Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1013 297055
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Testet syre for første gang igår. Hadde blottere som vistnok skulle inneholde 160ug. En kompis hadde allerede testet dem og sa de var relativt kraftige og jeg tok derfor en skarp kniv og delte den opp.

Vil tippe jeg fikk i meg ca 100ug og jeg hadde en fantastisk trip. Har lyst til å prøve igjen med en litt sterkere dose. Frister litt allerede idag eller imorgen, men tolleransen vil kanskje ødelegge? Typisk når det er meldt knallvær både idag og imorgen.
Vis hele sitatet...
Ja, toleransen bygges veldig fort opp mot lsd. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd en hel blotter i morgen, da er toleransen lavere enn i dag.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tok LSD for første gang helga som var. Fikk beskjed om at blotterne var på 200 ug hver. Kjæresten tok en hel en og jeg tok en halv en. Tok den andre halven etter en time da kjæresten var godt i gang med turen og jeg ble litt irritert.

Fin, men veldig mild effekt. Ble egentlig litt skuffa da jeg hadde forberedt meg grundig og gledd meg. Turen var helt over etter 6 timer. Kjæresten som har en del erfaring kunne fortelle meg at dette var ikke 200 ug. Opplevde eufori og mønstre, typiske spiraler, og det trehvite i veggene fløyt i elver.

Jeg er nysgjerrig på å prøve mer, om en måneds tid passer det bra. Tenker på å bestille via darkweb. Hvordan kan jeg være sikker på hva jeg kjøper? At det liksom er den styrken det blir reklamert for? Leste i denne tråden at de fleste blotterne fra darkweb inneholdt langt under 100 ug. Ønsker å ta rundt 150 ug, hva tenker dere om å ta 2 blottere som da er annonsert som 100 ug og satse på at de har litt mindre enn annonsert? Evt tips og råd om vendors?
Nei, ikke sats på at blotterne er mindre enn annonsert. Gjør deg heller kjent med de du kjøper. Husk også at toleransen går opp nesten umiddelbart, så det er ikke sikkert du fikk så mye virkning av den du tok etter en halvtime.
Sitat av stamme Vis innlegg
Husk også at toleransen går opp nesten umiddelbart, så det er ikke sikkert du fikk så mye virkning av den du tok etter en halvtime.
Vis hele sitatet...
Oi, visste toleransen gikk opp fort, men så fort? Da ligger det nok noe i det du sier.

Uansett, så mente kjæresten at turen hans tilsvarte en 100 ug tur. Noen som har flere tips og råd når det kommer til å kjøpe fra darkweb?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har erfaring med å mikse LSD og fleinsopp? Tenker hvis man ikke får nok effekt av LSDen eller bare ønsker å teste. Erfaringer?
Sitat av Juventino1897 Vis innlegg
Noen som har erfaring med å mikse LSD og fleinsopp? Tenker hvis man ikke får nok effekt av LSDen eller bare ønsker å teste. Erfaringer?
Vis hele sitatet...
Ja, det er bare fint og interessant å blande. Gjerne litt mdma og ketamin halvveis mot slutten av trippen, magisk..
Kan du fortelle litt om hvordan den miksen er, opplevelsen av det? Lsd og flein altså. Hvordan burde det tas og doseres? Regner med at man tar lsd først og sper på med flein noen timer ut i trippen. Vet bare ikke hvor mye som er fornuftig, kan vel bli litt heavy med en lapp lsd og flere gram tørket flein senere.
Sitat av Juventino1897 Vis innlegg
Kan du fortelle litt om hvordan den miksen er, opplevelsen av det? Lsd og flein altså. Hvordan burde det tas og doseres? Regner med at man tar lsd først og sper på med flein noen timer ut i trippen. Vet bare ikke hvor mye som er fornuftig, kan vel bli litt heavy med en lapp lsd og flere gram tørket flein senere.
Vis hele sitatet...
Gå ut fra hvilken dosering du ville valgt av hver stoff hver for seg for å få ønsket effekt, også halver den. Så halve din vanlige dose flein + halv dose LSD.

Jeg er enig med din fremgangsmåte, første LSD, også flein 2-3 timer inn i trippen.
Hei,

kjøpte noe syre av en kompis i sommer. Den kom på 10 lapper à 200mcg som jeg la i 20 ml med 60% fra polet oppi en liten brun glassflaske. Dagen etter skulle en annen venn prøve varene, og ved å måle opp med sprøyte anslo jeg at han burde fått i seg omtrent 130mcg.
Dette var hans første gang, og etter noen timer kjente han en viss kribling, men til slutt virket det som om det ikke var noe særlig futt i dråpene så vi fyrte oss en joint. Etter en stund opplevde han enkle hallusinasjoner osv. men ikke en skikkelig trip.
Jeg antok at vi hadde latt lappene ligge fort kort til at syren rakk å løse seg skikkelig opp.

Et par uker senere var det tid for at jeg og en tredje kompis skulle innta godsakene, men da også var effekten betydelig svakere enn antatt. Vi hadde håpet å svømme i en psykedelisk sjø, og ble knapt nok våte på tærne.

Spørsmålet mitt er altså følgende: finnes det noen forklaring på dette utenom at han som solgte varene snøt oss? Jeg har sett andre benytte varer fra samme batchen med god effekt, men han drypper selv, og var inne i en betydelig misbruksperiode da han lagde lappene mine, så jeg antar det er her noe har gått galt.
Ingen av de som jeg har nevnt går på noen medisiner, og selv om alle reagerer ulikt på samme dosering så er det jo ikke slik at 150mcg er omtrent som en sterk joint. Lappene var nokså solide der de lå i flasken, men vi passet på å homogenisere væsken (dvs. riste flasken godt) før vi målte opp dosen.
Noen som har tilsvarende erfaringer/opplevd problemer med volumetrisk dosering?
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Hei,

kjøpte noe syre av en kompis i sommer. Den kom på 10 lapper à 200mcg som jeg la i 20 ml med 60% fra polet oppi en liten brun glassflaske. Dagen etter skulle en annen venn prøve varene, og ved å måle opp med sprøyte anslo jeg at han burde fått i seg omtrent 130mcg.
Dette var hans første gang, og etter noen timer kjente han en viss kribling, men til slutt virket det som om det ikke var noe særlig futt i dråpene så vi fyrte oss en joint. Etter en stund opplevde han enkle hallusinasjoner osv. men ikke en skikkelig trip.
Jeg antok at vi hadde latt lappene ligge fort kort til at syren rakk å løse seg skikkelig opp.

Et par uker senere var det tid for at jeg og en tredje kompis skulle innta godsakene, men da også var effekten betydelig svakere enn antatt. Vi hadde håpet å svømme i en psykedelisk sjø, og ble knapt nok våte på tærne.

Spørsmålet mitt er altså følgende: finnes det noen forklaring på dette utenom at han som solgte varene snøt oss? Jeg har sett andre benytte varer fra samme batchen med god effekt, men han drypper selv, og var inne i en betydelig misbruksperiode da han lagde lappene mine, så jeg antar det er her noe har gått galt.
Ingen av de som jeg har nevnt går på noen medisiner, og selv om alle reagerer ulikt på samme dosering så er det jo ikke slik at 150mcg er omtrent som en sterk joint. Lappene var nokså solide der de lå i flasken, men vi passet på å homogenisere væsken (dvs. riste flasken godt) før vi målte opp dosen.
Noen som har tilsvarende erfaringer/opplevd problemer med volumetrisk dosering?
Vis hele sitatet...
Hvorfor putta du LSDen i 60 %? Er ikke det enklere å bare innta lapper?

LSD er så skjør at diverse mineraler og forbindelser lett bryter den ned i, f.eks., vanlig vann fra kranen. Man skal visst kun bruke destillert vann til lagring av LSD, ikke sprit.
Ville løse det opp i væske for å kunne lettere justere dosen, ingen av oss ønsket å ta 200mcg. Har lest på nettet og her inne at det skal fungere fint å løse opp i alkohol, og at det er bedre enn vann fordi det er avnskeligere for noe å begynne å vokse der.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hvorfor putta du LSDen i 60 %? Er ikke det enklere å bare innta lapper?

LSD er så skjør at diverse mineraler og forbindelser lett bryter den ned i, f.eks., vanlig vann fra kranen. Man skal visst kun bruke destillert vann til lagring av LSD, ikke sprit.
Vis hele sitatet...
De som mikrodoserer pleier ofte å løse opp LSD i vodka, meg inkludert
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Flirende Sirene"

Vet ikke om det er riktig tråd for dette, men jeg prøver likevel Noen som har erfaring med disse Daffy Duck tabsa? Skal visstnok inneholde 200-250µg.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"