Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4032
Hei.
Holder på, med å lære Python.
Det finnes mange YouTube-videoer, som handler om Python.

Hva er deres favoritter?
noen videoer, som dere lærte mye av?
TheNewBoston@youtube er vel alltid et godt sted å starte. Masse videoer.

Ville også kanskje tatt en titt her og.
Corey Schafer er i alle fall min favoritt. Har ikke prøvd ut «Python for beginners»-listen hans, men han har veldig mange fine videoer som forklarer konsepter og funksjoner veldig godt. Tipper han har snekret sammen et bra nybegynneropplegg også!

Socratica har en haug med Python-videoer (og har en Kickstarter gående for å lage flere), som er korte, bite-sized, og har en annerledes måte å formidle på. Jeg liker det. Litt usikker på hvordan det er som helhet for en nybegynner. Videoene er korte, men konsise.

Real Python har litt sporadiske videoer, som kan være nyttige. De poster også mye som i mine øyne er irrelevant, og så går de sjelden noe særlig i dybden på videoene, men kombinert med hjemmesiden deres (realpython.com), så er det ganske good!
Microsoft har en veldig lang video som jeg fikk en del ut av, det er mye sideprat som går inn på temaer som hvorfor ting gjøres som de gjør, hvordan erfarne utviklere arbeider osv.
Veldig mye gjentas mange ganger som både kan være greit og frustrerende samtidig.

https://youtu.be/3cZsjOclmoM
Automate the boring stuff Har en bok fritt tilgjengelig online og videoer til en hel del av teamene