Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4764
Jeg har fått https://i.imgur.com/eqvtD4i.jpg
Og fått beskjed om dette tilsvarer 20mg Alprazolam , eller så katten jeg fikk det av kalte flytende xanor. Er det noen som har erfaring med dette? Dette blei krita, så jeg tenker ingen hadde krita vekk bøff. Noen som har noe å si om dette eller litt info? Takk på forhånd.
Er noe som flyter rundt på Sørlandet for tiden, men er ingen jeg kjenner så har prøvd det før.
Sist endret av GalenIhalen123; 21. desember 2017 kl. 19:39.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hum, litt merkelig at på lappen står det bare 0,9% NaCL, som betyr at innholdet bare er vanlig salt (natriumklorid) i vann.

Det ser ut som ampullen kommer fra en slik pakke:
Sist endret av Dodecha; 21. desember 2017 kl. 19:46.
Men denne ampullen var jo åpnet, kan det være han har byttet ut innholdet. Fordi det er jo billigere å måle opp alprazolamet i vannet enn å måtte lage piller ut av det vist dette er noe homemade cooking.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aha, om han har byttet ut innholdet så er det få av oss som kan si hva dette faktisk er. Det er umulig å identifisere hva som er i en klar væske som ligner vann.
Det er vanlig å ha 0,9% NaCL i injiserbare legemidler
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Men denne ampullen var jo åpnet, kan det være han har byttet ut innholdet. Fordi det er jo billigere å måle opp alprazolamet i vannet enn å måtte lage piller ut av det vist dette er noe homemade cooking.
Vis hele sitatet...
Den ser ikkje åpna ut. Den typen der åpner du ved å fysisk vri av toppen. Du får ikkje den på igjen for å sei det slik - det er med vilje laga for eingangsbruk.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Den ser ikkje åpna ut. Den typen der åpner du ved å fysisk vri av toppen. Du får ikkje den på igjen for å sei det slik - det er med vilje laga for eingangsbruk.
Vis hele sitatet...
Denne korken går av og på
Hvor mange Ml er det? Burde i det minste stått hvor mange mg/ml det er i den. Tar utgangspunkt i 1ml nå, det tilsvarer ca 20 «vanlige» dråper så det gir litt mening med 20mg totalt. Hadde drypt ut en dråpe, knekt den mellom fingrene og forsiktig smakt meg frem på tuppen av fingen for å se hva det var i første omgang. Hvis du har prøvd Alprazolam før så er det stor kjangs for at du kjenner igjen smaken.

For mer nøyaktig dosering ville jeg kjøpt en sprøyte, dråper er ikke særlig nøyaktig, og Alprazolam er ganske potent.. kjøper du en sprøyte på 1ml så blir det ikke så vanskelig å dosere, ihvertfall ikke om du har akkurat 1-2ml veske der. Tørr jeg spørre hva noe sånn koster?
Du kan jo smake på det. Xanax har en lett gjenkjennelig smak.
Det smakte blanding av xanor med en ekstra vond ettersmak så vart lenge. Men minnet meg om noen øyedråper jeg fikk av legen så jeg var rusa nok til å begynne å spise på en gang.
Så det var xanax?
Smaken og eventuelt funken burde fjerne all tvil
Hei igjen! Det smakte litt som en ekstrahering av xanor, eller øyendråper som skal funke mot allergi (tapte veddemål og måtte drikke en del av det) men ettersmaken varte like lenge så øyedråper en xanor. Jeg fikk en liten funk som ca 1mg xanor. Men det kan ha vært den gode gamle placeboeffekten også. Men jeg har ivertfall ikke tapt noen penger daogmed jeg kommer til å nekte og betale for dette.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har kjøpt en del av de ampullene der selv i Kristiansand, han / de blander rein alprazolam pulver i noen form for glyserol ( husker ikke spesifikt navn). Ampullene er på 2 ml og inneholder 5mg xanor pr ml. De funker som faen.
Grunnen til at væsken er i øyedråpe flasker er siden det er lettere å ha med å gjøre.
Sist endret av MellowHT95; 13. januar 2018 kl. 05:47.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Var bare 1.7 ml i min. Teit opplegg når man ikke veit styrken osv. Gidder ikke kjøpe det igjen. Litt tungvint måte å kose seg på. Skal så små doser til fra eller til med xanor fra det blir kos til idioti.