans kjøper for 30 kr grammet, og at det er en vanlig pris. Jeg får tak i for 70 kr grammet, menmen, ingen som kjenner til noe lignende?
Trådstarter
16 0
Hvis du kjøper hasj for 100-120kr grammet burde du i alle fall føle deg lurt!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kjøper du bare et par gramm av noen du ikke kjenner så veldig godt så er jo 100kr en helt triviell pris, har måttet betale mer. Men kjenner du personen som du hanlder hos, eventuelt har gode kontakter så går jo prisen såklart ned. Forige gang jeg kjøpte fikk jeg det for 60kr grammet. Ingenting å klage på imo, er jo mye billigere enn alkohol.
får kjøpt 10gram for 600 kr av en jeg kjenner..
hehe, det er utrolig hva folk diskuterer åpent om på forum som er åpnet for alt og alle
altså... å snakke om priser er det jo ikke noe galt i.
EagleNest: Kan ikke akkurat bli tatt for noe du skriver på et internett-forum...
neida sa ikke det hehe, men jeg signet på dette forumet for og diskutere data og lignende, så opptager jeg "hasj priser" "røyke hasjen?" "sopp-plukking" osv
hehe

Bare diskuter i vei dere, hehe, var bare jeg synes det var litt artig. jeg og min snodige humor

"freakforum" - Der røyken florerer yppig
Jeg liker at freakforum er så åpent jeg
synes det høres spesielt ut å selge enkelt-gram for under 100, da kan man jo like gjerne gi det bort. Er vant med at kvantums rabatten gjelder fra 5 g og oppover.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Vi har vel konkludert med at freakforum.nu er et "undergrunnsforum" av et eller annet slag, og der diskuteres det jo ofte mye rart. Og det at hasj og andre stoffer er vanlige er jo at mange av de faktisk ikke er så farlige sammenlignet med alkoholl og mr nikotion som myndigheten og mange personer vil ha det til... Hasj er faktisk et ganske utbredt rusmiddel.
Opprinnelig postet av Metamorphose
synes det høres spesielt ut å selge enkelt-gram for under 100, da kan man jo like gjerne gi det bort. Er vant med at kvantums rabatten gjelder fra 5 g og oppover.
Vis hele sitatet...

Spesielt? Det er jo vanlig her jeg bor ihvertfall, spørs litt av hvem du kjøper.

Og det med at man like gjerne kan gi det bort, isfåfall; Gi til meg

Mener du at man kunne gitt det bort fordi langerne ikke tjener no særlig med penger på å selge for 100,- pr. G?
Og der var det sagt.

Vanlig pris for noen grammere etter hva diskusjonen sier er 100;-
Kvantumen starter ved 5g og oppover.
Noen betaler mindre enn andre og kompisen til Torkild får det for 17;-.

Ser ingenting mer vettig i denne treaden.