Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1806
Hei alle sammen! Dette er første gang jeg skriver noe her på forumet. Jeg har loka her lenge, men har aldri blitt til at jeg har skrevet noe.

Hva/Hvor:
Amsterdam, 7 personer og vi hadde fått tak i noen små hvite poser i en Smartshop som inneholdt grønt pulver(i form av små,lysegrønne baller) som vi blandet i ett glass med vann. Vannet ble nesten gjennomsiktig, men luktet og smakte kjemisk såpe. Vi visste ikke hva det var på den tiden. Jeg har ca 3år erfaring med hasj/weed, røyka mye og hatt pauser. Jeg har aldri prøvd noe annet av narkotiske stoffer, så det faktum at jeg tok noe jeg ikke helt visste hva var, er amsterdam only!


Jeg tok ett halvt glass med halv pose til å begynne med , men etter ca 1 time merket jeg ingenting.(Jeg er jente, så jeg ville være litt forsiktig:P) Det gjorde de andre som hadde tatt en. Vi kjøpte oss mat, og jeg spiste meg ordentlig mett før jeg styrtet ett helt glass med en hel pose. Jeg satt og ventet i ca 10min før jeg plutselig fikk en trang til å reise meg opp og snu meg slik at jeg kunne se på alle i rommet. Smellet kom som en bølge raskere enn jeg var forberedt på. Jeg fikk en småkvalm følelse og jeg måtte bare sette meg ned på gulvet, jeg hadde ikke noe annet valg, og jeg måtte legge hendene mot gulvet. De andre begynte også å merke noe, de hadde reist seg opp og noen gikk rundt i rommet. Jeg satt å så på bølgene som strømmet over øyelokkene og ut i rommet og kjente at pulsen min var litt høy. Men det gikk litt over og jeg reiste meg opp.

Jeg gikk etterhvert i ett annet rom og fant en venn i senga, som følte seg svimmel. Jeg ble der og da begynte ting virkelig å kicke inn. Jeg følte at jeg fløt rundt i rommet med armene opp i været, nærmest på en sky av lykke, og jeg kunne kjenne behagelige ilinger rundt i kroppen. Jeg svettet mye på håndflatene. Jeg sto vel og fløy og så ut som en dust i kanskje 15min før en av mine venner kommer bort til meg og utbryter: "herregud du er helt borte ass! Du har pupiller som tallerkner!". Han ba meg om å rette meg opp i knærne, lukke munnen og ikke ha knekk i knærne. Jeg gnisset tenner og kjeven min levde sitt eget liv. Herregud, jeg må ha sett ut som den kjerringa fra plata :P

Okei, så får jeg en følelse av at alle må være sammen. Jeg hadde øynene mine mye lukket, var en potetsekk som de andre kunne plassere hvor de ville i sengen. Alle måtte være nærme hverandre og holde rundt hverandre. Det var nesten som å være forelsket i alt og alle. Dette var de andre helt med på og vi lå alle sammen i sengen og holdt rundt hverandre.Det føltes sinnsykt godt og riktig. Det var overhode ikke seksuelt å ligge hud til hud og bare kose, det var en utrolig opplevelse å dele med venner. Vi snakket om hvor positivt og euforisk alt var og jeg vil tro vi lå sånn i noen timer. Vi drakk vann og tygget tyggis for de stakkars kjevene våre som holdt på til det gjorde oppriktig vondt og jeg ufrivillig beit megselv fler ganger.

Nedtur:
Så begynte effekten å "dabbe" av og jeg var litt av og på rusen. Jeg følte en trang til å bare gå rundt og ta på ting, jeg gikk apatisk rundt og klarte ikke å svare når noen spurte meg om noe. Jeg prøvde liksom å finne meningen med alt, men den fant jeg aldri. Da jeg trodde jeg skulle komme ned, tok jeg en halv kopp til som ikke tok meg i nærheten av der jeg nettopp hadde vært, men jeg røyket litt weed i tillegg for det hjalp på den svært trassige kjeven min og jeg lå i sengen og tenkte mye over ting. Jeg følte meg jævlig dagen etterpå, helt støl i kjeven og kroppen, og meget sliten. Jeg sov mye.
Men, dette lurer jeg litt på: Når jeg røyket weed dagen etter så kjentes det ut som om rusen kom litt tilbake og tanngnissingen kom litt tilbake. Hvorfor det?

Takk for oppmerksomheten
Sist endret av ganjaqueen☮; 24. februar 2010 kl. 09:28.
Bra førstepost.

Når det gjelder det med at rusen kom tilbake etter en joint er ikke dette noe unormalt, cannabis har en pussig egenskap i at den fort kan booste en annen type rus. Har spesielt opplevd dette på MDMA.
Takk for svar! Ok, jeg hadde mine anelser om det.

Jeg har også funnet hjemmesiden; http://www.aromaticpowder.com/
Er det noen som vet noe om å bestillle dette over nettet og få det i posten? Hva er konsekvensene hvis man blir tatt?
Du sier jo ingenting om hvilket rusmiddel det i det hele tatt er. Lysegrønne småe poser sier meg ingenting. Er det psykedelika?
Digger kallenavnet GanjaQueen. Jeg har postet en triprrapport fra samme trip her. SWIM var med på samme turen.

Sitat av OJ66 Vis innlegg
Du sier jo ingenting om hvilket rusmiddel det i det hele tatt er. Lysegrønne småe poser sier meg ingenting. Er det psykedelika?
Vis hele sitatet...
Rusmiddel: Mephedrone
Mengde : 400 mg per pose