Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2763
Har et problem og lurer på om noen har opplevd det samme tidligere.
Det som er saken er at jeg har halvparten så lang rus på MDMA (krystaller) som de fleste andre jeg har gjort det med. Prøvd MDMA ca 20-30 ganger i løpet av 10 år.

Pleier å sniffe det som regel og tar rundt 150mg +/-, men varer som regel bare i 1 time maks, mens de jeg er med pleier å være ruset 3-4 timer omtrent. Blir også litt deppa og edru, men kjenner at jeg er litt ruset fortsatt. Har som regel alltid drukket alkohol før jeg inntar da jeg synes det passer.

Har prøvd med påfyll etter 1-2 timer, men blir som regel ikke noe mer ruset, bare hakker tenner. Ca 4 timer etter siste inntak, for jeg nedtur. Ikke så sterk og søvnløs som på speed, men blir skikkelig deppet. Kan hende at alkohol nedturen, men den pleier ikke å være så sterk når jeg bare drikker.

Noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan være?
Takker for tips!
Pleier de du er med som det varer lengre for også å snorte? Du er kanskje klar over at det gjerne gjør varigheten kortere?
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har opplevd det et par ganger at rusen er kortvarig. De gangene har det oftest vært på grunn av dårlig kvalitet i guess, eller bare at eg har vært veldig trøtt heile dagen å kroppen ikke har lyst basically
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
EpicSnusBox: Ja, pleier å vare lengre for dem, selv om de snorter. Har selv droppa flere ganger, men da varer peaken maks 30-45 min...

Kvaliteten MDMA er ganske bra, så tviler på at det er det som er problemet.
kanskje MDMA bare ikke er for deg da.. kan jo skje det også, funker ikke for alle :P
Bruker du andre rusmidler?
Er du deprimert?
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Har selv droppa flere ganger, men da varer peaken maks 30-45 min....
Vis hele sitatet...
Dette er veldig uvanlig. Rusen vil vare mye kortere hvis du snorter, så det stemmer omtrent med lengden du beskriver.

Du skriver at du drikker før du tar MDMA - dette kan føre til at rusen blir dempet.

Jeg foreslår følgende: Ta ca 150 mg MDMA på tom mage (ikke spis på 2-3 timer) når du er edru (ikke drikk noe annet enn vann før/etter inntak).
Ta 200-250mg i en drop, og snort 0.07-0.12 rett etterpå.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Ta 200-250mg i en drop, og snort 0.07-0.12 rett etterpå.
Vis hele sitatet...
Dette her er regelrett et latterlig uansvarlig råd.
En skal ikke overstige 150~ (første drop) + en evt booster på 50% av første dosen.
Noe mer fører kun til uheldige bivirkninger og nedtur. Eller permanent fucked up serotonin balanse.
Ville gått for drop og kanskje redosert. Kan hende alkoholen drar deg ned også.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Bruker du andre rusmidler?
Er du deprimert?
Vis hele sitatet...
Har som regel sånne perioder der jeg røyker cannabis 1-3 måneder i strekk også ikke røyker i 1-3 måneder. Mener å huske at jeg har tatt MDMA hvergang jeg har hatt røykeperiode. Da jeg synes det er utrolig passende å avslutte kvelden med en joint etter MDMA.

Sitat av vetikkemedturbo Vis innlegg
Dette er veldig uvanlig. Rusen vil vare mye kortere hvis du snorter, så det stemmer omtrent med lengden du beskriver.

Du skriver at du drikker før du tar MDMA - dette kan føre til at rusen blir dempet.

Jeg foreslår følgende: Ta ca 150 mg MDMA på tom mage (ikke spis på 2-3 timer) når du er edru (ikke drikk noe annet enn vann før/etter inntak).
Vis hele sitatet...
Er fult klar over, men i praksis blir det annerledes hos meg. Har selv mistenkt at alkoholen demper, da jeg drikker vanligvis litt mere enn de jeg er med. Derfor prøvde jeg å droppe MDMA edru på tom mage. Fikk veldig fin opptur og peak, men det varte igjen bare en time.

Tror neste gang jeg skal ta MDMA, skal jeg prøve å ikke ha en røykeperiode(kanskje det fucker opp?), ikke drikke alkohol og droppe MDMA'en.

Lurer dog på en ting til.
Jeg blir aldri ''gira'' eller ''energifull'' av verken MDMA, kokain eller speed. Spesielt på speed så vil jeg bare sitte i sofa og slappe av fordi det føles som jeg endelig kan tenke klart, samt at det ''kiler'' i brystet. Blir ofte slapp, men å sove er det bare å glemme på flere dager.
Noen som har opplevd lignende?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette her er regelrett et latterlig uansvarlig råd.
En skal ikke overstige 150~ (første drop) + en evt booster på 50% av første dosen.
Noe mer fører kun til uheldige bivirkninger og nedtur. Eller permanent fucked up serotonin balanse.
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt masse molly, og vi kjørte alltid 0.25 første drop, 0.07 liner & redose på 0.25 drop etter 3timer ca. Har aldri opplevd «nedtur» på nolly annet en at man er litt daff.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Jeg har brukt masse molly, og vi kjørte alltid 0.25 første drop, 0.07 liner & redose på 0.25 drop etter 3timer ca. Har aldri opplevd «nedtur» på nolly annet en at man er litt daff.
Vis hele sitatet...
Uansett hva du og kompisene dine har kjørt på med så er det uansvarlig å gi slike råd til intetanende over forumer. Greia er at det har vært studier på hvordan MDMA blir ekstremt mye mer nevrotoksisk på doser over 150mg. Det beste estimatet en kan bruke på dosering er egentlig 1,5mg per kg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uansett hva du og kompisene dine har kjørt på med så er det uansvarlig å gi slike råd til intetanende over forumer. Greia er at det har vært studier på hvordan MDMA blir ekstremt mye mer nevrotoksisk på doser over 150mg. Det beste estimatet en kan bruke på dosering er egentlig 1,5mg per kg.
Vis hele sitatet...
Second that, jeg personlig begynte amatørmessig nok med å dosere 200-250 både på initial drop og followup og endte med å sove type hele dagen etterpå og var helt uaktuelt å gjøre no produktivt. I senere tid har jeg dosert som nevnt over ca 120-150mg og helst ingen refill eller i så fall en 50% av første dose. Opplever nå tilnærmet ingen form for nedtur om jeg husker å drikke et glass vann i timen så er jeg all good når jeg våkner dagen derpå Røyker alltid når Emma er litt over peaken og på vei ned, da jeg føler at dette for meg gir en ekstra peak på en times tid.