Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2118
Hei! Noen som vet hvor man enkelt kan få tak i en fjernkontroll (Model: ABS10FP) til Zibro varmepumpe?

Tror varmepumpen ble kjøpt på Jula, men de selger ikke fjernkontroll alene. Har kontakta Zibro i Danmark og de selger den på nettsidene deres til 399,- som forsåvidt er greit, men da må jeg betale 400,- tillegg i frakt.
Hvor ødelagt er fjernkontrollen? Jeg tenker på om du kan få sparket liv i den, for så å programmere noen universalfjernkontroll med den.
Så ødelagt at jeg ikke kan få liv i den igjen, minus siden til det ene batteriet er vekk. Men kan jeg foreksempel finne noen som har en sann fjernkontroll av samme type, og prøve å koble/programmere til en universalfjernkontroll?
Sist endret av Moldskred; 2. november 2014 kl. 17:48.
Har du hørt med Jula om de kan skaffe en fjernkontroll til deg?
Man er jo delvis forpliktet til å føre et delelager til slikt.

Sjekk ut om ikke kodene ligger i databasen til Logitech fra før av, høy sannsynlighet for det.
Evt kjøp deg en universalfjernkontroll og hør med Jula om du kan komme innom og låne en kontroll av de og programmere opp din kontroller.
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg har en fjernkontroll å kvitte meg med ?

trenger du fremdeles fjernkontrollen?
Har du prøvd å søke på Ebay og Amazon? Fikk fjernkontroll til TVen min på denne måten.
Jeg tror ikke TS sitter på stuen sin to år senere og fryser uten en fjernkontroll