Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1346
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For 7 timer siden tok jeg to middels-små linjer med speed. Vil det være farlig, skadelig eller dumt å ta DMT om et par timer?
I så fall, hvorfor? Jeg har en venn som har planlagt dette. Har søkt rundt på nettet, men jeg fant ikke noe gode svar.
Takk på forhånd.
Går helt fint, gjort det mange ganger
Høres ikke ut som det beste utgangspunktet for en DMT trip akkurat. DMT burde brukes på en måte som tilfredsstiller spirituell og personlig utvikling, noe jeg mener man ikke er fullt mottakelig for når man er på speed nedtur og kanskje har lite med søvn og næring i kroppen.

Men hvis man vil utvikle paranoide/psykotiske personlighetstrekk, og ikke bruke det som et verktøy for å forbedre seg selv, så kjør på!
funker sikkert sålenge du har sovet forrige natt og ikke vært på en speed binge en stund.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke bland psykedeliske stoffer og speed. Ikke ta psykedeliske stoffer etter å ha døgnet eller hatt lite søvn. Tilrettelegg alt du kan, få nok mat og søvn dagene i forveien. Ha riktig mindsett.

Dette er med mindre du vil oppleve bokstavelig talt helvete og utvikle PTSD.
Stimulanter og psykedelika er sjeldent en bra miks. Selv koffein bør frarådes, ikke snakk om speed. Stimulanter øker sjansen for angst, panikkanfall og ekstrem tankekjør.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvis man sover ordentlig natten før, tar en linje på morgen/formiddagen. Hvor lenge burde man vente med å ta DMT isåfall? Også dumt med et par øl noen timer før?
Sikkert ekstremt dumme spørsmål, men jeg har et par venner som ikke helt tenker over konsekvensene ved å kjøre på med psykedelika uten å forberede seg i forkant. Det går jo alltid bra for de selvom, men jeg har hørt andre skrekkhistorier.
Skal ikke uttale meg skråsiklert her, men har blitt kraftig avdart mot å blande speed og psykedelica. Fordi speed fyrer opp huet og kan føre til sinnsykt med stress/kverning om en går på psykedelica. Og det er det siste en ønsker på Turing.
Dette var da jeg spurte på vegne av en som ønsket å ta sopp og speed. Og DMT er neppe mildere for huet. Så jeg hadde aldri turt det.
Sist endret av Mokkasinen; 10. september 2019 kl. 17:31.
Så lenge du ikke har vært våken i mange dager og har fått i deg litt næring går det helt fint etter min erfaring. Ellers ser jeg nesten ikke vitsen. Mitt tips er å spare det til en dag du er skikkelig våken og opplagt for best tur !