Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1058
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk lappen tilbake igår, røyker av og til. Viss jeg tar en joint hvor mange dager bør jeg vente før jeg kjører bil? Har saker på meg fra før så viss politiet stopper meg så fører det 90% av gangene til spyttprøve.. har før blitt tatt i spyttprøve etter 8-12 timer etter inntak men fikk den tilbake da blodprøvene viste at jeg var edru. Må jeg slutte å røyke eller kan jeg ta meg nattasen min? Viss det gir utslag på spyttprøve men nivåene er lave på blodprøve får jeg den tilbake igjen da eller tar de lappen direkte pga «hasj er hasj
I spytt påviser man ikke avfallsproduktet/metabolitten THC-syre, men selve virkestoffet THC. THC påvises over en kortere periode i spytt enn THC-syre i urin. Påvisningstiden for THC i spytt er omtrent som i blod: omlag 12-24 timer.
Hasj er vanligvis i salivaen din i 1-3 dager og gir det utslag på hasj så tror jeg desverre ikke de bare feier det under teppet selvom det er lave nivåer, så å være forsiktig med hvor mye du røyker og når du kjører kan være lurt.

Likevel har jeg mange venner som røyker hver dag og kjører bil. Dumt, men noen velger å ta risken så i bunn og grunn er det opp til deg tjommi
Røyket du fredag kveld så vent med å kjøre til søndag formiddag sa snuten til meg.