Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2317
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig ny på dette så jeg tok halve av en 200ug lapp, og det var ganske rått men tenke neste gang jeg skulle ta hele lappen, men hvor lenge ca må jeg vente for å få full effekt igjen ?
14 dager senest du oppbygger 100% toleranse når det starter å virke, og toleransen holder seg i ca 14 dager.
Kos deg!
Dersom du har god tilgang og tid så ville jeg anbefale å ta 3/4 først, jeg gjorde det du planlegger nå I sommer. Med en halv ble det liksom litt for lite og jeg følte jeg hadde full kontroll så tenkte jeg skulle gå for en hel to uker senere, startet med litt chill følelse for så å bli en mellom en og to timers bad trip. Altså med en gang bad trippen hadde gitt seg var det sykt fett, men dersom jeg kunne gjøre det omigjen hadde jeg økt dosen mindre.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
hadde jeg økt dosen mindre.
Vis hele sitatet...
Her eksploderte hjernen min.

OT:
Du kan fint ture igjen så snart det passer seg, men man må øke dosering etter toleranse, to dager på rad går fint det, men anbefales slettes ikke da det egentlig bare er bortkastet syre.
Som sagt over her burde du vente minimum to uker og gjerne enda lengre enn det.
Her er en fin graf som viser ganske nøyaktig toleranse: https://imma.gr/68897xface0

Med andre ord er toleransen omtrent resatt etter 14 dager. Dette betyr ikke at du burde ta LSD hver 14. dag, da dette kan gjøre opplevelsen mindre spesiell, spesielt hvis du gjør dette til en vane.