Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2082
Nå som avgiftene går opp på spritbasert rusbrus,så kommer det sikkert en ny variant av Smirnoff ICE, den er da ikke helt ny, men..

Var i USA i september,kjøpte da Smirnoff ICE Tripple Black på en bensinstasjon..flaska var på en liter Leste bak på etiketten og så at den var basert på malt.. Sjekket siden til Smirnoff ICE hvor dette står:

The SMIRNOFF ICE? line is growing; SMIRNOFF BLACK ICE? is on its way to a shelf near you.

(SMIRNOFF ICE? and SMIRNOFF ICE TRIPLE BLACK? have a vodka base except in the US where premium malt is used in the mix.)

Hvis denne kommer til Norge (noe som er sannsynlig) så må jo denne gå under avgiftene til ØL..

Smakte faktisk helt likt,selv om den ikke var basert på sprit..
hmm....tror jeg har sett black ice på et par vors her for ikke lenge siden, om de var tatt med via taxfree vet jeg ikke...helt blankt sant? ser ikke ut som såpevann?

Uansett..."rusbrus" smaker fortsatt helvete, holder meg til øl jeg, eller skikkelig sprit
Smaker ikke helvete da...eller noen gjør

Spennans visst den kommer... Lurer på hva de kommer opp med da for å få den dyrere
smirnoff ice black selges på rimi i byn vaffal :P er ikke så lenge sia de kom så vidt jeg veit.. men så de en del tidligere i barer og slikt på byen
black ice er like dyr tror jeg.
Trådstarter
14 0
Smirnoff ICE (black og vanlig) er vel spritbasert i Norge,men i USA er de malt-basert..da er det bare og importere/lage den i stedet..da må jo prisen bli hele fem øre billigere enn dagens..siden da blir det sett på som "ØL"
tror det kansje er foskjell på smirnoff ice black og sminroff ice trippel black..
uansett så er smirnoff ice black i butikkene allerede og er vodkabasert.. passe godt er det å..
Jeg tror den heter Smirnoff Ice Triple Black og ikke Smirnoff Ice Black..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Drakk smirinoff black ice i sveits for 1\2 år siden, kosta 5kr flaska
Smaker mye bedre enn ICE og ser ikke ut som sperm og vann
Om det er black ice vanelig små flasker du snakker om så kom det for en stund siden. Når jeg var i kos i sommer hadde de, black ice på 2 liters flasker kostet 40 kameler eller.no Sikkert en hit for kjerringer som vil på hardfylla :P For min del drikker jeg bare rusbrus når jeg er smaken av pils ikke fenger lenger, og det er som regel langt ut på kvelden.
Ja vi får bare be og håpe på at den malt baserte greia kommer til norge da...Myndighetene er vel så teite og trange at de setter den også under sprit kan jeg tenke meg
Jeg var nylig på Kreat, og prøvde Smirnoff Ice Triple Black. Synes den var grei nok, men følte den hadde alt for mye sitronsmak i forhold til vanlig Smirnoff Ice. Kunne merke at det var en type Smirnoff Ice, men jeg mener den hadde en ganske annerledes smak enn vanlig Ice.

Om den blir billig her i landet tror jeg ikke jeg skal ha problemer med å drikke den! Prøv den når den kommer til deg!
Dersom de ikke setter den under sprit (det er njo naturlig at de ikke gjør det siden det er basert på malt) kommer jo den også til å slippe unna "rusbrusavgiften" som kom med statsbudsjettet.

jeg for min del drikker ikke rusbrus og kan ikke bry meg mindre...
Nei de setter den nokk ikke under sprit siden den naturlig vis er laget av malt ja...Vi får bare be og håpe på at den ikke blir så dyr og at den i det hele tatt kommer hit til landet!!!
Problemet er at hvis de lager smutthul som det der, for å unngå avgiftene, og for å kunne selge dem til 15,- flaska, så kommer det til å få regjeringen til å se på dette også som en måte å få ungdommen til å begynne å drikke på.

Dermed finner dem nok fort en avgift som de kan pålegge denne også, slik at unge folk ikke skal ha råd til å bli ordentlig fulle på alkohol de kjøper i butikk, og heller må drikke hb eller smuglersprit, som jo alle vet er like sikkert alltid.
Ja det kommer garantert til å bli slik...Myndighetene finner altis på noe slikt shit...Vedder på de har veddemål på hvor mange de klarer å få død pga. metanolen Er vel Bondevik som er den store spritsmugleren kan jeg tenke meg Er derfor de setter opp alkoholprisene....Busteeed
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er forskjell på Smirnoff Ice Black og Smirnoff Ice Tripple Black også vet dere...Var på øllern i går og spurte om de hadde hørt noe om det, men de hadde bare hørt om Smirnoff Ice Black, men ikke Smirnoff Ice Tripple Black
ta det helt med ro folkens de smokker sikkert triple black inn i samme kategorien som vin og plasserer den på polet
Det eneste problemet er at regjeringa ikke _har lov_ til å ha en spesiell avgift på rusbrus, det står i EØS-avtalen at det ikke er lov å forskjellsbehandle alkoholvarer med samme alkoholprosent... Så den avgifta blir nok fjerna om ikke så altfor lenge... Håper jeg da
Så lenge det er 18 års grense når den kommet til norge, driter jeg i hvor de selger den jeg bare kjører og kjøpern...