Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1853
Har en kompis som har svelgt med seg ca 8-9 gram isolater "hasj" fra utlandet og han har ikke pakket dette så veldig godt inn.
først 2 plast lag også en kondom på ene biten og to på en litt større peace. Dette gjorde han på onsdag som var og i dag er det søndag og ingenting er kommet ut igjen.
Blir bekjymret for han, så tenkte om noen har noen forslag eller ting han bør gjøre. Kan det være farlig om kondomen går hull på?
Bør han kontakte lege iom at det er gått så lang tid?
Alle som har noe konstruktivt å si, kom med det!!
Er seriøst bekjymret for han.
Håper på noen gode ideer eller forslag!
Avføringsmiddel?
Sitat av PiGmeNt- Vis innlegg
Avføringsmiddel?
Vis hele sitatet...
Ikke et dumt forslag.

Kompisen din merker det om det går hull på plastikken, da kan han nok forvente seg et par døgn hvor han vil være rimelig ubrukelig hvis det er kvalitetsiceolator.

Ta evt en tur til legen hvis det tar for lang tid da det mest sannsynlig ikke er så veldig sunt å ha 2 plastikklumper som sitter fast et sted i systemet. :P
Vi hadde en annen tråd her for en god stund siden der en kar slet med samme problem. (Som jeg ikke finner igjen)

Om jeg ikke husker helt feil tok det nærmere 2 uker før det kom ut. Hvert fall 1 uke.

Så jeg tror det kommer til å gå fint og at det kommer ut etter hvert.
Trådstarter
4 0
Men jeg lurer også på om han pakket dette for lite.
Og hvis det er litt luft i kondomen kan det være den ligger å flyter i magesekken lengre?
Pluss at Isolater er ikke det mye sterkere type røyk enn vanlig?
Curiositas
eXtazeh's Avatar
Sitat av dEWLIER Vis innlegg
Men jeg lurer også på om han pakket dette for lite.
Og hvis det er litt luft i kondomen kan det være den ligger å flyter i magesekken lengre?
Pluss at Isolater er ikke det mye sterkere type røyk enn vanlig?
Vis hele sitatet...
Isolator er normalt sett mye sterkere en normal hasj eller pot, grunnen er måten isolatorhasj lages på, jeg er ikke ekspert på dette temaet, men veit man bruker vanndeling for og lage den.

Ice-o-Lator som det var kalt i amster, var ihvertfall 20-30 euro dyrere en den normale weed'en, eller hasjen som vi fikk der nede.

For og sette et eksempel: Norsk marokk ligger vel på rundt 5-7% thc (noe i den duren). Dansk og Nederlands Isolatorhasj ligger vel på rundt 60% THC eller mer.
Sist endret av eXtazeh; 11. juli 2010 kl. 18:43.
Trådstarter
4 0
Ok! Tror du det kan være farlig da? Bryr meg egentlig ikke om pris osv. Er vel mere om hva han bør ta hensyn til om det ligger i magen eller noen tips. Bør han kontakte lege om det ikke kommer ut når han har tatt avføringsmiddel? :/
Det verste som kan skje er vel at han kan bli ufattelig stein.
ArbeidsledigProletar
en piece, altsA en bit :P Maatte bare, som allerede sagt, kan ta tid.
magesyren kan ha etset gjennom.
Når man først skal smugle, hvorfor spise en kondom når man liksågodt kan stappe den opp bak? Kommer jo ut samme sted, bare enklere å få tak i & sunnere.
Sitat av Reitaner Vis innlegg
magesyren kan ha etset gjennom.
Når man først skal smugle, hvorfor spise en kondom når man liksågodt kan stappe den opp bak? Kommer jo ut samme sted, bare enklere å få tak i & sunnere.
Vis hele sitatet...
Du argumenterer nesten imot deg selv nå.

"enklere å få tak i", også for tollerne. Dype knebøy og du har x-antall kondomer med stasj i underbuksa
Har sett en film om det, der en dude svelger en plastpose med weed. etter to dager går det hull på posen, mannen blir fjern som faen, og dagen etterpå driter han ut plastposa. Mulig ikke faktabasert scene, men skulle bare nevne det
Ikke noe å bry seg om om det går hull på kondomen..

Its only pure THC...

Nothing to be afraid of
Trådstarter
4 0
Så ingenting farlig kan sje pga av dette? verken fysisk eller psykiskt? Selv om det er så sterkt?
Med umenneskelige menger uflaks, guddomelig ondskap og en rekke tilfeldigheter så kunne dette blitt verdens første hasj overdose..... eller ikke, er garantert noen som har svelga mer enn 8-9 gram og så "Trippa Balls" etter på
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av dEWLIER Vis innlegg
Så ingenting farlig kan sje pga av dette? verken fysisk eller psykiskt? Selv om det er så sterkt?
Vis hele sitatet...
Eneste jeg bekymrer meg for, er hvis kompisen din kjører bil eller lignende, og rusen fra 8-9g sterk hasj plutselig slår inn når han kjører.
Det kommer aldri slående plutselig når det er inntatt gjennom magen. Kommer sigende sakte men sikkert så "kompis" klarer nok å komme seg hjem, eller av veien i alle fall. Få i han avføringsmiddel så er det ute på et par timer, men hvis "kompis" ikke vil ha diarè resten av dagen og dagen derpå skal d nok en god stund til før magesyren klarer å tære seg gjennom kondom å to lag plast. Vet noen som har hatt pakker i magen over en uke. De var forresten også pakket i et par lag med plast for så kondom rundt der igjenn. Er dem ikke ute etter to uker ville jeg drukket avføringsmiddel. Luft er ingen problem siden det er trykk inne i tarmene som vil presse alt ut. Det er forresten heller ingen grunn og ringe lege no matter what, i og med at magesyren klarer og fordøye både plastfolie og kondom hvis det skulle gå skikkeli galt, men tror det skal gå bra. Bare vent og gled deg til "kompis" ringer med dritbra nyhet.
Sist endret av WayGone; 13. juli 2010 kl. 04:51.