Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 22511
Hei!

Jeg har i løpet av mitt liv tatt kokain seks eller syv ganger. De to første gangene gikk det helt smertefritt, men siden har det blitt verre. De siste fire-fem gangene jeg har tatt kokain (2-7 linjer fordelt utover en kveld) har hele nesa mi stoppet opp. Jeg blir ikke småsnufsete, jeg blir POTTE TETT. Hver gang. Det vedvarer for det meste i 7-10 dager, og det går ekstreme mengder papir da væske bare renner og renner, ihvertfall de par første dagene etter inntak. Føler også jeg pådrar meg mange småsår inni nesa, Det jeg lurer på er om jeg rett og slett ikke tåler kokain, om det kan være noe kokainen er utblandet med jeg ikke tåler, eller om det faktisk er normalt å bli såpass ødelagt i nesa?

Får legge til at jeg absolutt ikke snorter mye, og kokain er det eneste jeg putter neseveien.
Hmm, enten så er du allergisk eller så er det noen luringer som har blandet det med hockey-pulver. Er vel annen batch med kokain de siste gangene vil jeg tro? Jeg ble ganske snufsete de første gangene jeg sniffet, men det varte ikke 10 dager da.
Prøvde å finne en episode av noe som heter Globe trekker på Travel channel. Er en episode på Youtube hvor de reiser til Colombia, og titter på kokainproduksjon. Hun tygger til og med på kokainblader ^^

Men der ser du hvordan det foregår. Det er ikke rent lite kjemiske midler som brukes til å lage pulveret. Det starter jo med blader, jeg tror de la det på matter. Prossessen involverer kaustisk soda og bensin, blant annet. Pulveret er ikke ren kokain. Det er kjemiske ting i det som ikke er sunt å få i seg.

Helt ren kokain er kokainblader.
Trådstarter
7 1
Takk for svar. Har vært fordelt utover en 2-årsperiode, og kommet fra 4 eller 5 forskjellige kilder så ganske sikker på at det var forskjellige batcher ja. Ingen av de andre jeg har snortet med har fått slike reaksjoner, bortsett fra sist gang. Var vel dagen før nyttårsaften eller noe, kompisen min ble MINST like ille som meg, så kan hende det var ulumskheter. Er klar over at pulveret jeg får langt ifra er rent, men ingen andre jeg kjenner får såpass sterke reaksjoner. Litt vanskelig å si nøyaktig hva jeg ikke tåler når det kan være tilsatt så mye dritt.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Prøvde å finne en episode av noe som heter Globe trekker på Travel channel. Er en episode på Youtube hvor de reiser til Colombia, og titter på kokainproduksjon. Hun tygger til og med på kokainblader ^^

Men der ser du hvordan det foregår. Det er ikke rent lite kjemiske midler som brukes til å lage pulveret. Det starter jo med blader, jeg tror de la det på matter. Prossessen involverer kaustisk soda og bensin, blant annet. Pulveret er ikke ren kokain. Det er kjemiske ting i det som ikke er sunt å få i seg.

Helt ren kokain er kokainblader.
Vis hele sitatet...
Kokain utvinnes av blader fra buskplanten Erythroxylon coca, som vokser i Sør-Amerika, spesielt i Colombia, Bolivia og Peru.

Som er helt "ren" kokain, ingenting som heter kokainblader, men kokablader fra kokabusken. Disse har blitt brukt og tygget for å motvirke høydesyke og med sentralstimulerende effekt som koffein i fjellene i sør-amerika i mange tusen år.

Produktet til sluttbruker er kuttet mellom hvert salg nærmest. Alle vil tjene mest mulig, så du vil aldri få ren kokain uten å kjenne noen VIP's.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Taurean Vis innlegg
Helt ren kokain er kokainblader.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke. Det blir like dumt som å si at helt ren THC er cannabisblader eller at helt ren vitamin C er appelsiner, noe som åpenbart ikke stemmer. Helt rent kokain er enten ekstrahert fra kokaplanten på en skikkelig måte og deretter rengjort vha. f.eks. omkrystallisering, eller så er det fremstilt syntetisk (og rengjort på lignende måte).
Sist endret av BomberMan; 14. januar 2014 kl. 05:27.
Kokain er ikke ett rent stoff. Eksportert kokain testes sjelden mer enn 80%

De 10-20% er bare reststoffer og gir alergiske reaksjoner.

Kokainen lages hellere ikke på lab. Men fra kokain pasta som bøndene lager selv og leverer.
Sist endret av Anders89; 14. januar 2014 kl. 08:20.
Sitat av Taurean Vis innlegg

Helt ren kokain er kokainblader.
Vis hele sitatet...
OFF-TOPIC: Fatter ikke at det ikke er mulig å gi minus-KP. Du kommer ofte med antakelser og ting du ikke har peiling på. Er jo helt ufarlig i denne sammenhengen, men kan du ikke være litt mer forsiktig med hva du uttaler deg om? Blir så jævlig dumt når folk oppsøker noen med kompetanse på dette forumet, så kommer du med slikt piss bare for å skrive noe. Noen som ikke vanligvis er på dette forumet kan jo finne på å ta det du sier for god fisk.
Er nesen tett? Har du prøvd et nesehorn? http://www.vitusapotek.no/Products/N...ID-902857.aspx

Hvis du bruker det til å skylle bihulene kan det hende du får ut det som ligger igjen og irriterer. Det funker mot allergi, og det funker hvis du har inhalert pulver som ikke er fint nok.
Kanskje litt far fetched men har du tenkt på om det bare er tilfeldig at du har tett nese?
Det er vinter og kaldt vær. Lett å bli forkjølet og snufsete.
Sitat av Anders89 Vis innlegg
Kokain er ikke ett rent stoff.
Vis hele sitatet...
Kokain er ett rent stoff. Kokain er kokain og det finnes ikke noen annen form for kokain ettersom da hadde det ikke vært kokain.
Det at du aldri vil få helt rent stoff er jo en sannhet med modifikasjoner, da du kan rense gatedritten du kjøper.
Sitat av Kaktsu Vis innlegg
Kokain er ett rent stoff. Kokain er kokain og det finnes ikke noen annen form for kokain ettersom da hadde det ikke vært kokain.
Vis hele sitatet...
Kan du ha mer sirkulær argumentasjon? Så vidt jeg vet finnes det iallefall to former kokain (syntetisk og "vanlig"). Dessuten vil det selvsagt være forskjell på gatekokain og det kjemiske stoffet. Hvis du skulle bruke din argumentasjon på noe annet vil du ikke kunne si du har et glass vann, du må si du har et glass uspesifisert stoff der en betydelig andel består av vann. Kokain slutter ikke å være kokain om du blander inn litt melis. I dagligtale kaller vi 5% kokain blandet med 95% dritt for kokain. Det er implisert at vi ikke vet renheten, eller hva det er blandet ut med.

Kokain trenger ikke å være et rent stoff, akkurat som et glass vann kan inneholde masse dritt uten at du slutter å kalle det for vann.
Sitat av Wolfram Vis innlegg
OFF-TOPIC: Fatter ikke at det ikke er mulig å gi minus-KP. Du kommer ofte med antakelser og ting du ikke har peiling på. Er jo helt ufarlig i denne sammenhengen, men kan du ikke være litt mer forsiktig med hva du uttaler deg om? Blir så jævlig dumt når folk oppsøker noen med kompetanse på dette forumet, så kommer du med slikt piss bare for å skrive noe. Noen som ikke vanligvis er på dette forumet kan jo finne på å ta det du sier for god fisk.
Vis hele sitatet...
Hvis du vet bedre, hvorfor deler du heller ikke av kunnskapen istedenfor å utgi deg som en hissigpropp over nettet? Jeg bryr meg overhodet ikke om kritikk som det der. Bryr meg heller ikke om KP for sånne poster, for folk reagerer bare på emosjonelle utbrudd, og det anser jeg ikke som gjeldende. Nøytral deling av verdifull kunnskap, anser jeg som høyst gjeldende og verdt å gi kp. Ikke sånn dritt som du kommer med. Hvis du vet bedre, skriv det. Hvis ikke, ikke skriv.

Rene kokablader (greit, jeg skrev kokainblader, det var feil. Big deal.), ER det mest naturlige du får av kokain. Med èn gang du prossesserer det med kjemikalier, er det ikke rent lenger.

Så du kan komme med hva du vil av kritikk, jeg er immun for jeg vet jeg har rett.

Ren hasj, er jo nettopp rene "buds" rett fra planten. Med èn gang du blander det ut så er det jo ikke rent lenger.

Hvis ikke "rett fra planten" er rent, hva er da rent? Med rent så mener jeg liksom, -naturlig- rent. Ikke "utblandet" rent. Da er det jo kjemikalier i stoffet.
Sist endret av Taurean; 14. januar 2014 kl. 19:51.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Rene kokablader (greit, jeg skrev kokainblader, det var feil. Big deal.), ER det mest naturlige du får av kokain. Med èn gang du prossesserer det med kjemikalier, er det ikke rent lenger.
Vis hele sitatet...
"Naturlig" er absolutt ikke et positivt adjektiv for å beskrive noe du skal innta i kroppen. Ideen om at et blad som inneholder hundrevis av kjemikalier på noen måte er "renere" enn et stoff ekstrahert av bladet er idiotisk. Du bruker løsemidler til å lage alt fra margarin til gelatin, at du bruker et stoff i produksjonen som du ikke vil innta er på ingen måte negativt.

Sitat av Taurean Vis innlegg
Så du kan komme med hva du vil av kritikk, jeg er immun for jeg vet jeg har rett.

Ren hasj, er jo nettopp rene "buds" rett fra planten. Med èn gang du blander det ut så er det jo ikke rent lenger.

Hvis ikke "rett fra planten" er rent, hva er da rent? Med rent så mener jeg liksom, -naturlig- rent. Ikke "utblandet" rent. Da er det jo kjemikalier i stoffet.
Vis hele sitatet...
Du har rett? Nope. Hasj er ikke "buds" hasj er trikomer EKSTRAHERT fra marijuanaen (det du kaller buds), litt som at kokain er EKSTRAHERT fra kokablader. Den reneste formen for cannabis er jo cannabisolje, og de bruker LIGHTERGASS, ACETON, CO2, ELLER ISOPROPANOL for å ekstrahere den, alle de stoffene er giftige og KJEMIKALIER (alle stoffer er kjemikalier, å bruke kjemikalie-begrepet for å skremme folk er en patetisk hersketeknikk). "Da er det jo kjemikalier i stoffet" <- STOFF == KJEMIKALIE. Alt er stoff, alt er kjemikalier. Du finner hundrevis av kjemikalier i en appelsin, flere av dem er livsfarlige E-stoffer. Kokain er et kjemikalie, stoffene brukt for å ekstrahere det (inkludert vann) er kjemikalier.

Du er så uvitende at det gjør vondt å lese. Selvsagt er kokain "renere" enn kokablader, kokain vil være kun et kjemikalie (kokain) pluss noen få rester etter ekstraheringen (minimal hvis det er gjort riktig). Kokablader inneholder masse plantemateriale, og har langt flere "urenheter".
Sist endret av xae8koo; 14. januar 2014 kl. 19:59.
Utgangspunktet for diskusjonen er jo på trynet. Kokain er et stoff i kokablader, og rent kokain vil man jo dermed bare ha hvis man ekstraherer eller syntetiserer det frem.

Sitat av xae8koo Vis innlegg
Så vidt jeg vet finnes det iallefall to former kokain (syntetisk og "vanlig").
Vis hele sitatet...
Kokain er kokain, en molekylstruktur, ikke en stoffgruppe, det kan med andre ord ikke finnes flere typer kokain.

Cannabis-sammenligningen er heller ikke treffende, da hasj eller cannabisolje eller hva du velger å fokusere på er en masse inneholdende en rekke forskjellige ting, som delta-9-THC, CBD, vann osv.
Sist endret av Saksen; 14. januar 2014 kl. 20:05.
Sitat av Saksen Vis innlegg
Utgangspunktet for diskusjonen er jo på trynet. Kokain er et stoff i kokablader, og rent kokain vil man jo dermed bare ha hvis man ekstraherer eller syntetiserer det frem.
Vis hele sitatet...
Selvsagt er den det, men Taurean påstår at kokablader er renere kokain enn kokain, og at siden de bruker løsemidler i ekstrasesjonen så er det "urent" og "farlig".
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvis du vet bedre, hvorfor deler du heller ikke av kunnskapen istedenfor å utgi deg som en hissigpropp over nettet? Jeg bryr meg overhodet ikke om kritikk som det der. Bryr meg heller ikke om KP for sånne poster, for folk reagerer bare på emosjonelle utbrudd, og det anser jeg ikke som gjeldende. Nøytral deling av verdifull kunnskap, anser jeg som høyst gjeldende og verdt å gi kp. Ikke sånn dritt som du kommer med. Hvis du vet bedre, skriv det. Hvis ikke, ikke skriv.

Rene kokablader (greit, jeg skrev kokainblader, det var feil. Big deal.), ER det mest naturlige du får av kokain. Med èn gang du prossesserer det med kjemikalier, er det ikke rent lenger.

Så du kan komme med hva du vil av kritikk, jeg er immun for jeg vet jeg har rett.
Vis hele sitatet...
Du bør ta til deg kritikken, for det du gjør er å spre feilinformasjon. Én ting er å bomme en gang i ny og ne, men inne i rusmiddel delen av forumet ser jeg deg gang på gang spre ting som rett og slett ikke er sant. Bare fordi du kan poste nesten det du vil, så betyr ikke det at du burde. Vær sikker før du poster, og les litt om emnene. Det ser ut til at du har møtt opp i informasjonstimene om narkotika i grunnskolen og tror du har kunnskap om emnene av den grunn.

Hva "renhet" og "naturlig" angår, så er dette kjemi, og det er ingenting som tilsier at et stoff skal være "mindre naturlig" etter en prosess. At et virkestoff går fra å være en del av en plante til hvitt pulver gjør ikke nødvendigvis endringer i den kjemiske strukturen til virkestoffet man er ute etter. Så lenge den kjemiske strukturen er identisk, er stoffet identisk. Du kommer med direkte feil og sprer dette, og dette er feil som kun blir begått av de som ikke engang har giddet å prøve å forstå.

"Jeg vet jeg har rett" mentaliteten din bør du endre når det kommer til stoffer og kjemi, du mestrer åpenbart ikke emnene. Du er på vidda. Hvorfor er du engang på et diskusjonsforum hvis du vet du har rett i alt du poster? Høres ut som en sirkelrunkende blogg der du poster dine meninger for din egen nytelse er mer i din gate.

Til trådstarter: slutt med kokain. Med mindre det er verdt å være tett i nesen over tid, la det ligge.
Sist endret av Xasma; 14. januar 2014 kl. 20:20.
Sitat av Saksen Vis innlegg
Kokain er kokain, en molekylstruktur, ikke en stoffgruppe, det kan med andre ord ikke finnes flere typer kokain.

Cannabis-sammenligningen er heller ikke treffende, da hasj eller cannabisolje eller hva du velger å fokusere på er en masse inneholdende en rekke forskjellige ting, som delta-9-THC, CBD, vann osv.
Vis hele sitatet...
Medisinsk bruker de en syntetisk framstilt variant, rekreasjonelt bruker man en variant man ekstraherer fra kokablader, disse har forskjellige urenheter og forskjellig renhetsgrad.

Cannabis-sammenligningen er treffende, du tar et ukonsentrert utgangspunkt og ekstraherer et eller flere virkestoff for å få et renere produkt. Hvordan du får vann i cannabisoljen etter å ekstrahere med løsemiddel eller co2 er et mysterie for meg.
Sitat av xae8koo Vis innlegg
Medisinsk bruker de en syntetisk framstilt variant, rekreasjonelt bruker man en variant man ekstraherer fra kokablader, disse har forskjellige urenheter og forskjellig renhetsgrad.
Vis hele sitatet...
Men da bommer du på poenget på samme måte som Taurean, ettersom det er irrelevant om det kommer fra blader eller et laboratorium, og hvorvidt det er urenheter når det er stoffet kokain som var utgangspunktet for denne diskusjonen (dog ikke tråden), som ikke vil variere i egenskaper nettopp fordi det er et bestemt molekyl uansett.

Det med vann var selvsagt en bommert, selv om det relevante skillet mellom gugge og kjemikalium består, med mindre det er konsentrasjon du vil diskutere, men det blir jo en annen diskusjon igjen.
Sist endret av Saksen; 14. januar 2014 kl. 21:37.
Kan være urenheter som ikke taes opp i kroppen du reagerer på. De kan nok ligge i nesen og irritere en stund.

Nå har jeg aldri prøvd noe ulovlige rusmiddel, men slik jeg forstår det er det mye urenheter i stoff kjøpt på gata. Enkelte avanserte brukere bruker derfor å rense det. Prøv å søk på "cocaine purification acetone" og "cocaine purification water" for metoder.
Trådstarter
7 1
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Kanskje litt far fetched men har du tenkt på om det bare er tilfeldig at du har tett nese?
Det er vinter og kaldt vær. Lett å bli forkjølet og snufsete.
Vis hele sitatet...
Veldig usannsynlig, da bare de to siste gangene skjedde på vinterstid. Kan selvfølgelig være en medvirkende årsak, men virker litt søkt da det alltid starter dagen etter inntak. Ble potte tett i Juli også.
Har aldri vært borti denne «potte tett»-greia, og må innrømme at det høres litt snodig ut. Gjør det vondt når du drar det opp i nesa (før du har blitt nummen, altså)? Og blir du tett samme kveld eller starter det først dagen etter?

Anbefaler deg, som xae8koo nevner, å prøve et nesehorn. (Altså ikke neshorn, men en snålt formet sak du får kjøpt på apoteket.) Har selv aldri brukt dette, men noen netter bruker jeg noe som heter Vicks VapoRub; hadde selv problemer med bihulene over lengre tid etter en periode med en del kokain – etter noen mnd. ga det seg, men det har kommet tilbake, og da har jeg kjørt samme opplegg.

Det er vel noe allergi ute og går hos deg, og jeg kan ikke foreslå annet enn å se etter bedre cola eller gi kvelden prikken over i-en på en annen måte neste gang. :-) Good luck!
Trådstarter
7 1
Sitat av tartaruga Vis innlegg
Har aldri vært borti denne «potte tett»-greia, og må innrømme at det høres litt snodig ut. Gjør det vondt når du drar det opp i nesa (før du har blitt nummen, altså)? Og blir du tett samme kveld eller starter det først dagen etter?

Anbefaler deg, som xae8koo nevner, å prøve et nesehorn. (Altså ikke neshorn, men en snålt formet sak du får kjøpt på apoteket.) Har selv aldri brukt dette, men noen netter bruker jeg noe som heter Vicks VapoRub; hadde selv problemer med bihulene over lengre tid etter en periode med en del kokain – etter noen mnd. ga det seg, men det har kommet tilbake, og da har jeg kjørt samme opplegg.

Det er vel noe allergi ute og går hos deg, og jeg kan ikke foreslå annet enn å se etter bedre cola eller gi kvelden prikken over i-en på en annen måte neste gang. :-) Good luck!
Vis hele sitatet...
Det gjør ikke nevneverdig vondt når jeg drar det opp, nei. Det starter for det meste dagen etter, eller det tar ihvertfall en god del timer før jeg kjenner noe til det. Er egentlig ingen store forvarsler heller, det bare blir helt tett og renner og renner.

Skal absolutt gi nesehornet en sjanse ved anledning!

Skal prøve å være litt mer kvalitetsbevist om jeg eventuelt skal ta det igjen, selv om det er dårlig med utvalg i mitt nærområde. Det eneste som er litt kjipt med å evt. ikke kunne ta kokain er at det er et av svært få rusmidler jeg trives med å blande med alkohol. Ikke at jeg drikker så mye, men i enkelte settinger sømmer det seg best å drikke, og jeg er ikke særlig glad i alkohol alene.

Takk for det
Jeg blir også potte tett av kokain og det sitter i en uke. En gang fikk jeg en skikkelig betennelse langt bak i nesa etterpå og måtte til slutt ha antibiotika. Det tar mye av gleden ut av det, så det er sjeldent jeg gidder denslags.

Det finnes jo andre måter å innta stoffet på, men de er langt fra like sjarmerende.
Sitat av Susanna Vis innlegg
[COLOR="RoyalBlue"]Jeg blir også potte tett av kokain og det sitter i en uke[/COLOR]. En gang fikk jeg en skikkelig betennelse langt bak i nesa etterpå og måtte til slutt ha antibiotika. Det tar mye av gleden ut av det, så det er sjeldent jeg gidder denslags.

Det finnes jo andre måter å innta stoffet på, men de er langt fra like sjarmerende.
Vis hele sitatet...
Men..., da må du / man vel også ta det mye, eventuelt flere ganger etter hverandre? Eller?

For min del har jeg aldri opplevd lignende greier med tett i nesa (bortsett fra noen minutter etter selve inntaket), mulig det har med å gjøre at de gangene jeg har tatt det har det kanskje vært omlag halvgrammet el.ns og ikke mer enn det, il.a én kveld.
Sist endret av aeon_illuminate; 17. januar 2014 kl. 01:28.
Går raskt et par gram på en kveld når man først setter igang, ja.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Går raskt et par gram på en kveld når man først setter igang, ja.
Vis hele sitatet...
Oh yes! Men dét avhenger enormt på kvaliteten da. Er porsjonen du har til rådighet grundig utbøffa, så er/kan det være temmelig kjedelig. Skjønner da at alkohol og "andre" "tilbehør" nærmest er obligatorisk - når dårlig kokain gir så lite og dårlig effekt.

Spørs også hvor mye man tåler, det kjennes på hjertet bl.a.., og alt er sjølsagt individuelt som mye annet. Og dårli' kola minner om kaffe jo!
Sist endret av aeon_illuminate; 17. januar 2014 kl. 01:35.
Det er stort sett grei kvalitet (etter norske forhold ihvertfall), men man har jo bare lyst på mer og mer og holder på til det er tomt.

Alkohol sammen med er obligatorisk fordi det gir mye morsommere rus.
Kokainpulver som inntas gjennom nesen er et salt som har den kjemiske betegnelsen kokainhydroklorid..(Kokain er et nitrogenholdig plantestoff fra planten erythroxylon coca)

fant denne formelen: C17H21NO4 http://www.chemspider.com/Chemical-S....10194104.html

Kokain fremstilles fra kokablader som inneholder noen få promille kokain. Det er også mulig å lage kunstig kokain, men dette er en lant dyrere prosess enn å ekstrahere den fra kokaplanten..

når jeg selv drev en gang kan jeg ikke kjenne meg igjen med tette nesebor eller langvarig alergi..
En forklaring kan da være at jeg mellom disse linjene oxå tokk amf. Hvet ikke sikkert.
Mangen som har lignende problem, dog etter mye lengre bruk. Hovudsaklig skylder det at paracett er populært som blandestoff til kokain i Norge. Mye paracetamol i store mengder er særs skadelig for nesen, og du er 'pottetett' etter å bare brukt litt av stoffet en kveld.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hva faen, paracet?? Er ikke det dyrt og vanskelig å blande ut med? Det smaker jo hælvete og har et ekstra virkestoff som tærer på levern.
Det finnes jo masse annet pulver man kan bruke som ikke må knuses og smaker dritt, druesukker eller diverse kreatin pulver og sånt. Protein pulver man får kjøpt på helsekost butikker eller muskel sjapper.
Sist endret av Bothrops; 17. januar 2014 kl. 14:32.
Sitat av Joteren Vis innlegg
Kokain fremstilles fra kokablader som inneholder noen få promille kokain.
Vis hele sitatet...
Få og få.. Er mellom 0.25% og 0.77% kokain i kokablader: http://en.wikipedia.org/wiki/Coca#In...n_of_coca_leaf
Heisann fcktsystm! Bare rolig du har ikke ødelagt nesa di enda... Det er slimhinnene i nesa som er kraftig irriterte, dette kan komme av at kolaen er spedd ut med kreatin, bakepulver eller lignende. Det kan også være at slimhinnene dine er sensitive og at du får en allergisk reaksjon. Veldig viktig å hakke skikkelig, så det ikke kommer biter å legger seg i slimhinnene, dette gjør at du får sår i nesa og blør lettere noen dager senere. Det som kan skje etter lengre tids bruk er at skilleveggen (septum) mellom neseborene kan få åpninger og du får en lite festlig plystrelyd når du puster igjennom nesa. Men før den tid har du garantert brukt opp alle pengene dine, pådratt deg noe gjeld til mennesker du IKKE vil skylde penger, hatt en god del noia og begynt å lure litt på hva det er som kryper inn under huden din... Da går nesa til helvete... Men på den lyse siden så driter man i det da, for det er viktigere å få tak i litt til.. Traff en kompis i dag som har gått heeeeele veien, han sa det jævlig godt ; hasj er faen meg det eneste stoffet som man kan fungere på! Lykke til med nesa!
ok, noe promille er det. La oss si 0,25%-0,77% dette gir et snitt på ca 5,1/oo.
Ikke helt nok til å bli helt euforisk heller..
Jeg har et gigantisk nesebor, og det andre er alltid tett.

Det var ikke slik før, ble sånn etter 2 år med tungt bruk.
Sist endret av SkittenKanyle; 21. januar 2014 kl. 06:57.
Mye tekst med lite formål siden alt er nevnt før(?), men beit meg likevell merke i at jeg gjerne skulle likt å visst hvordan dere målte 'konsentrasjonen'
Har alltid trodd det er ganske enkelt, enhver idiot kan koke crack. Har du opp i 1g koka å sitter igjenn m 0.5 er det 50% renhet?
Sitat av hideout Vis innlegg
Mye tekst med lite formål siden alt er nevnt før(?), men beit meg likevell merke i at jeg gjerne skulle likt å visst hvordan dere målte 'konsentrasjonen'
Vis hele sitatet...
Kanskje lite formaal, siden du har rett i at det meste var nevnt foer, men det henviste jeg til ogsaa 1 Million ganger da...Ikke noe vondt ment, bortsett fra og klargjoere litt...

Du "beit" deg i konsentrasjonen ja--)
Det maa vel vaere et lure spoersmaal, eller??
Med vanlig "hjemme laboratorium" er det selvfoelgelig saa og si umulig og konsentrasjonen paa prosenten, men det er mulig med erfaring og vite ganske noeyaktig. Og det er lassevis med metoder og bruke.
Det vi maalte var ikke hvor noeyaktig paa prosenten konsentrasjon, men ca. og det er ganske lett med, jeg kan nevne et par vanlige. Temp.metoden, cokka HCL vill naa "flytende" paa ca 190-195 celcius, mens de fleste andre biprodukter vill naa d foer. Saa jo hoeyere du moeter flytende, jo mindre bi dritt er det. Begynner det og flyte paa 100 grader, saa skjoenner du sikkert hva d betyr.
Men dette maaler ikke noen prosent, men gir etterhvert en hvis feeling hvor "pure", eller prosent paa kola HCL.

Du kan ogsaa helle noe kokka i RENT vann, all kokka hcl vill skille seg ut med en gang, mens resten er ikke kola.

Det du nevnte var lite formaal var ogsaa en metode, Hvis du reverserer prossesen, altsaa kokka tilbake til "base", vil kokkan ikke inneholde HCL, og ca .10% mindre vekt, men vekten kommer i denne prossesen til og ha redusert seg med mye mindre en 10% , si 20% da, da hvet du hvor mye som IKKE har noe med kokka og gjoere. Disse tallene er da brukt hvis kokan er 100%, selvfoelgelig.

Til slutt maa jeg nesten nevne at og faa feelingen paa renheten, er lettere med antall ganger du gjoer det, fordi de forskjellige bi-produktene, og HVOR mye det er av de, lager forkjellige farger, saa man kan hvite ca.prosenten av fargen paa bi-produktene. Alt er med visse unntak, Lidocaine tror jeg loeser seg ut sammen med cokka HCL"en og "lurer" da resultatet, og det kan vel sier at det er garantert kommet nye(og gjoer det ganske ofte) blande produkter som gjoer metoder ubrukelige, osv. hele tiden, men slik var det altsaa foer, men har en mistanke om at du allerede viste dette, ettersom info har blitt veldig lett og faa tak i med de siste internet aarene.
Sitat av wintip Vis innlegg
Har alltid trodd det er ganske enkelt, enhver idiot kan koke crack. Har du opp i 1g koka å sitter igjenn m 0.5 er det 50% renhet?
Vis hele sitatet...
Hoeeeeh??????

Hva betydde det du skrev der?????
"Enhver idiot kan "koke" crack"?? Tror det hadde vaert det beste om disse "idiotene" hadde holdt seg unna, hvis de ikke har mye spenn som de liker og kaste bort, eller bare liker og experimentere.

Og gidder du og gaa litt naermere inn paa "har du oppi 1g kokka og sitter igjen med 50% , saa er det 50% rent"???

Hva i huleste betyr dette?? Det hoertes jaevlig interresant ut, vil gjerne at du utdyper denne maaten og lage "crack" paa, siden du fikk det til og hoeres jaevla lett ut----)
Fleste selgere i kola-bransjen bruker 'lage det til crack' metoden for så å veie det etterpå for å anslå styrken. Noe som de fleste faktisk tar som god fisk, men de måtene du beskriver gjør ikke enn så veldig mye bedre jobb(?).

Varme vil fjerne kuttestoffer, men du har uendelig med stoff som tåler varme opp på de gradene du mener viser kvalitet.

Hive det i vann fungerer like bra som å hive det i søpla. Hvordan skal du kunne vite hva stoff det er som blir til blank veske eller hva du nå enn mener at kokain blir til i rent vann, når du i utgangspunktet ikke vet hva du kaster oppi vannet(?)

Tilbake til base prossessen for å se hvor rent stoffet er, er hovudsaklig bygget på at acetone f.eks tar bort stoffene som ikke skal være der. Acetone tar heller ikke bort de vanligeste stoffene å blande ut kokain med..
Sitat av hideout Vis innlegg
Fleste selgere i kola-bransjen bruker 'lage det til crack' metoden for så å veie det etterpå for å anslå styrken. Noe som de fleste faktisk tar som god fisk, men de måtene du beskriver gjør ikke enn så veldig mye bedre jobb(?).

Varme vil fjerne kuttestoffer, men du har uendelig med stoff som tåler varme opp på de gradene du mener viser kvalitet.

Hive det i vann fungerer like bra som å hive det i søpla. Hvordan skal du kunne vite hva stoff det er som blir til blank veske eller hva du nå enn mener at kokain blir til i rent vann, når du i utgangspunktet ikke vet hva du kaster oppi vannet(?)

Tilbake til base prossessen for å se hvor rent stoffet er, er hovudsaklig bygget på at acetone f.eks tar bort stoffene som ikke skal være der. Acetone tar heller ikke bort de vanligeste stoffene å blande ut kokain med..
Vis hele sitatet...
Hallo!
Det var ikke ment som en perfekt beskrivelse av hvordan dette gjoeres/gjordes, fordi enkelte ville aldri skjoenne det, deg f.eks.

Uendelige stoffer som taaler mer varme en cokka..hahahaha, det er IKKE poenget, poenget er at man ser naar det som er urent begynner og koke , og det gjoer nesten alle, FOER KOKE PUNKTET TIL kokka, skjoenner du naa, gidder ikke og gaa mer i dybden, ta heller og google, istedefor og kveruler, og henvise til cokka dealere du ikke kjenner.

Og bedre og hive det i soepla ja....bedre og hive DEG i soepla med all soeple du klarer og skrive.
Vann metoden gidder jeg ikke og beskrive engang naar vedkommende konkluderer med soepla.

Og aceton og crack/base cokka HCL, Du er jo helt paa baertur.
Sist endret av Dodecha; 28. januar 2014 kl. 12:46.
For all del, spar oss allle for å gå mer i dybden. Flere kuttestoffer oppfører seg akkurat som kokain gjør, selv om du utfører de testene du snakker om.