Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2046
Har nettop vert i danmark og handlet masse taxfree sigg, og til min store overaskelse hadde luckies' pakkene fått advarsler påtrykt.
Den beste av dem må jeg si var denne:
Smokin can cause a slow and painfull death .
Noen som han en bedre?
Som Dennis Leary Sier "They can make sigarets called tumors, with a skull and crossbones on the package and STILL people will smoke them"
"Røyking kan føre til tidleg aldring av huda."
Den var på en svensk røykpakke også. "Røyking fører til en langsam og smertefull død" eller noe lignende. Så den på pappas røypakke, marlboro.

Edit: Det var den som stod på Nichotins url ja.
Det er jo en røyk som faktisk heter Black Death da AtXbYeA, Den har jo en "skull" på pakken med en sneip i kjeften Skjønner ikke alle røykpakkene som er stappet full av uforstålige gloser som man må ha lege utdanning for å i det hele tatt skjønne det som står der Prince har gjort det helt enkelt "Røyking Dreper" Synest den der den greieste jeg...Enkel og grei
RØYKING DREPER!
Den beste er faktisk en jeg kjøpte i Nederland i sommer.

'Rokken kan het sperma'

Slå den! Den lagde god stemning i turnebussen den.. he he.
Betyr noe som røyk er svært skadelig eller no..
Hehe!Ja var i Polen i fjor en gang, sto masse syke og uforstålige ting på pakken som kansje noen ganger hørtes litt tvilsomt ut
Opprinnelig postet av DrixXx
Den beste er faktisk en jeg kjøpte i Nederland i sommer.

'Rokken kan het sperma'

Slå den! Den lagde god stemning i turnebussen den.. he he.
Betyr noe som røyk er svært skadelig eller no..
Vis hele sitatet...
I Sverige har vi en som heter "Rökning kan skada din sperma", og på godt norsk er det "Råyking kan skade din sperm".
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Så en hvor det stod noe som "Røyking er alvorlig helseskadelig og blablabla. Ikke begynn å røyke."

Ganske logisk med "Ikke begynn å røyke," syns jeg

"Bare kjøpte pakka"
Opprinnelig postet av KaldBlod
Så en hvor det stod noe som "Røyking er alvorlig helseskadelig og blablabla. Ikke begynn å røyke."

Ganske logisk med "Ikke begynn å røyke," syns jeg

"Bare kjøpte pakka"
Vis hele sitatet...
Tja, hvis det kommer en som ikke røyker og tar i pakken...
Opprinnelig postet av docoma
Den beste av dem må jeg si var denne:
Smokin can cause a slow and painfull death .
Noen som han en bedre?
Vis hele sitatet...
Akkurat den der har jeg fått på norske pakker også et par ganger. Røyking fører til en langsom og smertefull død. Er f... meg ikke rart smårollinger som lærer seg å lese på foreldrenes røykpakker blir bekymra....
"Røyking fører til impotens"
Smokin will harm your sperm
jeg digga "røyking skader spermen". på en svensk røykpakke...
"Røyking kan føre til en lang og smertefull død" Hørte akkurat med mamma om den saken (hun er lege), hun sa det var harde fakta. Når man får lungekreft, så føles det visst ut som du er kvalt.

Syns disse klistremerkene er topp jeg. (Røyker ikke selv )
Ja det skal vist være sann også...Såg noe på tv`n om ei dame som hadde lungekreft...Ganske alvorlige saker...Hun hadde store problemer med bare å gå opp en trapp!Hun sa vist vi ville kjenne hvordan hun hadde det kunne vi stikke et sugerør i munnen og gå opp en lang trapp....Ikke behaglig...Hun måtte ta flere pauser på vei opp...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
*funderer mer og mer på å slutte*
Står ingenting på snusen min :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
http://home.no.net/jojople/bilder/moon/images/DSC02605.jpg
Og tydeligvis: Røyking kan føre til mindre hjerneceller, som gjør at vi føler for å dra opp en gammel tråd for å tilbringe den lite nytt.
Better than thou.
Røyk er kult og godt, og jeg røyker så da burde alle andre også gjøre det.