Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1076
Tittelen sier egentlig alt, men for å forklare det litt bedre: Jeg kjøpte en hp pavilion g6 for rundt 2 år siden, og den har fungert helt fint uten noen skader. For rundt to uker siden så ble vifta ødelagt, og den lager utrolig mye lyd. Jeg kjøpte den fra elkjøp, og den er helt fin, fungerer like bra. Men det er bare lyden som er utrolig irriterende, og jeg lurer på hvordan jeg får fikset dette. Kan jeg reklamere på den? Eller må jeg bytte vifte selv? Har desverre ikke råd til ny pc nå, så det er ikke noe alternativ. Takk for all hjelp på forhånd!
5 års reklamasjonsrett på laptoper kjøpt i norge. kontakt elkjøp der du kjøpte den. Værsegod
Inside info: Alle HP og HP Compaq laptoper som produseres for privat \ hjemme-pc markedet kommer levert med altfor dårlige vifter, dette er noe HP sev er klar over men holder helt kjeft om, de velger pris over kvalitet, og ønsker at maskinen skal yte dårligere etter en stund sånn at du går til innkjøp av en ny HP maskin så de tjener enda mer penger på deg og dette fungerer ganske bra for dem i andre land som ikke har like bra kjøps vilkår som her i norge

Slik var det vertfall i 2011 \ 2012 og jeg tviler på at den trenden har endret seg noe særlig siden dengang.

Hvis den fortsatt er under reklamasjon \ garanti så gå til der du kjøpte den og de bytter denne for deg, hvis ikke så er det smal sak å bytte selv, du skrur av bak dekselet på pcen 6-8 skruer, så er det 2 skruer som holder selve vifta, og ny vifte får du på ebay til ca en 50 lapp og fri frakt