Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2130
Har du funnet årets sommerrockehit?

Du vet, den låta du setter på når sola skinner, grillen er fyrt opp, og du spretter den første Tuborg pinten?

Hvis svaret er Ja, så ber jeg deg revurdere, og hvis svaret er nei, ta en lytt på denne

Enten på
Spotify

Eller
Soundcloud

Ja, det er en noe unorsk ved å legge hodet på høggstabben, men noen ganger må bare janteloven ta seg en bolle hvis man skal oppnå noe som helst her i verden

Jeg har fått med meg en tidligere kollega (Stian S) på sologitar, samt snekret sammen en relativt uhøytidelig musikkvideo. Resultatet ser du her, og jeg setter enormt pris på din tilbakemelding, uansett om det er konstruktiv kritikk eller et klapp på skuldra

https://www.youtube.com/watch?v=qUmp3bq1ufY

Dette blir min siste utgivelsen på en stund. Må tilbake i ideboksen for å diske opp mer, så med dette ønsker jeg deg og dine en fantastisk sommer!

Hilsen Mads