Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1373
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
må være den sykeste siden jeg har vært inne på, de har oss til og med svartelistet

kan være det er en køddeside

http://www.geocities.com/ruptibra/
Sist endret av Apraksin; 4. oktober 2003 kl. 20:49.
hva med at noen som har peil på hack tar seg inn og "fikser" litt på sida??? faen ass... snakker stygt om Freakforum...
▼ ... over en måned senere ... ▼
spreng hele rautefjell til "kingdom come"!!
Alt for mye info til at jeg i det heletatt gadd å begynne å lese *trøtt
malbolgia: ville vel ikke si at din eneste sjanse til å skaffe login/pass til den stygge siden der er å eie hele jækla geocities.
Opprinnelig postet av rdxz
malbolgia: ville vel ikke si at din eneste sjanse til å skaffe login/pass til den stygge siden der er å eie hele jækla geocities.
Vis hele sitatet...
Alt for lett..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av Apraksin
må være den sykeste siden jeg har vært inne på, de har oss til og med svartelistet

kan være det er en køddeside

http://www.geocities.com/ruptibra/
Vis hele sitatet...
stikkordet her er vel humor ja.
hadde det vært en "anti" side så hadde dem ikke inneholdt ett linkegalleri slik som det der.
Lo ikke særlig mye, den var ikke særlig morsom. Syntes heller at den bare var et dårlig forsøk på å være morsom. Hvis den er ekte: Gå å dø!
Herregud, har aldri i mitt liv ledd så fælt.
Sikkert en gjeng med mini-Valgjerder og Kjelliser som er redd for den store stygge ulven

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
LAge en så latterlig side som det der
Hmmm.. Skulle de nå absolutt skrive siden på konservativ nynorsk for å gjøre den mer sarkastisk kunne de i alle fall skrevet korrekt konservativ nynorsk.

Synes forresten oversikten deres var finfin, den med alle artiklene.
hvis dette er en seriøs side(skulle ikke overraske meg) er det liten sjangse for at noen tar den seriøst.. makan.. sikkert fan-klubben til Darth-geir (valdgeir)eller valdgerd? har ikke peil. på åssen en skriver det av den enkle grunnen at jeg prøver ikke bruke navnet hennes..blæ--
De selger aritge ting: Ting: Refleks

Pris: kr 20,00
Gul refleks med svart tekst: Nynorsk er tøft! Fin gåve frå mållaga til nynorskelevar. Mengderabatt!

Stakkars folk.