Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 13739
noen som hvet av oppskrifter på rusmidler? interesert i oppskrift på extacy.. skal ikke lage bare lurer sånn lell liksom!!
hadde det vært lett å lage ectasy selv, ville alle ha gjort det.
det er vel en grunn til at indigriensene er vannskelig å få tak i.
men jeg sier ikke at det er umulig.

bruk google...

/edit : finne ut hva ectasy består av kanke være svært vannskelig å finne ut (hint : google)
Sist endret av raz; 11. september 2003 kl. 21:14.
Trådstarter
40 0
trenger ingredienser var d jeg mente..:P
Safrinol, fra muskattnøtt. Mange av stoffene du trenger er like ulovlige som ecstasy i seg selv og..
Men uansett, tviler at det er så mange her som har så stor peil på dette så gå heller her: www.rhodium.ws
Hadde engang en oppskrift på GHB og vet noen kompiser av meg har laget Ketamin et par ganger. Mye extacy blir også laget på gutterommet rundt om kring men lite i norge. Trenger et lite kjemisett ihvertfall.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
www.neonjoint.com - Side med masser av oppskrifter, eget forum osv.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Noen som har prøvd å lage noen stoffer selv?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
ghb men det gikk til helvete.. jeg tørte ikke smake på den etterpå grunnet FARLIG ph verdi
Skal ikke ghb ha ganske hissig ph verdi? mener og huske det?

Kjenner som sagt noen som har laget Ketamin og det skal ha funket veldig bra. Er ikke helt min greie.. så jeg testa det ikke.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
GHB skal vel helst være nøytral ettersom jeg har forstått det. GBL derimot er vel ikke helt nøytralt.
Hvordan lagde du GHBen speq?
Sist endret av z0p; 17. september 2003 kl. 18:29.
Når man lager GHB blander man mange stoff sammen. Denne blandingen blir sterkt basisk (eller var det surt??). For å få ph-verdi så nøytral som mulig, må man blande ut med kaustisk soda.. Det er visst ganske tricky å få til det rette blandingsforholdet.

Disclaimer: har egentlig ikke peiling på GHB
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Noen som vet om en oppskrift på GHB/GBL fra skratsj? Har sett en masse oppskrifter, men de fleste går ut fra GBL, noe som nå er like vanskelig og dyrt å få tak i som GHB.

Noen som vet hvor en kan få kjøpt GABA (gamma-amino smørsyre)?
▼ ... over en måned senere ... ▼
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nå har jeg studert litt om GHB og laget en artikel som ligger her:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=23184