Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2705
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte nylig et brett i byen.

Dette brettet var uten mulighet for og dele opp remsene hvor pillene ligger, slik det var før.

Nytt design fra leverandør? Eller piratkopi?
Noen som har prøvd disse brettene?

https://www.cdn.tv2.no/images/117920...200&height=630

Slik så brettene ut før. Brettet jeg har nå er altså helt glatt og flatt, uten mulighet for og porsjonere ut, og brekke opp.

Håper på raske svar.
Tror jeg må slutte å lese på freak, får jo vann i munnen av å se det bildet.

Men nei, kan ikke komme på å ha sett brettene sånn før. Lenge siden jeg har sett brett og, virker som alt er løsvekt for tiden.

Hva med å starte med en halv eller bare smake først?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøpte nylig et brett i byen.

Dette brettet var uten mulighet for og dele opp remsene hvor pillene ligger, slik det var før.

Nytt design fra leverandør? Eller piratkopi?
Noen som har prøvd disse brettene?

https://www.cdn.tv2.no/images/117920...200&height=630

Slik så brettene ut før. Brettet jeg har nå er altså helt glatt og flatt, uten mulighet for og porsjonere ut, og brekke opp.

Håper på raske svar.
Vis hele sitatet...
Samme her forgje gang jeg kjøpte, virket som de vanlige.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nok de her det er snakk om, jeg antar at det bare er nytt design fra produsent siden smak og funk er helt likt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er nok de her det er snakk om, jeg antar at det bare er nytt design fra produsent siden smak og funk er helt likt
Vis hele sitatet...
Dem er svakere, mener blå fargen er mye mindre av på dem uten delestreker på brettene. Må opp i 4 for god funk, men dem med delestreker trenger jeg 2-3.