Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 5599
Ligger for øyblikket på haukeland sykehus i bergen og får cellegift for leukemi/blodkreft, og har en jævla hodepine som nekter og forsvinne. Spørsmålet er da om det er trygt og røyke norsk gate-weed i denne sammenhengen hvor jeg har lavt immunforsvar. Skal snart på permisjon hjem og lurte på om det er eventuelle bakterier på weeden, er gloen fra spliffen varm nokk til å ta knekken på bakterier? jeg har fått masse tabeletter her som skal hjelpe mot hodepinen men ingenting fungerer i det hele tatt...

Takk for hjelp
Jeg er ikke utdannet lege og kan ikke gi et svar med faglig tyngde, men det er nok usannsynlig at bakterier vil overføres fra røyken fra brent marijuana og gå inn i kroppen
Jeg har lest at weed er kjempe bra for de som har leukemi. Hadde jeg vært i din posisjon hadde jeg toka opp med en gang
Trådstarter
14 0
Sitat av Norther Vis innlegg
Jeg har lest at weed er kjempe bra for de som har leukemi. Hadde jeg vært i din posisjon hadde jeg toka opp med en gang
Vis hele sitatet...
Hehe, skulle gjerne ha gjort dette hele tiden! Men det å røyke weed på et sykehus blir litt feil i og med at det må nesten smugles inn og smugrøykes xD
Men tanken om og ta det opp med legen har slått meg, men er usikker på hvordan de vil reagere.
Med tanke på at marijuana faktisk brukes som medisin mot slike tilfeller rundt om i verden kunne det vel ikke skadet å ta det opp med lege
Ta det opp med legen din du
Forøvrig så vil det nok gå helt fint om du tar deg noen blås evt. lager det i mat