Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1270
Svar på den andre tråden jeg opprettet som ble slettet

Tusen takk for svar alle sammen. Ambulansen kom til slutt og ga han noe beroligende intravenøst, de ga han oksygenmaske og koblet han til EKG. Hjertet raste i vei og han ble blekere og blekere, men de ga han noe beroligende og han våknet til slutt og ble tatt med til sykehuset. Så alt går bra nå men det var helt forferdelig.
Så godt å høre.

Skjønner godt at tråden ble slettet. Det beste tipset jeg kommer på i den situasjonen du var i må være å komme i direkte kontakt med norsk helsevesen enten på telefon eller online.

Veldig skummelt med tips og gjetninger fra random internettdebatanter.
Ja de jeg snakket med da jeg ringte ambulansen sa bare at ambulansen var på vei og hade. De prøvde ikke å gi tips selv om jeg sa at han nesten var bevisstløs. Utrolig dårlige råd å få men det gikk heldigvis bra.
Da er helt klart 113 tjenesten i Norge bedre.. Har vært i desperat situasjon her, de blir nesten hissige om en skulle trenge å bruke to hender og må legge på mens en venter på ambulansen.
Godt å høre at ting endte godt!

Hva med å nyte ferien uten pulver og heller bli høye på sol, sand, billig god mat og hverandres selskap resten av ferien?
Hva ble det tatt overdose på?
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Hva ble det tatt overdose på?
Vis hele sitatet...
Blanding av kokain og mye metadon, han var nesten bevisstløs og pustet ikke men samtidig raste hjertet. Veldig rart, og ambulansearbeiderne sa at det så veldig dårlig ut for han i begynnelsen. Men heldigvis gikk det bra.

Men det var ikke før etter han våknet vi fant ut han hadde tatt metadon. Men han fikk motgift som tok det meste ut av systemet.

Tror vi skal slappe av resten av tiden her nede og ikke gamble med livet. Veldig ekkelt å våkne opp og se den du elsker nesten dø.
Sist endret av Mia123; 25. desember 2019 kl. 14:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Blanding av kokain og mye metadon, han var nesten bevisstløs og pustet ikke men samtidig raste hjertet. Veldig rart, og ambulansearbeiderne sa at det så veldig dårlig ut for han i begynnelsen. Men heldigvis gikk det bra.

Men det var ikke før etter han våknet vi fant ut han hadde tatt metadon. Men han fikk motgift som tok det meste ut av systemet.

Tror vi skal slappe av resten av tiden her nede og ikke gamble med livet. Veldig ekkelt å våkne opp og se den du elsker nesten dø.
Vis hele sitatet...
Bra det gikk fint da , kunne endt verre ��
Er ikke så bra å mikse cola og downers så vidt jeg vet

Sitat av Mia123 Vis innlegg
Blanding av kokain og mye metadon, han var nesten bevisstløs og pustet ikke men samtidig raste hjertet. Veldig rart, og ambulansearbeiderne sa at det så veldig dårlig ut for han i begynnelsen. Men heldigvis gikk det bra.

Men det var ikke før etter han våknet vi fant ut han hadde tatt metadon. Men han fikk motgift som tok det meste ut av systemet.

Tror vi skal slappe av resten av tiden her nede og ikke gamble med livet. Veldig ekkelt å våkne opp og se den du elsker nesten dø.
Vis hele sitatet...
Kjenner noen som mista kjæresten sin , var godt humør dagen før , våknet neste dag , fikk ikke liv i kjæresten Han hadde tatt Oxy fikk jeg høre
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 25. desember 2019 kl. 14:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Bra det gikk fint da , kunne endt verre ��
Er ikke så bra å mikse cola og downers så vidt jeg vet


Kjenner noen som mista kjæresten sin , var godt humør dagen før , våknet neste dag , fikk ikke liv i kjæresten Han hadde tatt Oxy fikk jeg høre
Vis hele sitatet...
Ja man får et sjokk når slike ting skjer, og man lærer iallefall å sette pris på mer i livet. Nei er ikke bra å mikse de tingene, og det har jeg sett bra bevis på nå og håper jeg aldri opplever det igjen.

Off det må være helt jævlig. Mange tar nok medisiner og tenker de vil bli frisk eller få bra form, og plutselig sitter de der og har tatt for mye og går i overdose. Helt forferdelig!