Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1769
Hei! Har fått min siste resept på Sobril, 10 mg. Vil gjerne spare så lenge jeg klarer, men har hørt at grapefruktjuice kan styrke effekten av Sobril? Noen med erfaring? Kanskje jeg da kan ta 1 Sobril og 1 glass juice feks? Så føles det ut som 3?
Nei, har ikke den effekten med sobril.
https://www.felleskatalogen.no/medis...b-fkweb-live-2
Der kan du sjekke hva som funker med grapefrukt
Stemmer det den over her skriver, funker ikke på Sobril. Er en del benzo det funker på, for eksempel Valium eller Xanor, men det gjelder altså ikke alle typer benzodiazepiner.
Takk for svar! Noen som vet hva som skjer når man tar det sammen med Seroquel? Står at det er en interaksjon, men hvilken?
Effekten varer lenger, kvetiapin er greit å sove på, ikke noe å være fjern på når du skal være våken.
Sitat av DaenerysQueen Vis innlegg
Takk for svar! Noen som vet hva som skjer når man tar det sammen med Seroquel? Står at det er en interaksjon, men hvilken?
Vis hele sitatet...
Gjør deg mer sløv, kvetiapin er noe tull spør du meg, må lage klart natte-snacks til kvelden når jeg tar dem.
Sist endret av BenzoKnekk; 16. november 2021 kl. 02:39.
Går det me vanlig rød coop grapefrukt juice lr må det være av den hvite jeg ikke har sett
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Går det me vanlig rød coop grapefrukt juice lr må det være av den hvite jeg ikke har sett
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt den de har på coop extra. Rød/rosa.