Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 989
Hei!

Jeg ønsker å legge ut et opplastning script, som jeg har jobbet mye med i visse måneder.

Nettsiden har lenge vært i beta, og det kan hende at bugs og slikt kan forekomme, men ellers så er nettsiden ok. Har ikke oppdaget bugs eller liggende.

Jeg har satt til 2 gb for registerte brukere, og 100 mb for opplasting, og mer har jeg satt til fordel for registerte brukere og gjest. Hvis man ser på nettsiden min, der det står "Tillate filtyper" kan man se hvilke filer er akseptert. Mer kan dere se på nettsiden.

Nettsiden er testet i firefox, og chrome. Men funker ikke i IE, da jeg ikke gidder å fikse det til det ubrukelige nettleseren av ulike årsaker...

Så hva synes dere? Jeg vet at logoen ikke er verdens beste, men jeg prøver

Kritikk av alle slag mottas med glede og takk!

Link: http://fireupload.moo.no/
Reglene burde vært nevnt på samme side som man på akseptere reglene. Ellers burde du vurdere noe annet enn "moo.no" slik at siden virker mer seriøs. Designet synes jeg ikke det er noe å sette fingeren på i verken positiv eller negativ rettning.
Approved
Trådstarter
Sitat av sk1ppy Vis innlegg
Reglene burde vært nevnt på samme side som man på akseptere reglene. Ellers burde du vurdere noe annet enn "moo.no" slik at siden virker mer seriøs. Designet synes jeg ikke det er noe å sette fingeren på i verken positiv eller negativ rettning.
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt tid til å skrive reglene, men skal vurdere å skrive det, i løpet av de siste dagene..

Grunnen til at jeg valgte moo.no var at jeg ville teste siden ut først før jeg kjøper webhotell Det er jo en grunn til at jeg legger ut siden her, slik at jeg kan forberede nettsiden for evt. bugs og slikt med deres forslag.
Siden bruker überlang tid på å laste.

Hva er det som gjør denne siden mer verdt å bruke i forhold til det utallet andre opplastings-sider som finnes fra før av

Hva hostes dette på? Har du faktisk nok plass til at alle brukere kan laste opp 2GB? :-)

Er dette noe du har kodet selv eller bruker du bare et rammeverk?

Hvorfor skal vi stole på deg med filene våre?
Sist endret av flexd; 8. mai 2011 kl. 18:11.
Approved
Trådstarter
Sitat av flexd Vis innlegg
Siden bruker überlang tid på å laste.

Hva er det som gjør denne siden mer verdt å bruke i forhold til det utallet andre opplastings-sider som finnes fra før av

Hva hostes dette på? Har du faktisk nok plass til at alle brukere kan laste opp 2GB? :-)
Vis hele sitatet...
Ja, ser at siden bruker lang tid på å laste. Vurderer å kjøpe webhotell enten i dag eller i morgen

Nettsiden er hostet på x10hosting.com og der tilbyr de unlimited disk space for gratis hosting

Edit: Det er noe jeg har kodet før, men siden da, var siden i beta, så jeg valgte ikke å legge det ut til nå. Den delen med filene dere laster opp blir bevart i serveren, men ellers er jeg ute etter på hva jeg kan gjøre siden bedre.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
kommer det støtte for opplasting av mp3 filer ?
Du får nok ikke unlimited hosting hvis du begynner å benytte deg av tilbudet .

Hva er det kodet I? Er det noe du har planer om å dele kildekoden til eller poster du bare her så folk skal begynne å bruke siden?
Approved
Trådstarter
Sitat av zeicko Vis innlegg
kommer det støtte for opplasting av mp3 filer ?
Vis hele sitatet...
Lagt til
Sitat av Zirto Vis innlegg
Nettsiden er hostet på x10hosting.com og der tilbyr de unlimited disk space for gratis hosting
Vis hele sitatet...
De fleste som tilbyr "unlimited" ett eller annet viser seg ofte å ha sine begrensninger. Du bør nok ta en titt på terms of service.
Sitat av http://x10premium.com/terms.php
3. Content Restrictions
...
While we strive to accommodate all types of sites our shared hosting may not be used for the following:
File or Image Hosting Sites
Vis hele sitatet...
Approved
Trådstarter
Sitat av flexd Vis innlegg
Du får nok ikke unlimited hosting hvis du begynner å benytte deg av tilbudet .

Hva er det kodet I? Er det noe du har planer om å dele kildekoden til eller poster du bare her så folk skal begynne å bruke siden?
Vis hele sitatet...
Det er kodet i PHP. Niks, har ingen planer om å dele kildekoden, desverre..

Sitat av Kråkelefse Vis innlegg
De fleste som tilbyr "unlimited" ett eller annet viser seg ofte å ha sine begrensninger. Du bør nok ta en titt på terms of service.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er klar over det. Siden jeg la ut siden i dag, betyr det ikke at jeg kommer til å benytte meg av gratis host senere i framtid. Skal enten i dag eller imorgen investere et webhotell.
Er det noe du har kodet selv? Eller har du endret på scriptet til http://www.kleeja.com/en/ ?
Bare jeg som irriterer meg over at siden bruker langt under halve skjermen min??
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Hvilket script kjører det på? Føles litt halvferdig, siden det er litt engelsk her og der.
Approved
Trådstarter
Sitat av cos Vis innlegg
Hvilket script kjører det på? Føles litt halvferdig, siden det er litt engelsk her og der.
Vis hele sitatet...
Ja, det er halvferdig. Det er litt engelsk her, og der, det er fordi jeg starta med engelsk først, så oversatte jeg det til norsk. så er ikke helt ferdig med oversettinga.