Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2909
http://www.lefdal.com/product/data/s...d-bell-ixtreme

Har tenkt å kjøpe denne som spill pc.. altså så lenge den kjører bf og cs er jeg fornøyd

Men trenger skjerm også noen tips?
Alt kjører CS, og ja. BF er ikke stort mer krevende.

Nvidia G120 er bare et rebranded 9500 GT kort, hvis du lurte.
Sist endret av MikeHunt; 8. november 2009 kl. 15:37.
Ikke kast bort pengene på dette. Denne er billigere og bedre på absolutt alle områder.
Ville revurdert den maskinen og gått for å bygge selv. Du får litt mer for pengene og velge komponenter som passer din bruk bedre. Skal du kjøpe ferdig-PC finnes det også bedre alternativer til den prisen.

Budsjett på skjerm? Størrelse? Bruke den hovedsaklig til spilling?
1500kr maks på skjerm og maks 24 '' min 19''.. Skal bare brukes til spilling så rask respons tid hadde vært fint DonTomaso, har notert det! forresten har sett på benq skjermene på komplett .

Og forresten, ja helst ferdig pc.
Sist endret av Zakka.R; 8. november 2009 kl. 15:45.
Har denne BenQ-skjermen selv. Veldig bra til prisen, men litt backlight-bleeding som du ser godt på mørke filmer/spill i et mørkt rom. Ellers veldig, veldig bra.

Men prøv å bygge selv. Hadde aldri gjort det før, men for 2 uker siden tok jeg sjansen. Alt fungerte og kjenner PCen så mye bedre nå - så det blir en lek å oppgradere. Si ifra om du vil dette - kan prøve å fikse et fint oppsett
Sist endret av httpwhat; 8. november 2009 kl. 15:54.
Ja, kan du b ygge en til meg på komplett, så prisen er maks 6500?
Må det være komplett? Men ja - inkl. skjerm da? Og dukket en ekstra tusing opp?
Må ikke være komplett men ihverfall en sikker side. Og ja ink. skjerm... Hva mener du med: og dukket en ekstra tusing opp?
Sitat av Zakka.R Vis innlegg
Må ikke være komplett men ihverfall en sikker side. Og ja ink. skjerm... Hva mener du med: og dukket en ekstra tusing opp?
Vis hele sitatet...
Det lurer jeg også på Skal gå til sak mot matematikklærerene mine. Setter opp noe nå.

Dette er fra netshop.no og snek seg over 6500 kr. Men du får se om du klarer å kutte litt her eller der. Få også noen til å kommentere dette oppsettet siden jeg ikke er noen ekspert på området, bare over middels interessert Har ei heller satt opp et AMD-system heller.