Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 968
Såg en musikkvideo for en stund siden hos en kar. Den varte i nesten en time om ikke mere og var som en hel gangsterfilm.
Jeg lurer på om det er noen som vet hva den heter?
Husker kke hvem som hvar med i den heller desverre :/
takk for svar på dårlig utfylt spørsmål
Tenker du på filmen om Notorious B.I.G? "Notorious"
Ny eller gammel? Husker du noe av handlingen?

Btw: Bruk denne tråden hvis du lurer på film. Mange som kikker innom den, større sjanse for å få et riktig svar.
Sist endret av HossCarter; 12. november 2010 kl. 14:50.
Kan jo være eminem filmen... 8 mile...
Er ikke en film men en slags musikkvideo med en handling på en måte.
Så ikke sokumentaren om BIG eller 8mile eller Resurrection eller noe sånt.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
notrious, get rich or die trying, 8 mile, barbies ville eventyr (ifølge en venn )
husker ikke navnet, men det var en annen, DMX filmen
HassCarter: begynnelsen av 2000 kanskje nyere.
Den handlet om en kis å noen kompisser av han som dreiv å hustla å backstabba værandre osv osv så fikk han vel pris på hode sitt i den å greier av en feeeeeit neger .
Hørtes litt ut som Prop Joe fra The Wire, men det er jo ingen musikkvideo.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
notrious, get rich or die trying, 8 mile, barbies ville eventyr (ifølge en venn )
husker ikke navnet, men det var en annen, DMX filmen
Vis hele sitatet...
Sitat av WayGone Vis innlegg
Er ikke en film men en slags musikkvideo med en handling på en måte.
Så ikke sokumentaren om BIG eller 8mile eller Resurrection eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
det er ikke en spillefilm om det serriøse livet til en. Det er musikkvideo all the way. All pratingen er lyrikk og musikk hele tiden. Bare negere om jeg ikke husker helt feil .

Musikkvideo eller ikke, det er en film med lyrikk i stedet for replikker å beats i stede for bakgrunnsmusikk.
Lurer på om det var noen fra the wire med i den :/ synes dem prata om det de kompissa jeg var hos
Hmmmm, litt blank jeg alstå. Men både Method Man og en av gutta fra Onyx spiller i The Wire, så du kan jo lete gjennom noen videoer de har gjort.
Method Man var ikke med.
Han der Prop Joe kan ha vært med når jeg ser bilde, men then again, synes alle fete negere ser lik ut .

Glem det, han er ikke rapper engang ( Prop Joe )
Fabolous Loso's Way?